O ik wist niet hoelang het duurde. Heb ergens 100 dagen zien staan. Maar als het tot eind december doorgaat worden het idd 120 of meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 120 ! BB duurt 4 maanden tegenwoordig.
ah bedankt, khoor hun nu wel maar zie ze niet....grrquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:25 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Je kan ook dit programma downloaden en installeren... dan kan je bij configuratie --> server adressen een andere stream-server kiezen voor beter resultaat.
Hier de link: http://bb.nednu.nl/BBstream.msi
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
psssst...... [BB SC#10] De kop is eraf
en ja, dit is de echte
zekers, kheb me prima vermaakt..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Hoi Tan, was het leuk gisteren?
quote:
Hmm ook als je een andere stream kiest? Je hebt echt de keuze uit wel 5 server adressen... hopen dat het lukt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:44 schreef tann het volgende:
[..]
ah bedankt, khoor hun nu wel maar zie ze niet....grr
hoi, met jos alles goed, fotoos staan op mn site...bb-tanja.nlquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:30 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De enige échte Tanja???Is toch wel errug leuk dat je gezellig mee komt kletsen, zeg. Hoe is het met Joscelyn? Heb je ook nieuwe foto's?
Behoorlijke schouders heeft ze ook.quote:
Daar moet SC normaal, maar dat geldt niet voor tann natuurlijkquote:
54quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef Bommel12 het volgende:
hoeveel camera's becat het bb huis??
dat geldt ook voor tannquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar moet SC normaal, maar dat geldt niet voor tann natuurlijk![]()
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nog niet nee.. maar daar kun je vrolijk kletsen over alles dat niet op de streams te zien is....
tis even wennen, maar dat gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nog niet nee.. maar daar kun je vrolijk kletsen over alles dat niet op de streams te zien is....
Kijk maar eens in de poll die ik heb geplaatst. Ze scoort behoorlijk goed. Staat 3e geloof ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker de enige die Janine wel ok vind![]()
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker de enige die Janine wel ok vind![]()
Valt meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...
Ja maar het probleem is dat mensen hier dan gaan posten van: wat vind je van die en die... en dan wil je daarop reageren... dus ja dan ga je niet in het SC reageren op iets wat iemand in de COS vraagtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis even wennen, maar dat gaat vast lukken
ik heb me voorgenomen 100 dagen de namen van Het Duo niet te noemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef teamlead het volgende:
Vorig jaar om deze tijd, wilde ik Rob al dat been in z'n strot rammen... dit jaar heb ik een hekel aan iedereen.
Gaat lekker zo
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:54 schreef Wishjuh het volgende:
whee de vrouwen gaan in bikini
Ahhh kijk dat dan... de 4 dames in bad
Check.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.![]()
Even opgezocht. Bij Milica staat dat ze single is. Jeroen woont nog bij zijn ouders dus die zal ook wel single zijn.quote:
alvast de achterkantquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.![]()
Ha, ha, te laatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
...en ze is zo wit als een meloen....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:00 schreef lurf_doctor het volgende:
Die roze: "mensen denken dat ik op Sharon Stone lijk"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |