Het gaat toch niet gebéuren hè Scan....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica en Micheline zijn mijn favorieten
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica en Micheline zijn mijn favorieten
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...
oke.. exit egbert dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja mijne ook... en Marcia ook... maar die moet zich wat sexier kleden! Maarja haar vader is erbij dus das lastig lijkt me...
Naja een must niet... maar ik vind dat gewoon leuker eruit zien.. is toch niet zo gek? Ik blijf een man hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.
Dat sexier kleden is nog niet eens nodig. Ze komt tot nu toe over als een saaie doos. Maar dat kan natuurlijk nog heel goed veranderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Niet echt...maar een wielrenmodel broekie om in te slapen is echt not donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
is dat echt een must dan? Misschien vind ze het wel best zo.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef bb-millie het volgende:
aandachttrekker naomi heeft der hoofd gestoten.... ofzoiets.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ze moeten hun namen alfabetiseren, duurt vast wel een half uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |