thxquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Wist ik niet joh. Gefeliciteerd alvast
.
Toch lijkt mij dat ook heel lastig, dat inschatten van de tijd als je zo opgesloten zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
3 uur? het is al avond hoor
jezus, wat een bosmongolen dit jaar
Tijdens BB1 sloeg dat juist zo aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Big Brother ze geen opdracht geven ofzo? Dit is saaaaaaaaaaaai
Tuurlijk. Er wordt hier weer een beetje snel geroepen dat ze allemaal een IQ van onder de 60 hebben enzo. Ga er zelf maar eens zitten. Iedereen maakt wel eens een domme opmerking zonder dat je dan meteen IQ -100 hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch lijkt mij dat ook heel lastig, dat inschatten van de tijd als je zo opgesloten zit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er wordt hier weer een beetje snel geroepen dat ze allemaal een IQ van onder de 60 hebben enzo. Ga er zelf maar eens zitten. Iedereen maakt wel eens een domme opmerking zonder dat je dan meteen IQ -100 hebt.
Nee, joh oetlul! Dat is een reden om je te nominerenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef Bocaj het volgende:
Dat er nou niemand zegt: Rot op met dat stomme spel...
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]kijk jij dezelfde streams als ik?
Zou me niks verbazen als ze straks inderdaad wat krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef Gert het volgende:
Die Milicia (oid) zat Jeroen net wel behoorlijk te teasen met haar voet.
zal wel bij het "spel"horen van doen alsof ze een relatie hebben.
Is dat die Milica?quote:
Het zou me niets verbazen als Jeroen binnenkort een poging doet om het "spel" nog wat verder door te voeren idd..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze straks inderdaad wat krijgen.
Dat is milica ja.... Ziet er idd goed uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat die Milica?
Ik dacht dat er alleen maar lelijkerds in zaten
Komt door haar vader...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind die Marcia trouwens wel leuk hoor... maar waarom kleed ze zich zo preuts? Vind ik zo jammer voor zo'n mooie meid!!
Ze zijn erg bewust over hoe ze over komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Boodschap op tv: Big Brother maakt zelf wel uit wat de moeite waard is! (ofzo)
En dan denken ze dat ze misschien niet 'Ik ga naar Big Brother' mogen zeggen of dat ze niet over de voorrondes mogen praten. Dat heeft toch niks met die boodschap te maken of ligt dat nou aan mij?
Wie zeiden dat?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:14 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze erg bewust over hoe ze over komen.
Een aantal mensen wilde niet aan het spel meedoen ("ik ga op vakantie...") omdat het misschien geen 'goede' tv is.
En wie is dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind die Marcia trouwens wel leuk hoor... maar waarom kleed ze zich zo preuts? Vind ik zo jammer voor zo'n mooie meid!!
Dat die twee zusjes gisteren al meteen met hun tieten half buiten hun deco liepen te bungelen, wil niet zeggen dat gewonen kleren nu ineens "preuts" zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Wishjuh het volgende:
Ik vind die Marcia trouwens wel leuk hoor...
mss voetmodel ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef Provenio het volgende:
Ksnap nie hoe die janine model kan worden
Marcia en pa:quote:
Idd alle andere vrouwen is het huis zijn 10x mooier dan zij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef Provenio het volgende:
Plamuur kan een hoop verfraaien...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef Provenio het volgende:
Ja en van haar borsten moet ze het ook niet hebben....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
mss voetmodel ofzo![]()
zolang d'r rotkop er maar niet op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |