thxquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Wist ik niet joh. Gefeliciteerd alvast
.
Toch lijkt mij dat ook heel lastig, dat inschatten van de tijd als je zo opgesloten zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
3 uur? het is al avond hoor
jezus, wat een bosmongolen dit jaar
Tijdens BB1 sloeg dat juist zo aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Big Brother ze geen opdracht geven ofzo? Dit is saaaaaaaaaaaai
Tuurlijk. Er wordt hier weer een beetje snel geroepen dat ze allemaal een IQ van onder de 60 hebben enzo. Ga er zelf maar eens zitten. Iedereen maakt wel eens een domme opmerking zonder dat je dan meteen IQ -100 hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch lijkt mij dat ook heel lastig, dat inschatten van de tijd als je zo opgesloten zit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er wordt hier weer een beetje snel geroepen dat ze allemaal een IQ van onder de 60 hebben enzo. Ga er zelf maar eens zitten. Iedereen maakt wel eens een domme opmerking zonder dat je dan meteen IQ -100 hebt.
Nee, joh oetlul! Dat is een reden om je te nominerenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef Bocaj het volgende:
Dat er nou niemand zegt: Rot op met dat stomme spel...
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]kijk jij dezelfde streams als ik?
Zou me niks verbazen als ze straks inderdaad wat krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef Gert het volgende:
Die Milicia (oid) zat Jeroen net wel behoorlijk te teasen met haar voet.
zal wel bij het "spel"horen van doen alsof ze een relatie hebben.
Is dat die Milica?quote:
Het zou me niets verbazen als Jeroen binnenkort een poging doet om het "spel" nog wat verder door te voeren idd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze straks inderdaad wat krijgen.
Dat is milica ja.... Ziet er idd goed uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat die Milica?
Ik dacht dat er alleen maar lelijkerds in zaten
Komt door haar vader...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind die Marcia trouwens wel leuk hoor... maar waarom kleed ze zich zo preuts? Vind ik zo jammer voor zo'n mooie meid!!
Ze zijn erg bewust over hoe ze over komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Boodschap op tv: Big Brother maakt zelf wel uit wat de moeite waard is! (ofzo)
En dan denken ze dat ze misschien niet 'Ik ga naar Big Brother' mogen zeggen of dat ze niet over de voorrondes mogen praten. Dat heeft toch niks met die boodschap te maken of ligt dat nou aan mij?
Wie zeiden dat?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:14 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze erg bewust over hoe ze over komen.
Een aantal mensen wilde niet aan het spel meedoen ("ik ga op vakantie...") omdat het misschien geen 'goede' tv is.
En wie is dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind die Marcia trouwens wel leuk hoor... maar waarom kleed ze zich zo preuts? Vind ik zo jammer voor zo'n mooie meid!!
Dat die twee zusjes gisteren al meteen met hun tieten half buiten hun deco liepen te bungelen, wil niet zeggen dat gewonen kleren nu ineens "preuts" zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind die Marcia trouwens wel leuk hoor...
mss voetmodel ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef Provenio het volgende:
Ksnap nie hoe die janine model kan worden
Marcia en pa:quote:
Idd alle andere vrouwen is het huis zijn 10x mooier dan zij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef Provenio het volgende:
Plamuur kan een hoop verfraaien...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef Provenio het volgende:
Ja en van haar borsten moet ze het ook niet hebben....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
mss voetmodel ofzo![]()
zolang d'r rotkop er maar niet op staat
Gert, kunnen die pix niet wat kleiner. Er werd hier al geklaagd vanmorgen.quote:
Maar niet alles:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Plamuur kan een hoop verfraaien...
Ik durf em niet eens aan te klikkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:19 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja en van haar borsten moet ze het ook niet hebben....
http://bigbrother.fok.nl/blog/1396
whaha kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik durf em niet eens aan te klikken
erg druk, erg irritante mensen... goed begin dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef tann het volgende:
![]()
![]()
En.......wat vinden jullie van de BB6???
kdenk dat dit een hele goeie gaat worden!! Kwou ff streams kijken maar bij mij doet ie het niet ........alles goed hier verder?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
erg druk, erg irritante mensen... goed begin dus
- goede mix van leuke en irritante mensenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef tann het volgende:
![]()
![]()
En.......wat vinden jullie van de BB6???
+ Goede streams en de eerste tieten al binnen 4 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
- goede mix van leuke en irritante mensen
- lekker hard is BB dit jaar (geen daglicht etc.)
- Geen tijdsbesef = erg leuk om te zien.
Al met al goede eerste indruk van dit nieuwe seizoen.
Die lange?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:21 schreef Remzz het volgende:
Wie is die met die rooie haren ? Die ziet er best leuk uit
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Je kan ook dit programma downloaden en installeren... dan kan je bij configuratie --> server adressen een andere stream-server kiezen voor beter resultaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:22 schreef tann het volgende:
[..]
kdenk dat dit een hele goeie gaat worden!! Kwou ff streams kijken maar bij mij doet ie het niet ........alles goed hier verder?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Kijk ff hier. Daar vind je vast wel werkende streamsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:22 schreef tann het volgende:
[..]
kdenk dat dit een hele goeie gaat worden!! Kwou ff streams kijken maar bij mij doet ie het niet ........alles goed hier verder?
Hey, Tanja!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef tann het volgende:
die indruk had ik ook toen ik ze gister zag bij de kick off
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
+ Goede streams en de eerste tieten al binnen 4 uur
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef tann het volgende:
[..]
quote:
De enige échte Tanja???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef tann het volgende:
[..]
Idd viel me ook al opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]snapte ik ook al niet...
(en dan het genie dat voorstelt om het 's ochtends te doen en voor ze gaan slapen......)
Je was ook leuk bij de BB5 terugblikuitzending Tanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef tann het volgende:
[..]
Zijn ze beide single eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Jeroen binnenkort een poging doet om het "spel" nog wat verder door te voeren idd..![]()
Die staat nu al op springen. Het is geen lelijke dame of zo.![]()
psssst...... [BB SC#10] De kop is erafquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:30 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De enige échte Tanja???Is toch wel errug leuk dat je gezellig mee komt kletsen, zeg. Hoe is het met Joscelyn? Heb je ook nieuwe foto's?
Okee dan.. Marlies eruit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
“Het leukste zou zijn dat de gok niet goed is, wie zijn het dan?”, zegt Marcel. Als Marlies uit de Dagboekkamer komt, valt de groep stil. “Vertel dan?”, roepen ze in koor. Maar Marlies zwijgt. Wat zal er besproken zijn? Wat de groep niet weet, is dat Marlies het briefgeheim van Big Brother heeft geschonden en ook zij staat genomineerd!
Briefgeheimquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Wat de groep niet weet, is dat Marlies het briefgeheim van Big Brother heeft geschonden en ook zij staat genomineerd!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ah... we mogen etienne weer in zwembroek bewonderen
Het worden 100 hele lange dagen zo.quote:
Zeg maar gerust 120 ! BB duurt 4 maanden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Het worden 100 hele lange dagen zo.
O ik wist niet hoelang het duurde. Heb ergens 100 dagen zien staan. Maar als het tot eind december doorgaat worden het idd 120 of meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 120 ! BB duurt 4 maanden tegenwoordig.
ah bedankt, khoor hun nu wel maar zie ze niet....grrquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:25 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Je kan ook dit programma downloaden en installeren... dan kan je bij configuratie --> server adressen een andere stream-server kiezen voor beter resultaat.
Hier de link: http://bb.nednu.nl/BBstream.msi
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
psssst...... [BB SC#10] De kop is eraf
en ja, dit is de echte
zekers, kheb me prima vermaakt..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Hoi Tan, was het leuk gisteren?
quote:
Hmm ook als je een andere stream kiest? Je hebt echt de keuze uit wel 5 server adressen... hopen dat het lukt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:44 schreef tann het volgende:
[..]
ah bedankt, khoor hun nu wel maar zie ze niet....grr
hoi, met jos alles goed, fotoos staan op mn site...bb-tanja.nlquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:30 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De enige échte Tanja???Is toch wel errug leuk dat je gezellig mee komt kletsen, zeg. Hoe is het met Joscelyn? Heb je ook nieuwe foto's?
Behoorlijke schouders heeft ze ook.quote:
Daar moet SC normaal, maar dat geldt niet voor tann natuurlijkquote:
54quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef Bommel12 het volgende:
hoeveel camera's becat het bb huis??
dat geldt ook voor tannquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar moet SC normaal, maar dat geldt niet voor tann natuurlijk![]()
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nog niet nee.. maar daar kun je vrolijk kletsen over alles dat niet op de streams te zien is....
tis even wennen, maar dat gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nog niet nee.. maar daar kun je vrolijk kletsen over alles dat niet op de streams te zien is....
Kijk maar eens in de poll die ik heb geplaatst. Ze scoort behoorlijk goed. Staat 3e geloof ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker de enige die Janine wel ok vind![]()
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker de enige die Janine wel ok vind![]()
Valt meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...
Ja maar het probleem is dat mensen hier dan gaan posten van: wat vind je van die en die... en dan wil je daarop reageren... dus ja dan ga je niet in het SC reageren op iets wat iemand in de COS vraagtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis even wennen, maar dat gaat vast lukken
ik heb me voorgenomen 100 dagen de namen van Het Duo niet te noemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef teamlead het volgende:
Vorig jaar om deze tijd, wilde ik Rob al dat been in z'n strot rammen... dit jaar heb ik een hekel aan iedereen.
Gaat lekker zo
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:54 schreef Wishjuh het volgende:
whee de vrouwen gaan in bikini
Ahhh kijk dat dan... de 4 dames in bad
Check.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.![]()
Even opgezocht. Bij Milica staat dat ze single is. Jeroen woont nog bij zijn ouders dus die zal ook wel single zijn.quote:
alvast de achterkantquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.![]()
Ha, ha, te laatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
...en ze is zo wit als een meloen....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:00 schreef lurf_doctor het volgende:
Die roze: "mensen denken dat ik op Sharon Stone lijk"![]()
Het gaat toch niet gebéuren hè Scan....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica en Micheline zijn mijn favorieten
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica en Micheline zijn mijn favorieten
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...
oke.. exit egbert dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...
Naja een must niet... maar ik vind dat gewoon leuker eruit zien.. is toch niet zo gek? Ik blijf een man hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.
Dat sexier kleden is nog niet eens nodig. Ze komt tot nu toe over als een saaie doos. Maar dat kan natuurlijk nog heel goed veranderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Niet echt...maar een wielrenmodel broekie om in te slapen is echt not donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef bb-millie het volgende:
aandachttrekker naomi heeft der hoofd gestoten.... ofzoiets.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ze moeten hun namen alfabetiseren, duurt vast wel een half uurtje
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:17 schreef bb-millie het volgende:
Egbert mag er niet eens in, deur is dicht. Zou echt in een deuk liggen als ik daar zou werken: "kom op, gaan we die ouwe ff een half uur voor de deur laten staan".
Misschien een luik naar buiten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 3 is goed te zien dat die witte trap echt alleen maar een decoratieve functie heeft.
Eigenaardig.
Of zou er toch nog een luik zitten ofzo
ik meende gisteren iets te horen over een dakterras idd...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een luik naar buiten.
En dat je een uurtje in de buitenlucht kan winnen.
Ik denk dat ze al zeer binnenkort bereid zijn om elkaar daarvoor áf te maken.![]()
Ik gok op drie dagen, meer hebben niet getrainde mensen niet nodig als ze hun bioritme kwijtraken. Hoop dat ze zich eerst allemaal op janine werpen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al zeer binnenkort bereid zijn om elkaar daarvoor áf te maken.![]()
Misschien is ze een kat-uit-de-boom-kijk typje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat sexier kleden is nog niet eens nodig. Ze komt tot nu toe over als een saaie doos. Maar dat kan natuurlijk nog heel goed veranderen.
niet dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:De trap naast het Zwembad is ook de moeite van het noemen waard. Deze loopt namelijk niet alleen naar beneden (naar de Dagboekkamer), maar ook naar boven. Dit wekt de indruk dat er een tweede verdieping in het Huis is. De Bewoners komen echter niet verder dan het plafond met deze trap. Bij de volgende editie misschien een Huis met twee verdiepingen?
Vandaar dat ik dus zei dat dat nog heel goed kan veranderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef berney het volgende:
[..]
Misschien is ze een kat-uit-de-boom-kijk typje.. Niet iedereen is gelijk zo aanwezig als *Janine*.
.
Sexueel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok op drie dagen, meer hebben niet getrainde mensen niet nodig als ze hun bioritme kwijtraken. Hoop dat ze zich eerst allemaal op janine werpen!
Ik ga uiteraard voor de tweede optie, sterker ik zou er niet eens van walgen als ze het geheel op de bbq tiefen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Sexueel?![]()
Of bedoel je dat we dan, als de stofwolken zijn opgetrokken, diverse mensen met wat ledematen van haar zien rondsjokken?![]()
Ik erger me een ongeluk. Ben nu al verslaafd en niet meer achter de pc weg te slaan. Ik hoopte mezelf dit jaar te kunnen bedwingen, maar niet dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef Bocaj het volgende:
Beginnen jullie ook al een beetje te wennen aan de mensen? Vind het nu wel gezellig worden!
Join the club...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik erger me een ongeluk. Ben nu al verslaafd en niet meer achter de pc weg te slaan. Ik hoopte mezelf dit jaar te kunnen bedwingen, maar niet dus
en me laptop is ook nog stuk zodat ik lekker alleen boven moet gaan zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik erger me een ongeluk. Ben nu al verslaafd en niet meer achter de pc weg te slaan. Ik hoopte mezelf dit jaar te kunnen bedwingen, maar niet dus
Oude mensen hebben daar ook last vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:27 schreef arneaux het volgende:
Kennen ze niet een keer apart gaan zitten, gesprekken zijn zo amper te volgen.
kennen ze wel, kunnen ze wellicht ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:27 schreef arneaux het volgende:
Kennen ze niet een keer apart gaan zitten, gesprekken zijn zo amper te volgen.
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:30 schreef bb-millie het volgende:
Bestaan er ook streams van de dagboekkamer?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
Marcia kijkt de kat uit de boom, zeker tegenover die blonde vrouwen. Nu twijfel ik of er ooit een kat uit de boom gaat komen bij die blonde, maargoed.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar moet een goeie fake van te maken zijn![]()
quote:
En die Rik heet officieel Roderik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heet officieel Valentijn, dat geeft natuurlijk verwarring
quote:
Al die vrouwen: "ooooh wat moooi"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heet officieel Valentijn, dat geeft natuurlijk verwarring
ja, vrouwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zooooo nep zijn.....![]()
Past mooi bij mij... ik ben 1.93quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Is die ene vrouw 1.90. Fuckin hell.
hmm, hou ik wel vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Is die ene vrouw 1.90. Fuckin hell.
Nou ik heb hetzelfde... daar gaat me sociale levenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
tis prachtig weer mocht je dat ontgaan zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn korte broek weer aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef riri het volgende:
[..]
tis prachtig weer mocht je dat ontgaan zijn
Volgens mij zijn ze onderhand allemaal geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:44 schreef avonne het volgende:
Heeft Egbert of iemand anders al iets gezegd over de dagboekkamer?
Iedereen heeft het over zichzelf jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
Niemand luisterd echt naar elkaar.
en Valentijn toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:46 schreef rain2 het volgende:
Alleen nog Milica,Monique,Rik en Semih.
Ze hebben drek ook geen idee meer welke dag t is of wanneer de liveshows zijn enzo. Alleen die liveshows kunnen een baken zijn, maar ze weten natuurlijk niet op welke dag die uitgezonden word.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef robster16 het volgende:
ze denken dat t tien uur 's avonds is. 1 dag in t huis en ze zitten er nu al 5 uur naast...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het liedje Boten Anna
Toppertje zal zo wel komen
I agree, ze lijken zelfs normaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Valentijn en de Knuffelturk de meest chile gasten. En die voetballer trouwens ook wel.
die komt niet, want dan mogen ze naar huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef teamlead het volgende:
[..]duurt nog lang voor Toppertje voorbij komt idd
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef avonne het volgende:
[..]
I agree, ze lijken zelfs normaal![]()
Normaal en BB![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komt niet, want dan mogen ze naar huis
en, gaat dat lukken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:55 schreef avonne het volgende:
[..]
ik had me voorgenomen pas te gaan kijken als de kinderen weer (maandag) naar school zijn![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat we die persoon er uitstemmen natuurlijk
Dat dacht ik ook even (hij is er zeker hitsig genoeg voor) maar ik denk dat Marlies een beetje hoger IQ heeft, en "het verstandiger acht" niks te beginnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef Provenio het volgende:
Ik zie nog wel iets worden tussen marlies en die boot anna zangerZe zitten zo naast elkaar en liepen toestraks ook al samen naar de DBK
oeh, naast elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef Provenio het volgende:
Ik zie nog wel iets worden tussen marlies en die boot anna zangerZe zitten zo naast elkaar en liepen toestraks ook al samen naar de DBK
Sowieso want je hebt minder snel door wanneer je moet gaan slapen en weer opstaan, doordat je geen tijdsbesef hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
Nu denk ik ook wel dat zo'n isolement je veel moeier maakt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, naast elkaar
volgende stap is ranzige seks
Dat hoop ik dus ook écht. En dan de groep nog ff duidelijk in 2en verdelen dmv een weekopdracht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat BB het ook daadwerkelijk doorzet, geen tuin (ook geen uitzonderingen) en geen tijdsbesef.
Wel interessant te zien wat dat voor invloed heeft na een aantal weken.
idd ja.. geen soft gedoe, geen uitzonderingen. Gewoon 24 uur per dag het licht aanlaten en kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat BB het ook daadwerkelijk doorzet, geen tuin (ook geen uitzonderingen) en geen tijdsbesef.
Wel interessant te zien wat dat voor invloed heeft na een aantal weken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook écht. En dan de groep nog ff duidelijk in 2en verdelen dmv een weekopdracht.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja... da's een heel logisch vervolg....
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Staan er nou ook hekken ofzo in het huis? Misschien voor een eventuele scheiding..
ligt eraan van welke kant je 'm bekijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef arneaux het volgende:
Huh? Een trap naar beneden.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt eraan van welke kant je 'm bekijkt
Slomer in ieder geval!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
Nu denk ik ook wel dat zo'n isolement je veel moeier maakt.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zitten echt vaak met de hele groep bij elkaar, best irritant.
Heb wel hoofdpijn nu..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Slomer in ieder geval!
Ik bedacht me vanmorgen dat ik misschien als kijker ook wel depri wordt van het kijken naar kunstlicht de hele tijd. Je krijgt een gebrek aan visuele variatie.
da's altijd in het begin, dat veranderd nog welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zitten echt vaak met de hele groep bij elkaar, best irritant.
Roddelen ik wil roddelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's altijd in het begin, dat veranderd nog wel
Zo erg is het gelukkig NOG niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dat is omdat je al 18 uur achter elkaar naar je beeldscherm kijkt![]()
jammer dat ze zo asociaal groot is... verder is ze best te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |