Let nou eens opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus in SC mag![]()
![]()
maar je mag nicht chatten over de streams???
![]()
ach.. het voelt op de een of andere manier ook wel vertrouwdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik benijd de mods alweer niet.
De een vind dit, de ander vind precies het tegenovergestelde, vind daar maar eens een gulden middenweg in.
Ik ben blij dat ik hier rustig mijn ding kan doen, en als ik het er niet mee eens ben, kan ik, net zoals vele anderen, me beklagen bij de modjes![]()
Nu moet ik eerst nog gaan klagen, maar ik zal mijn best doen![]()
Tja, ik vind het bullshit... zal er verder niet op in gaan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees ff bij: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods![]()
in de SC kun je het over alles hebben, zolang het maar geen commentaren op de streams zijn....
Die hoort in COS LSquote:
niet hier dus..... COSquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik plaats ook maar her en der de CAPS, want enige duidelijkheid waar ze horen wordt niet gegeven door FL, TL en Day
misschien erger ik me er ook wel dood aan, maar ik heb nog geen enkel idee wie wie is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
pffff ben ik de enige die zich dood ergert aan die Ettiene? Wat een praatjes zeg pfff.. je merkt ook dat de mede bewoners er ook wat meer moeite mee hebben...
Dit hoort ook in COS...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
pffff ben ik de enige die zich dood ergert aan die Ettiene? Wat een praatjes zeg pfff.. je merkt ook dat de mede bewoners er ook wat meer moeite mee hebben...
Daar heb ik hier nog geen mening overquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heb ik hier nog geen mening over.
Kan ze koken?
ze is een hij hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heb ik hier nog geen mening over.
Kan ze koken?
Is dat al bewezen?quote:
iemand laatst nog in de speeltuin geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef teamlead het volgende:
SC is geen speelplaats... ook daar zal editten zo nu en dan nodig zijn
[..]
OOOOPS, Manu zat er wéér eens naast, en probeert het goed te praten.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat al bewezen?
Maar herstel dus. Doet hij de was zelf net als ik?
ik heb net ook al gezegd dat je de tyfus kon krijgen dan wel kunt oprotten naar Antartica ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OOOOPS, Manu zat er wéér eens naast, en probeert het goed te praten.....
Slijm slijm... Manu on tha rolllllll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |