Waar ze nu zitten = Marokkaans.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Wat is eigenlijk de stijl van het huis? Het lijkt wel een beetje grieks!
een tikkeltjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:42 schreef bb-millie het volgende:
Marlies moet naar de dbk komen, ze denken dat ze een feest krijgen ofzo? Vind ze wel een tikkeltje dom, hoor...
De ultieme dekmantelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Vrouwen gaan toch veel sneller close bij een jongen zitten die homoseksueel is.
[afbeelding]
En dat is de vroegere multi-ruimte... toch een stukkie bijgekomen...quote:
ja, volgens mij wel..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Zitten ze nu allemaal op die rooie bonenstaak te wachten?
Die heeft een bezem gekregen... en een dilemma... vegen of wegvliegenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef BorTheWolf het volgende:
Is die Rooie bosheks al uit de DBK ?
Ze is haar bezem aan het zoekenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef BorTheWolf het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef BorTheWolf het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze scheen geschokt te hebben gegekeken, misschien moet zij wel exit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft een bezem gekregen... en een dilemma... vegen of wegvliegen
ik zie Janine er nog wel een tijdje inzitten hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef TheVulture het volgende:
De eerste die exit moet is of Janine of Rik... Semih, Micheline Tijn en Marcia mogen sowieso nog een tijdje blijven... de rest weet ik niet
Ik had Kelly-visioenen bij Marlies...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef ruby het volgende:
Het is soms net alsof ik Kelly hoor praten als Naomi zit te blaten...
volgens mij hebben ze allemaal een iq van een borrelnootjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:56 schreef teamlead het volgende:Wat een mongolen
"je mag er niks over zeggen?"
"nee"
"ow, wat stond er dan in de envelop"
gezamelijk ja....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze allemaal een iq van een borrelnootje![]()
Moest jij niet meedoen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze allemaal een iq van een borrelnootje![]()
Ik ga trouwen 8 september, dus dat kwam niet goed uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Moest jij niet meedoen?. Niet vanwege dat IQ (
), maar het lijkt me wel wat voor je
.
Wist ik niet johquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga trouwen 8 september, dus dat kwam niet goed uit.
ik vind Marlies ook wel okquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Marlies eigenlijk wel leuk vind
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Marlies eigenlijk wel leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |