zeik niet kneus. De uitleg van Day is heel duidelijk. Live with it.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeik niet kneus.. Ik had al uitgelegd waarom dat topic apart is van de rest en kreeg ik geen antwoord op. Je stijgt in mijn meelopers-ranclist.
My way of the highway?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeik niet kneus. De uitleg van Day is heel duidelijk. Live with it.
quote:
Ow, had jij een vraag dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Komt er ook nog een reaktie op mijn vraag over de aparte bewonerstopics ipv duotopics
Daar is het nu het meest handige moment voor.
Het antwoord heb je al gehad...althans van CW..en volgens mij beaamde flugs het ook.....tis alleen dat teamlead er te beroerd voor is...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Komt er ook nog een reaktie op mijn vraag over de aparte bewonerstopics ipv duotopics
Daar is het nu het meest handige moment voor.
Heeft eerder met de drukte te maken momenteel denk ik....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het antwoord heb je al gehad...althans van CW..en volgens mij beaamde flugs het ook.....tis alleen dat teamlead er te beroerd voor is...
Ja, dat denk ik wel. En als het niet werkt is het gewoon jullie schuld, sim-pel.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef Ireth het volgende:
Is het geen leuk/slim idee om in De Bewoners van BB6 hyperlinks naar de persoonlijk bewonerstopics te posten? Kan je makkelijk de betreffende topic omhoog halen indien nodig!
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. En als het niet werkt is het gewoon jullie schuld, sim-pel.
exact...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft eerder met de drukte te maken momenteel denk ik....
Man o Man, ik ben roestig geworden geloof ik
Had alleen het antwoord van CW gezien, maar dat is gewoon een bevestiging van een mede-userquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het antwoord heb je al gehad...althans van CW..en volgens mij beaamde flugs het ook.....tis alleen dat teamlead er te beroerd voor is...
beeb, morgen gaan we met de bewoners aan de gang. Voor vanavond is dat niet bij te benen.quote:
Kee! (dacht alleen dat er in de hectiek (quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
beeb, morgen gaan we met de bewoners aan de gang. Voor vanavond is dat niet bij te benen.
Jajaja...verdedig hem maar weer.......omdat hij zo nodig met LS moet spelen zitten wij zonder aparte topics...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft eerder met de drukte te maken momenteel denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |