quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het liedje Boten Anna
Toppertje zal zo wel komen
I agree, ze lijken zelfs normaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:50 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Valentijn en de Knuffelturk de meest chile gasten. En die voetballer trouwens ook wel.
die komt niet, want dan mogen ze naar huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef teamlead het volgende:
[..]duurt nog lang voor Toppertje voorbij komt idd
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef avonne het volgende:
[..]
I agree, ze lijken zelfs normaal![]()
Normaal en BB![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komt niet, want dan mogen ze naar huis
en, gaat dat lukken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:55 schreef avonne het volgende:
[..]
ik had me voorgenomen pas te gaan kijken als de kinderen weer (maandag) naar school zijn![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat we die persoon er uitstemmen natuurlijk
Dat dacht ik ook even (hij is er zeker hitsig genoeg voor) maar ik denk dat Marlies een beetje hoger IQ heeft, en "het verstandiger acht" niks te beginnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef Provenio het volgende:
Ik zie nog wel iets worden tussen marlies en die boot anna zangerZe zitten zo naast elkaar en liepen toestraks ook al samen naar de DBK
oeh, naast elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef Provenio het volgende:
Ik zie nog wel iets worden tussen marlies en die boot anna zangerZe zitten zo naast elkaar en liepen toestraks ook al samen naar de DBK
Sowieso want je hebt minder snel door wanneer je moet gaan slapen en weer opstaan, doordat je geen tijdsbesef hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
Nu denk ik ook wel dat zo'n isolement je veel moeier maakt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, naast elkaar
volgende stap is ranzige seks
Dat hoop ik dus ook écht. En dan de groep nog ff duidelijk in 2en verdelen dmv een weekopdracht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat BB het ook daadwerkelijk doorzet, geen tuin (ook geen uitzonderingen) en geen tijdsbesef.
Wel interessant te zien wat dat voor invloed heeft na een aantal weken.
idd ja.. geen soft gedoe, geen uitzonderingen. Gewoon 24 uur per dag het licht aanlaten en kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat BB het ook daadwerkelijk doorzet, geen tuin (ook geen uitzonderingen) en geen tijdsbesef.
Wel interessant te zien wat dat voor invloed heeft na een aantal weken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook écht. En dan de groep nog ff duidelijk in 2en verdelen dmv een weekopdracht.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja... da's een heel logisch vervolg....
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Staan er nou ook hekken ofzo in het huis? Misschien voor een eventuele scheiding..
ligt eraan van welke kant je 'm bekijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef arneaux het volgende:
Huh? Een trap naar beneden.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt eraan van welke kant je 'm bekijkt
Slomer in ieder geval!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
Nu denk ik ook wel dat zo'n isolement je veel moeier maakt.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zitten echt vaak met de hele groep bij elkaar, best irritant.
Heb wel hoofdpijn nu..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Slomer in ieder geval!
Ik bedacht me vanmorgen dat ik misschien als kijker ook wel depri wordt van het kijken naar kunstlicht de hele tijd. Je krijgt een gebrek aan visuele variatie.
da's altijd in het begin, dat veranderd nog welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zitten echt vaak met de hele groep bij elkaar, best irritant.
Roddelen ik wil roddelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's altijd in het begin, dat veranderd nog wel
Zo erg is het gelukkig NOG niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dat is omdat je al 18 uur achter elkaar naar je beeldscherm kijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |