Ik met screenhunter, ff googlen, dan vind je het vanzelfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:41 schreef frankium het volgende:
hier ook maar ff vragen; hoe maken jullie Caps, met welk programma?
We zitten in [COS#5] "Etiënne moet in de tuin slapen!"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:55 schreef melke het volgende:
En toen was het stil
Leuk , waar gaan jullie naar toe ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik ga over 2 weken met mijn vriendje! Onze eerste vakantie samen. Spannend!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten!! Ga lekker 2 weken lui liggen wezen in Italië!
Zijn jullie een beetje lief voor TL en Flugs?
Naar Nicequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Leuk , waar gaan jullie naar toe ?
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef frankium het volgende:
[..]
ben je gekwetst ofzo? Doe ff chill man![]()
Veel plezier in Italiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Ze willen de boel splitsen, COS voor alles over de streams en de SC voor alle overige OFFTOPIC zaken zoals naar bed gaan enzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Waarom trouwens een SC als er ook al een COS is?
Hier hebben we het over koetjes en kalfjes en NIET over streams, daarentegen hebben we het in de COS alleen over de streamsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Waarom trouwens een SC als er ook al een COS is?
Je reageert gewoon niet op mijn 2e zin.quote:
Veel plezier Day'tje , fijne dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Ik ben altijd lief, maar het zou toch een beetje lullig zijn als TL en Flugeltje zich gaan vervelen en je helemaal niet gemist wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je reageert gewoon niet op mijn 2e zin.
Je gaat gewoon niet lief zijn, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |