Trustequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
In het kader van de gespleten persoonlijkheden van onze mods kom ik hier dus maar even zwaaien en welterusten zeggen.
Ik ga ter bedde.
een prettige nachtrust gewenstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
In het kader van de gespleten persoonlijkheden van onze mods kom ik hier dus maar even zwaaien en welterusten zeggen.
Ik ga ter bedde.
same herequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
Ik ga ter bedde.
Nou doei.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
Ik ga ter bedde.
Dus dit wordt het hallo en doei topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
Ik ga ter bedde.
Verzuring is the keyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus dit wordt het hallo en doei topic![]()
Tis me allemaal niet bepaald meer duidelijk iigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:44 schreef Isabeau het volgende:
Blijkbaar hier de slowchat wat niet over de streams gaat (en ik begrijp dat het ook niet over de streams màg gaan) en dan overzichtelijk in dat andere topic slowchat over de streams en dan is er ook nog een ander topic waar je alleen streamverslag mag doen.
nee nee, dit moet dus in dat andere topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:48 schreef Greetings het volgende:
Oei... die Egbert zet zich meteen ff lekker voor lul![]()
Ojaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee nee, dit moet dus in dat andere topic
dat bedoel ik veels te ingewikkeld zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee nee, dit moet dus in dat andere topic
Yep, met je eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:49 schreef Coraatje het volgende:
dat bedoel ik veels te ingewikkeld zo
Eens...dit moeten "ze" echt snel veranderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:39 schreef Isabeau het volgende:
Misschien wilden ze het 'onaangename klimaat' dat er op het einde van BB5 heerste op Fok bestrijden of zo. Alleen was ik zo naïef dat ik dat niet door had. Dat hallo en doei ongewenst waren. Ik vond het juist bere gezellig in de SC topics. Streamgeklets en gezellig geklets door elkaar. Helemaal perfect.
Het is een expiriment, als het niet werkt wordt het teruggedraaidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Eens...dit moeten "ze" echt snel veranderen
Sla je Avatar ook maar opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:13 schreef Coraatje het volgende:
oke sla dit wel even op voor het geval dat ik de weg weer kwijt ben![]()
Goh ben ik niet de enigequote:
Moderaten natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
Goh ben ik niet de enigeheb net pas onverwacht bezoek de deur uit en nu natuurlijk weer klaarwakker... wat doe jij nog zo laat op ?
14?? zoveel drinken heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zijn minstens een 14 personen wakker
Ik ben altijd aanwezigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:18 schreef Gladys het volgende:
toch leuk dat mensen altijd voor een ander moeten antwoorden
Ik ben nu geld aan het verdienenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:15 schreef Gladys het volgende:
Goh ben ik niet de enigeheb net pas onverwacht bezoek de deur uit en nu natuurlijk weer klaarwakker... wat doe jij nog zo laat op ?
en bij gebrek aan beter zeg je me maar weer watquote:
Ik moderateer niet (zelden) buiten mijn fora omquote:
nou ga dan eens werken en niet liggen/zitten fokken onder werktijd hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nu geld aan het verdienenIk werk 's nachts.
Zal wel gezellig bezoek zijn geweest als ze zo vroeg/laat vertrokken
En toch is dat goed om te doen als het misgaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moderateer niet (zelden) buiten mijn fora om![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik droom 's nachts meestal en ga nu ook een poging doen...
Maar....er is niets wat ik doen kan. Echt niet! Er zijn gewoon geen zieke mensen vannachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:22 schreef Gladys het volgende:
nou ga dan eens werken en niet liggen/zitten fokken onder werktijd he
uhhh ja was best gezellig
Maar we zijn hier toch altijd hartstikke liefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:22 schreef BONG4002 het volgende:
En toch is dat goed om te doen als het misgaat
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar we zijn hier toch altijd hartstikke lief
Die ben ik nietquote:Slaap lekker, LekkerSimpel!
werk je in een ziekenhuis danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar....er is niets wat ik doen kan. Echt niet! Er zijn gewoon geen zieke mensen vannacht
Dat scheelt nogal watquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in een ziekenhuisGelukkig is er internet. "Vroeger" moest ik me 's nachts vermaken met TelSell, maar gelukkig hoef ik nu geen tv meer te kijken (alleen maar van die seksreclame 's nachts).
ziekenhuis en dan geen ziekenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in een ziekenhuisGelukkig is er internet. "Vroeger" moest ik me 's nachts vermaken met TelSell, maar gelukkig hoef ik nu geen tv meer te kijken (alleen maar van die seksreclame 's nachts).
weet ik veelquote:
De hele spoedeisende hulp is al uren leeg hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:32 schreef Gladys het volgende:
ziekenhuis en dan geen ziekenje zit dan zeker niet op de eerste hulp
nou ga zelf wat prullen aanprijzen en film hetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis TelSell welIk genoot echt van de manier van aanprijzen van prullaria en onzinnigheden. Briljant gewoon dat je op die manier troep kon verkopen
hmm wil wel ff van de trap donderen hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hele spoedeisende hulp is al uren leeg hoor![]()
beetje ver fietsen hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:38 schreef Isabeau het volgende:
Niet echt, ik zit in DrentheMaar je mag zo ook wel langskomen hoor, je hoeft er niet eerst wat botten voor te breken of een hersenschudding voor te krijgen
ik ga fietsen zodra ik weer wakker benquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:40 schreef Isabeau het volgende:
Als je snel bent haal je mijn volgende nachtdienst wel
nee ik blijf nog wel ffquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:45 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Gladys!
Blijf ik nu alleen achter...?
quote:
aah nog maar uurtje danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh sorry, was even op een andere site aan het lezen. Ik moet nog tot 7:00![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |