54quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef Bommel12 het volgende:
hoeveel camera's becat het bb huis??
dat geldt ook voor tannquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar moet SC normaal, maar dat geldt niet voor tann natuurlijk![]()
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nog niet nee.. maar daar kun je vrolijk kletsen over alles dat niet op de streams te zien is....
tis even wennen, maar dat gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nog niet nee.. maar daar kun je vrolijk kletsen over alles dat niet op de streams te zien is....
Kijk maar eens in de poll die ik heb geplaatst. Ze scoort behoorlijk goed. Staat 3e geloof ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker de enige die Janine wel ok vind![]()
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker de enige die Janine wel ok vind![]()
Valt meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hmjah je hebt gelijk... Ik zit constant in de verkeerde topic te posten... is ff lastig.. voor het een wat je wil zeggen moet je bij COS zijn... voor het andere bij de SC...
Ja maar het probleem is dat mensen hier dan gaan posten van: wat vind je van die en die... en dan wil je daarop reageren... dus ja dan ga je niet in het SC reageren op iets wat iemand in de COS vraagtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis even wennen, maar dat gaat vast lukken
ik heb me voorgenomen 100 dagen de namen van Het Duo niet te noemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef teamlead het volgende:
Vorig jaar om deze tijd, wilde ik Rob al dat been in z'n strot rammen... dit jaar heb ik een hekel aan iedereen.
Gaat lekker zo
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:54 schreef Wishjuh het volgende:
whee de vrouwen gaan in bikini
Ahhh kijk dat dan... de 4 dames in bad
Check.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.![]()
Even opgezocht. Bij Milica staat dat ze single is. Jeroen woont nog bij zijn ouders dus die zal ook wel single zijn.quote:
alvast de achterkantquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Milica in bikini gaat dan bestel ik bij deze vast wat screenshots. Effe checken.![]()
Ha, ha, te laatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
...en ze is zo wit als een meloen....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:00 schreef lurf_doctor het volgende:
Die roze: "mensen denken dat ik op Sharon Stone lijk"![]()
Het gaat toch niet gebéuren hè Scan....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica en Micheline zijn mijn favorieten
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica en Micheline zijn mijn favorieten
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...
oke.. exit egbert dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...
Naja een must niet... maar ik vind dat gewoon leuker eruit zien.. is toch niet zo gek? Ik blijf een man hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.
Dat sexier kleden is nog niet eens nodig. Ze komt tot nu toe over als een saaie doos. Maar dat kan natuurlijk nog heel goed veranderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Niet echt...maar een wielrenmodel broekie om in te slapen is echt not donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef bb-millie het volgende:
aandachttrekker naomi heeft der hoofd gestoten.... ofzoiets.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ze moeten hun namen alfabetiseren, duurt vast wel een half uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |