Is dat al bewezen?quote:
iemand laatst nog in de speeltuin geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef teamlead het volgende:
SC is geen speelplaats... ook daar zal editten zo nu en dan nodig zijn
[..]
OOOOPS, Manu zat er wéér eens naast, en probeert het goed te praten.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat al bewezen?
Maar herstel dus. Doet hij de was zelf net als ik?
ik heb net ook al gezegd dat je de tyfus kon krijgen dan wel kunt oprotten naar Antartica ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OOOOPS, Manu zat er wéér eens naast, en probeert het goed te praten.....
Slijm slijm... Manu on tha rolllllll
Er zijn 15 mensen....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef Greetings het volgende:
Die Hilde en Milica zijn er nog niet in? En waarom niet?
vraag het hem zelfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat al bewezen?
Maar herstel dus. Doet hij de was zelf net als ik?
wel nog recent gewipt.. telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iemand laatst nog in de speeltuin geweest
ja ben laatst nog wezen wippen daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iemand laatst nog in de speeltuin geweest
Op het gevaar dat ik 'ge-edit' wordt... het heeft te maken met een opdracht...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef Greetings het volgende:
Die Hilde en Milica zijn er nog niet in? En waarom niet?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel nog recent gewipt.. telt dat ook?
Samenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ben laatst nog wezen wippen daar![]()
Dat komt door het rokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
Als ik al die 4 de streams tegelijk kijk gaan de kleuren vertekenen. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel nog recent gewipt.. telt dat ook?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ben laatst nog wezen wippen daar![]()
ja in die ene speeltuin in limburg tochquote:
nee alleen nou goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Samen
vond persoonlijk de schommels een groter succes![]()
was it as good for you as it was for me?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja in die ene speeltuin in limburg toch![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
was it as good for you as it was for me?![]()
![]()
Roermond he?quote:
Oh ze zijn er dus wel al? Ik heb ze nog niet gezien iig.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn 15 mensen....
Denk dat dat binnen 3-4 dagen tot 12 is gereduceerd.
is goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Roermond he?
ehm..... over een uurtje? :![]()
ik zit er niet echt op te wachten eerlijk gezegd....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef melke het volgende:
En? Wat vinden jullie ervan?
Heeeee Henk! Ik dacht net nog aan je of je ook weer zou komen posten!quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef melke het volgende:
En? Wat vinden jullie ervan?
En hoe is het met Yolande?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:23 schreef melke het volgende:
[..]
Heeeee Henk! Ik dacht net nog aan je of je ook weer zou komen posten!
Hoe is het met je?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Is het een beetje leuk? Ik heb de kickoff helaas niet kunnen zien omdat het druk was op het werk (en ehm...thuis heb ik nog steeds geen/slecht/amper internet).
Je hebt het grootste kippenhok van nederland gemistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Is het een beetje leuk? Ik heb de kickoff helaas niet kunnen zien omdat het druk was op het werk (en ehm...thuis heb ik nog steeds geen/slecht/amper internet).
De Kickoff is pas zondagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Goedzo! Was de vakantie in Oostenrijk leuk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:25 schreef henk.jansen het volgende:
Hoi Melke en Manu,
Met Yolande en mij gaat het allemaal perfect
Je lijkt Joey wel wanneer hij vraagt wanneer de oudjaarsshow uitgezonden wordt terwijl hij eerder opgenomen isquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je lijkt Joey wel wanneer hij vraagt wanneer de oudjaarsshow uitgezonden wordt terwijl hij eerder opgenomen is
Ja hoor, 5 weken 30 tot 35 graden gehad na de eerste 2 dagen regen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:26 schreef melke het volgende:
[..]
Goedzo! Was de vakantie in Oostenrijk leuk?
Ik heb een heel klein stukje gezien toen het even kon, maar er werd idd alleen maar door elkaar gekakeld en ik moet het hier hebben van de ingebouwde box in de pcquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:25 schreef Arliator het volgende:
Je hebt het grootste kippenhok van nederland gemist![]()
Ik las al dat het halve huis rooktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef frankium het volgende:
zo wat rookt die ene gast homo zeg!
En dat doe ik ook, heb je last van mij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef frankium het volgende:
zo wat rookt die ene gast homo zeg!
De helft? Iemand heeft al geteld, en kwam al tot de 10 bewoners die roken, dat betekent dus 3 niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las al dat het halve huis rooktDat wordt nog een conflictpuntje als niemand naar buiten kan
Goedzo!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja hoor, 5 weken 30 tot 35 graden gehad na de eerste 2 dagen regen.
Het was heerlijk met de nieuwe auto.
over 10 maanden gaan we weer![]()
ben je gekwetst ofzo? Doe ff chill manquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dat doe ik ook, heb je last van mij?
Flikker op met je gezeik naar een ander forum![]()
Relaxquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dat doe ik ook, heb je last van mij?
Flikker op met je gezeik naar een ander forum![]()
Alles OKquote:
Ik met screenhunter, ff googlen, dan vind je het vanzelfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:41 schreef frankium het volgende:
hier ook maar ff vragen; hoe maken jullie Caps, met welk programma?
We zitten in [COS#5] "Etiënne moet in de tuin slapen!"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:55 schreef melke het volgende:
En toen was het stil
Leuk , waar gaan jullie naar toe ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik ga over 2 weken met mijn vriendje! Onze eerste vakantie samen. Spannend!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten!! Ga lekker 2 weken lui liggen wezen in Italië!
Zijn jullie een beetje lief voor TL en Flugs?
Naar Nicequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Leuk , waar gaan jullie naar toe ?
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef frankium het volgende:
[..]
ben je gekwetst ofzo? Doe ff chill man![]()
Veel plezier in Italiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Ze willen de boel splitsen, COS voor alles over de streams en de SC voor alle overige OFFTOPIC zaken zoals naar bed gaan enzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Waarom trouwens een SC als er ook al een COS is?
Hier hebben we het over koetjes en kalfjes en NIET over streams, daarentegen hebben we het in de COS alleen over de streamsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Waarom trouwens een SC als er ook al een COS is?
Je reageert gewoon niet op mijn 2e zin.quote:
Veel plezier Day'tje , fijne dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Day het volgende:
Ik ben altijd lief, maar het zou toch een beetje lullig zijn als TL en Flugeltje zich gaan vervelen en je helemaal niet gemist wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je reageert gewoon niet op mijn 2e zin.
Je gaat gewoon niet lief zijn, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |