Zijn er al vrouwen met kinderen dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:24 schreef Bocaj het volgende:
Er lopen daar een partij milf-jes rond
Ik zou d'r een klap geven idd... echte liefdequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:24 schreef Kinga het volgende:
Damn, die Jeroen doet wel erg zijn best, en die Milica zegt geen woord, als ik Jeroen was zou ik echt flippen
de 2 blonde zusjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er al vrouwen met kinderen dan?
Hoe weete gij dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Milicia in de problemen (en daarmee de rest van de groep ook, maar dat hebben ze niet door)
Ja maar aangezien zij slecht kan liegen... is het juist slimmer dat ze niks zegt.... anders verneukt ze het zo weer.. dus is wel slim om nix te zeggen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou d'r een klap geven idd... echte liefde
Eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:12 schreef TheVulture het volgende:
De enige die van mij op dit moment exit mogen zijn Rik en Janine... tuttebellen
Het zijn wel flinke memmen, maar no way dat die echt zijnquote:
Wat geeft het..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn wel flinke memmen, maar no way dat die echt zijn
Ik hoorde vanmorgen dat zeker 4 van de dames siliconen hebben. Geen idee of dat zo is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel eens neptieten gevoeld? Daar word je niet blij/geil van.quote:
Zakken zand zijn hetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel eens neptieten gevoeld? Daar word je niet blij/geil van.
Ze komt wel uit de haagse ghettoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het goeie neptieten zijn wel hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef bb-millie het volgende:
Noodrantsoen betekent ook geen drank....
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef bb-millie het volgende:
Noodrantsoen betekent ook geen drank....
Dat zouden ze na 5 bb's wel moeten weten...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze niet raden dat het eigenlijk NOOIT gunstig is als ze het goed hebben.
Ja....dat bedoel ik dus,dan zijn ze niet slimquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze niet raden dat het eigenlijk NOOIT gunstig is als ze het goed hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |