Sla je Avatar ook maar opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:13 schreef Coraatje het volgende:
oke sla dit wel even op voor het geval dat ik de weg weer kwijt ben![]()
Goh ben ik niet de enigequote:
Moderaten natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
Goh ben ik niet de enigeheb net pas onverwacht bezoek de deur uit en nu natuurlijk weer klaarwakker... wat doe jij nog zo laat op ?
14?? zoveel drinken heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zijn minstens een 14 personen wakker
Ik ben altijd aanwezigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:18 schreef Gladys het volgende:
toch leuk dat mensen altijd voor een ander moeten antwoorden
Ik ben nu geld aan het verdienenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:15 schreef Gladys het volgende:
Goh ben ik niet de enigeheb net pas onverwacht bezoek de deur uit en nu natuurlijk weer klaarwakker... wat doe jij nog zo laat op ?
en bij gebrek aan beter zeg je me maar weer watquote:
Ik moderateer niet (zelden) buiten mijn fora omquote:
nou ga dan eens werken en niet liggen/zitten fokken onder werktijd hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nu geld aan het verdienenIk werk 's nachts.
Zal wel gezellig bezoek zijn geweest als ze zo vroeg/laat vertrokken
En toch is dat goed om te doen als het misgaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moderateer niet (zelden) buiten mijn fora om![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik droom 's nachts meestal en ga nu ook een poging doen...
Maar....er is niets wat ik doen kan. Echt niet! Er zijn gewoon geen zieke mensen vannachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:22 schreef Gladys het volgende:
nou ga dan eens werken en niet liggen/zitten fokken onder werktijd he
uhhh ja was best gezellig
Maar we zijn hier toch altijd hartstikke liefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:22 schreef BONG4002 het volgende:
En toch is dat goed om te doen als het misgaat
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar we zijn hier toch altijd hartstikke lief
Die ben ik nietquote:Slaap lekker, LekkerSimpel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |