quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ode aan de kat van de moeder van Nannie K.
Dank!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
En hop. Centrawl.
Chowi! Ik vind jou toch zo'n toffe mod, al heb ik nooit met je te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
En hop. Centrawl.
zal ik eens een gokje wagen en zeggen dat opdracht 1 meer zweet gekost heeft dan opdracht 2quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
pffffff *zweet*
Huisje aan kant
En bestelde apparaatjes ontvangen en werkende
Euh, nee, een oude 20" crt beeldscherm sjouwen om op de gadgets aan te sluiten was toch wel 't zwaarstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een gokje wagen en zeggen dat opdracht 1 meer zweet gekost heeft dan opdracht 2
ja dat geloof ik welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee, een oude 20" crt beeldscherm sjouwen om op de gadgets aan te sluiten was toch wel 't zwaarst
Weet ik niet, maar 't is wel otzettend onhandig tillen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel
weegt die ook meer dan 1 kilo per inche ?
volgens mij zijn mijn armpjes daar te kort voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar 't is wel otzettend onhandig tillen...
toch welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zijn mijn armpjes daar te kort voor![]()
![]()
en die shape daar is niks mis meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Och, mijn armpjes zijn wel gewend aan 20" an sich
Size doesn't matter![]()
but shape does...
Nu ja, 't is geen flatscreen, maar 't volstaat primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die shape daar is niks mis mee![]()
slaap zacht meneerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje
oh, ik had size en shape even op de armen betrokken en niet op monitorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, 't is geen flatscreen, maar 't volstaat prima
Je hebt wel meteen iets te vertellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:47 schreef wonderer het volgende:
Te raar gewoon. Denk je een verhaal te gaan schrijven over op kamers gaan wonen, zit die smeerlap met zijn hand in zijn broek naar naakte vrouwen te kijken...
Dat was ik niet van plan toen ik begon!!
Huh? Je bedoelt de persoon uit het verhaal, of toch niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:47 schreef wonderer het volgende:
Te raar gewoon. Denk je een verhaal te gaan schrijven over op kamers gaan wonen, zit die smeerlap met zijn hand in zijn broek naar naakte vrouwen te kijken...
Dat was ik niet van plan toen ik begon!!
Ja, Arthur, niet Bradquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt de persoon uit het verhaal, of toch niet?
Ah, ik dacht al, dat de computer midden in de nacht bezet was ofzo, op een moment dat jij wakker was en inspiratie hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Arthur, niet BradDie lag prinsheerlijk naast me te ronken.
We hebben drie computers (apple laptop, dell laptop en mijn blauwe monster) plus een server in huis. Dat gaat niet gauw gebeurenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, dat de computer midden in de nacht bezet was ofzo, op een moment dat jij wakker was en inspiratie had.
Wat is dat voor zinsbouw?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi zo, dan maar.
Hoi, niet-lesbeau-achtigequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is dat voor zinsbouw?
Goedenmiddag.![]()
quote:
Sorry. Maar ik lieg toch niet?quote:
Nee, lief. Dat ik een slecht geweten heb, kan hij niks aan doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme Brad.
Nee, de man van wondererquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, lief. Dat ik een slecht geweten heb, kan hij niks aan doen
Ik ga naast hem op de bank wakkerworden, doei
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, de man van wonderer. Die helemaal in Amerika woont
.
nou fijn samen ontwaken danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, lief. Dat ik een slecht geweten heb, kan hij niks aan doen
Ik ga naast hem op de bank wakkerworden, doei
Oh, heerlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Highly appreciated, Stroek.
Ik ontdek net dat ik ruim 1100 woorden geschreven heb gisternachtPlus er begint zich een nieuw verhaal te vormen ook
ik ben alleen wel heel benieuwd waar dit gaat eindigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik zit er vrijwel meteen helemaal inquote:
Zonder voorbereiding?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit er vrijwel meteen helemaal in.
Ja, ik ben nu wel benieuwd naar wat er aan vooraf gaat en wat er nog komen gaat, maar dat is juist zo interessant en zorgt ervoor dat ik door wil lezen. Je schrijft ook op een makkelijke en fijn leesbare manier.quote:
zeg beheers je eens jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit er vrijwel meteen helemaal in.
jep het zijn echte pageturnersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu wel benieuwd naar wat er aan vooraf gaat en wat er nog komen gaat, maar dat is juist zo interessant en zorgt ervoor dat ik door wil lezen. Je schrijft ook op een makkelijke en fijn leesbare manier.
Gelukkig, je miste mijn analogiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu wel benieuwd naar wat er aan vooraf gaat en wat er nog komen gaat, maar dat is juist zo interessant en zorgt ervoor dat ik door wil lezen. Je schrijft ook op een makkelijke en fijn leesbare manier.
Is het weer feest daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, je hebt echt gelijk over [HOMO].
Ja, dolle pret, ik word er moe van.quote:
Ik ga het even lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dolle pret, ik word er moe van.
Ik ook.quote:
Ja, maar ik vind het maar stom, eigenlijk alles in dat topic. Het is met hoge uitzondering dat ik daar echt met plezier postquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef NanKing het volgende:
Oh nou ja, het is gewoon the usual stuff.
Ik hoop niet dat als wij 1000 topics verder zijn dat het hier ook zo gaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het maar stom, eigenlijk alles in dat topic. Het is met hoge uitzondering dat ik daar echt met plezier post.
Tegen die tijd begin ik wel een nieuwe reeks. [TOF] ofzo, en daar laat ik dan alleen toffe mensen inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat als wij 1000 topics verder zijn dat het hier ook zo gaat.
Oeh dan begin ik er een [HIP], en dan ga ik zwaar concureren met jou enzootquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegen die tijd begin ik wel een nieuwe reeks. [TOF] ofzo, en daar laat ik dan alleen toffe mensen in.
Ja, en dan hebben we zo'n meet, tegelijk, in dezelfde plaats, en dan gaan we zo kijken wie het tofst en hipst zijn. Allemaal vechten, bijten, harentrekken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh dan begin ik er een [HIP], en dan ga ik zwaar concureren met jou enzoot.
Ik vind dit wel heel hip klinkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we zo'n meet, tegelijk, in dezelfde plaats, en dan gaan we zo kijken wie het tofst en hipst zijn. Allemaal vechten, bijten, harentrekken....
Ik vecht niet, daar ben ik te [TOF] voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel hip klinken, zullen we alvast beginnen
.
Haren trekken magquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vecht niet, daar ben ik te [TOF] voor.
Ik haal je gewoon verbaal helemaal naar beneden totdat er zo weinig over is dat er bijna een zwart gat ontstaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Haren trekken mag. Dat is [HIP].
Dat is nu al geluktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haal je gewoon verbaal helemaal naar beneden totdat er zo weinig over is dat er bijna een zwart gat ontstaat.
Ik heb nu ookal spijt.quote:
Bij kaarslicht en onder het genot van een glaasje rode wijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nu ookal spijt.
Zullen we onze wilde plannen nog even vergeten en nu nog gewoon genieten van de vrede die we hier bewaren?
Nou, als het zo moet, dan moet het maar zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij kaarslicht en onder het genot van een glaasje rode wijn?
Het leven bestaat niet alleen uit pleziertjes hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als het zo moet, dan moet het maar zo.
Wat erg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het leven bestaat niet alleen uit pleziertjes hoor.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vermaak me anders prima. Niet op FOK!, maar msn is altijd fijn.
MSN is voor sletten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vermaak me anders prima. Niet op FOK!, maar msn is altijd fijn.
Nou zeg! Ik vind het heel wat beter dan hier op FOK! mijn personal drama te deponeren, en je kan muziek uitwisselenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
MSN is voor sletten.
Sorry, ik had bezoek (alvast voor m'n verjaardag morgen)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:48 schreef NanKing het volgende:
Wat een saaie avond is het.
Da's waarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik vind het heel wat beter dan hier op FOK! mijn personal drama te deponeren, en je kan muziek uitwisselen.
Oeh je bent jarig zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Sorry, ik had bezoek (alvast voor m'n verjaardag morgen)
En voor lesbeausquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
MSN is voor sletten.
En voor Erik.quote:
Mooie leeftijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, ik wordt 26 [afbeelding]
Nee, voor meisjes die misschien bi-gevoelens hebben en in de Fancy vragen posten over of ze met een breezerdop in hun kut niet zwanger kunnen worden.quote:
Oh, shitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nee, voor meisjes die misschien bi-gevoelens hebben en in de Fancy vragen posten over of ze met een breezerdop in hun kut niet zwanger kunnen worden.
Nu ja, ik zit er meer over in dat mijn ouders nu zestig zijn. Bejaard, in principe....quote:
Ehm, wil je dan niet dat met die dop doen, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh, shit.
Ik ben toch niet wie ik dacht wie ik was.
Hoort dat er niet bij dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ehm, wil je dan niet dat met die dop doen, alsjeblieft?
Jiskefetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ach, nu ja, vroeger deed men ook 't een en ander
quote:Dat bestaat dus bijna niet meer he? Vind ik reuze jammer. Als je een wijf wilde, dan vroeger met die hunnen en die leppen dan sloeg je gewoon met een knots een wijf op hun kanus, die nam je mee en dat was dan van jou. Want dat waren hebberds hoor, die jongens.
quote:
quote:En dan had je last van hoempert. Door zo'n pekel en al dat slechte eten kreeg je last van hoempert. Dat was een soort harde kak. En dat moest dan die kierder, die moest dan dat eruit halen. Dan hadden ze van die schoften; van die grote stukken hout met een klompie eraan, die haalde dat dan uit die anus. Dat was een verschrikkelijk gevoel, daar kon je op dood doende. En daar komt dus eigenlijk het fistfucken vandaan. Ja, dat vonden die gozers geil. En die vrouwen trouwens ook want dat soort femministische gedachtes dat was helemaal niet. Dat bestond niet.
Ja, dat waren tijden.....
en de nieuwe Wehkamp/Neckermann/Otto catalogus brengt Arthus niet meer voldoende in vervoering?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef wonderer het volgende:
*writersblock heeft*
Kan ik je nog wat van dienst zijn voor inspiratie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef wonderer het volgende:
*writersblock heeft*
Gisteren dacht ik er nog aan om je te vragen hoe het met de Arthur verhalen staatquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef wonderer het volgende:
*writersblock heeft*
Ik zit nog in de scene met de Chick, maar omdat ik niet weet wat er precies in zo'n blaadje staat, kan ik niet verder. Ik krijg als het goed is een paar scans van iemand van marktplaats, en dan kan ik weer verderquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de nieuwe Wehkamp/Neckermann/Otto catalogus brengt Arthus niet meer voldoende in vervoering?
en een Chick die heeft hij al gekregen??
en hij is natuurlijk niet zo doortastend dat hij daar een reactie durft te geven op een contact advertentie?
Nee ik ben afgekeurd voor militaire dienstquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog in de scene met de Chick, maar omdat ik niet weet wat er precies in zo'n blaadje staat, kan ik niet verder. Ik krijg als het goed is een paar scans van iemand van marktplaats, en dan kan ik weer verder
Ben jij in dienst geweest, Stroekie?
en ben jij gisteren wel genoeg in de watten gelegd, en verwent met cadeautjes en aandacht ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik je nog wat van dienst zijn voor inspiratie?
Ik zit te spelen met het idee om Arthur daar wel uit de kast te laten komen (dan wordt hij afgekeurd), maar dat ze hem niet geloven omdat ie zo hetero overkomt. Maar da's hooguit een dagboekfragment, geen verhaal waard.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik ben afgekeurd voor militaire dienst
ik heb zelfs niet naar de keuring hoeven komen![]()
dus ja wellicht daarom ook geen echte vent![]()
![]()
Altijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik je nog wat van dienst zijn voor inspiratie?
Ach, wat maak je je druk. Het is toch maar fictie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een probleem als ie 18 moet zijn om toegelaten te worden tot de politieschool. Ik weet namelijk niet wat hij dat overbruggende jaar moet doen. Andere studie? Wat dan? Het leger in? Dat kan pas als ie 18 is, wat moet hij in de tussenliggende maanden doen? Hji wil per se het huis uit. Werken? Waarom zou hij werk zoeken in Rotterdam? En als wat? Het is geen type om achter de bar te staan. Ik dacht misschien een platenwinkel, omdat hji zo van Jazz houdt, maar dat levert weinig op en ik denk ook niet dat hij wordt aangenomen. Op reis? Geen geld.
*politieman mailtje sturen doet*
Samen met vrienden uitgebraktquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben jij gisteren wel genoeg in de watten gelegd, en verwent met cadeautjes en aandacht ?
of een groot deel van de dag braque geweest![]()
is een jaar naar de sociale academie niet is voor hem en dat hij daar dan zwaar gedesillusioneerd van terugkomt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een probleem als ie 18 moet zijn om toegelaten te worden tot de politieschool. Ik weet namelijk niet wat hij dat overbruggende jaar moet doen. Andere studie? Wat dan? Het leger in? Dat kan pas als ie 18 is, wat moet hij in de tussenliggende maanden doen? Hji wil per se het huis uit. Werken? Waarom zou hij werk zoeken in Rotterdam? En als wat? Het is geen type om achter de bar te staan. Ik dacht misschien een platenwinkel, omdat hji zo van Jazz houdt, maar dat levert weinig op en ik denk ook niet dat hij wordt aangenomen. Op reis? Geen geld.
*politieman mailtje sturen doet*
*Koffie slurpt*quote:
oeh ik krijg al het zuur als ik die lijst zo ziequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Samen met vrienden uitgebrakt
En heul veul patatten verorbert.
En bamiballen
En berehappen
En kroketten
En Kaassouflés
enzo
Daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen idee welke vooropleidingen voor de politieschool er toen waren. Vandaar mijn mailtje. *schrijven gaat*quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een jaar een soort van vooropleiding. ik weet niet of het in Arthur's leven en verhaal past, maar mijn zus heeft eerst een jaar in Den Bosch op een MBO kunstopleiding gedaan (ABCreatief ofzo) om vervolgens een betere start te kunnen maken op de Design Academy (waar ze overigens al mee gestopt is
. Maar is er dan niet zoiets wat in arthur's straatje past, wellicht...
('t is maar een idee, hč).
een of andere wat softe HBO opleidingquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef wonderer het volgende:
WTF is een sociale academie??
Ik ga zulks niet thuis maken, dan stinkt mijn hele huis ernaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh ik krijg al het zuur als ik die lijst zo zie
dan heb jij vast wel zo'n pan in huis
die heb ik dus nog nooit gehad en ook niet gemist![]()
maar ik kan mij dan weer wel klem eten aan verse roomkaas en anders lekkers![]()
![]()
volgens mij kon je toen direct vanaf de havo instromenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen idee welke vooropleidingen voor de politieschool er toen waren. Vandaar mijn mailtje. *schrijven gaat*
en hadden de haviksogen van je moeder nog het een en ander gespot dat aan je schoonmaakmania had weten te ontsnappn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ga zulks niet thuis maken, dan stinkt mijn hele huis ernaar.
Waarom nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Stroekie het volgende:
want Arthur is ook niet het type voor de PABO
Gelukkig was m'n vader erbij, die haar een beetje in toom weet te houden door ze eraan te herinneren dat ze te gast zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hadden de haviksogen van je moeder nog het een en ander gespot dat aan je schoonmaakmania had weten te ontsnappn?
alhans niet in het beeld dat IK van hem heb gekregen na het lezen van eerdere verhalen en het schetsen van de grotere lijnen door Wonderer in een aantal nachtelijke sessiesquote:
mooi, en ach, nu heb je nog een heel jaar om alles voor de volgende keer op orde te hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n vader erbij, die haar een beetje in toom weet te houden door ze eraan te herinneren dat ze te gast zijn
't was prima geslaagd
nee is vooral een vrouwen opleiding, ik bedoel als we dan toch gaan generaliserenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef wonderer het volgende:
Pabo is de ultieme hetero opleiding? Yeah, kleuterleider is echt een mannelijk beroep
Eew, pedoquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee is vooral een vrouwen opleiding, ik bedoel als we dan toch gaan generaliseren
en nee was dan meer dat Arthur een signaal af te laten geven dat hij wel van kinderen houdt en zelfs zoveel dat hij er zijn werk van wil gaan maken
Ik dacht laatst nog aan je. Waar je bleef enzo!quote:
toen was ik 1en hadden mijn ouders nog geen TV in huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew, pedo
Ik weet eigenlijk niet of ie van kinderen houdt. Hij heeft het idee dat hij ooit kinderen van zichzelf heeft allang opgegeven dus hij denkt er niet meer zo over na.
Weet iemand hoe laat Floris werd uitgezonden in 1969 toevallig?
Weet ik niet, wanneer was dat, 1974?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen was ik 1en hadden mijn ouders nog geen TV in huis![]()
heeft Arthur nog wel Q en Q gevolgd of vond hij dat te kinderachtig
Zit ook niks artistieks o.i.d. in hem?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef NanKing het volgende:
Arthur is geen pabo student persoon als je het mij vraagt.
Maar ook geen politie agent.
jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer was dat, 1974?
lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht laatst nog aan je. Waar je bleef enzo!
Hij zingt. Maar ik denk niet genoeg voor het conservatorium.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zit ook niks artistieks o.i.d. in hem?
dvd kan ook in dvdshrink als je wilquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zingt. Maar ik denk niet genoeg voor het conservatorium.
Stroek, dat kan best, dan was ie 11. In oktober de dvd halen, dan kan ik kijken
Punt is, ik wil hem Floris laten kijken, maar hij was zes... als het niet te laat was, mocht het vast wel... opnemen ging niet, da's jammer.
Ang3l nog gezien?quote:
Floris is een paar keer herhaaldquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zingt. Maar ik denk niet genoeg voor het conservatorium.
Stroek, dat kan best, dan was ie 11. In oktober de dvd halen, dan kan ik kijken
Punt is, ik wil hem Floris laten kijken, maar hij was zes... als het niet te laat was, mocht het vast wel... opnemen ging niet, da's jammer.
Uit Gala:quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zingt? Oh, geweldig, dat wist ik niet, of ik was het vergeten.
het was super!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het erg koud en nat?
of kon de muziek, sfeer en gezelschap je wel warm houden?
Ja kunnen we met dat hardlopen niet ietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit Gala:
Studeren, hardlopen en zingen, in die volgorde, beheersten zijn leven. En de gedachten aan Frederik, natuurlijk.
Ik ben wel van plan daar wat meer mee te doen, maar nog niet.
nopequote:
De eerstvolgende herhaling was ruim in de 1970's. En dan speelt het niet meer. Ik mail mijn moeder wel, die weet het vast.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Floris is een paar keer herhaald
en was dan zondag middag/avond op tv
Hij zingt Jazz natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zingende mannen/jongens geweldig (vooral als het mooi klinkt).
Dat is alleen maar beterquote:
Hihi, hi. Ik lees het nu pas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Chowi! Ik vind jou toch zo'n toffe mod, al heb ik nooit met je te maken.
Ik ook, vooral met afwissellend counter-tenors + bassen in modern klassieke muziekquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zingende mannen/jongens geweldig (vooral als het mooi klinkt).
Doeg :-/quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Stroekie het volgende:
tot morgen allemaal
ik ga weer naar huis toe, op naar de volgende internetloze avond![]()
Ik hoop het.. Op mijn werk is mijn hele afdeling aan het niezen en hoesten, dus ik hoop dat het mij met rust laat..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef wonderer het volgende:
Ooh, natuurlijk.
Nou, warm maar lekker op met genoemde lekkere dingen. En niet verkouden worden hoor!
Och, gossie. Ik heb meelij met je.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:19 schreef Alicey het volgende:
In WFL vinden hullie dat ik me niet moet aanstellen, dus probeer ik het hier.
Liesje heeft net heel veel onweer en regen op haar hoofdje gehad, en heeft door Noord en op de Coolsingel bijna moeten zwemmen.
Liesje is dus heel zielig.
Liesje heeft wel al een warme douche genomen, en zit nu onder een dekentje met een mok warme melk met anijs.
Troost Liesje!
Het ligt aan jouquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef Sebasser het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is de [afbeelding]
Anders ?
Hoe lang moet je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och, gossie. Ik heb meelij met je.. En het ziet er naar uit dat ik ook een reisje door de regen kan verwachten over een half uur.
Doffeltje heeft die naam verzonnen.quote:voor Liesje.Wat trouwens een geweldige koosnaam is
.
Op een witte achtergrond zie je het beter, volgens mij zijn die lijntjes bij dat lichtje nieuw ?quote:
Niet zo heul lang, ongeveer een half uur. En midden in de nacht ook weer terug.quote:
Doffeltje is tofquote:[..]
Doffeltje heeft die naam verzonnen.
Ik heb net een pizza bestelt, de bezorger mag ook heel hip door de regen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef NanKing het volgende:
Ik mag ook zo heel hip door de regen, de hond uit laten.
Vroegah keek de hond mij dan altijd aan hoe ik op het zotte idee kwam om door dat snertweer te gaan wandelen, en moest ik de hond echt pushen om mee te gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef NanKing het volgende:
Ik mag ook zo heel hip door de regen, de hond uit laten.
Nee hoor die zijn niet nieuwquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op een witte achtergrond zie je het beter, volgens mij zijn die lijntjes bij dat lichtje nieuw ?
Of heb ik het nou zo mis, en is het me nog nooit opgevallen
Hierzo gaat het als volgt;quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroegah keek de hond mij dan altijd aan hoe ik op het zotte idee kwam om door dat snertweer te gaan wandelen, en moest ik de hond echt pushen om mee te gaan.
Hopelijk vannacht dan beter weer... Geen OV oid mogelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo heul lang, ongeveer een half uur. En midden in de nacht ook weer terug.
Doffyquote:Doffeltje is tof. En wie is Doffeltje
![]()
?
Haha je loopt meer voor de vorm mee dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hierzo gaat het als volgt;
Ik loop naar buiten, de hond wil niet mee maar ze moet mee van mij.
We rennen samen naar de overkant, hond doet plasje en snel poepje, hond rent heul hard naar huis.
Ongeveer 5 minuten werk.
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Doffeltje heeft die naam verzonnen.
Maar maakt dat je ook niet ergens vrolijk om dan te zien dat de hond het wel naar dr zin heeft?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef NanKing het volgende:
Alleen nu hond volwassen is vindt ze de regen niet altijd even erg meer.
Laatst liep ik een half uur in de regen omdat dat mormel het zo naar dr zin had.
Nee, want ik moet mensjes ophalen enzo, en zelfs al moet ik dan niet, dan moet ik ook nog een heul eind door de regen lopen als ik OV gebruik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk vannacht dan beter weer... Geen OV oid mogelijk?
Ah. Nooit gezienquote:
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar maakt dat je ook niet ergens vrolijk om dan te zien dat de hond het wel naar dr zin heeft?
Awquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik moet mensjes ophalen enzo, en zelfs al moet ik dan niet, dan moet ik ook nog een heul eind door de regen lopen als ik OV gebruik.
Had je mij wel ooit ergens gezien?quote:Ah. Nooit gezien.
Kweenie, ik vind het wel wat voor hem. Iets schattigs en liefkozends. zo goed ken ik hem nou ook weer niet, twee keer ontmoetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo dat? Of verzint hij vaker dat soort namen?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja
Daarom bleef ik ook lekker buiten.
Als hond blij is, is Nan blij.
Zo intens als?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Pffff je zou maar 'ns een half uur achtereen zo intens zingen
hmm okeequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het wel wat voor hem. Iets schattigs en liefkozends. zo goed ken ik hem nou ook weer niet, twee keer ontmoet
Ja natuurlijk! Jij behoort onder de categorie "modjes die je (ookal heb je ze nog nooit gesproken) meteen mag", net als Isabeau, Chowi, Mukie (geen mod meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw
[..]
Had je mij wel ooit ergens gezien?
Zo intens als het stuk "Te Deum" van Arvo Pärt wat ik nu aan het luisteren ben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo intens als?
Zingen is hip.
Ik heb lekker gezongen op de fiets vandaag.
Zegt me helemaal nietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Zo intens als het stuk "Te Deum" van Arvo Pärt wat ik nu aan het luisteren ben.
Geeft niet, volgens mij kent niemand die ik ken het.quote:
Ohw ik ben dus bekender kennellijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Jij behoort onder de categorie "modjes die je (ookal heb je ze nog nooit gesproken) meteen mag", net als Isabeau, Chowi, Mukie (geen mod meer). Opmerkelijk dat het alleen nog maar vrouwen zijn, maar goed. Oh, trouwens hoort Dizer er ook wel bij, alleen spreek ik die vaker.
Oi! Avatar is andersquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohw ik ben dus bekender kennellijk
E zit iemand in RenP met bijna dezelfde UI die jij had. Dus in dit geval is verandering goedquote:
UI = User Id of ... ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
E zit iemand in RenP met bijna dezelfde UI die jij had. Dus in dit geval is verandering goed![]()
.
User icoontjedinggevalietsquote:
Welke user is dat dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
User icoontjedinggevaliets.
Ik dacht ik blijf ik het Fok! jargon, normaal zeg ik ook altijd avatar.
Weet ik zo niet uit mijn hoofdquote:
Het enige wat hier eigenlijk gestreken wordt is de bloes van mijn vriendin elke dag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik haat dat zo..... Was wel weer zat voor deze week!!!!!![]()
Jij slechte vrouw!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
*nog nooit gestreken heeft*
Je snapt hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij slechte vrouw!![]()
Mijn waslijn fungeert ook als kledingkastquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het enige wat hier eigenlijk gestreken wordt is de bloes van mijn vriendin elke dag.
Voor de rest hang ik alles goed uit of loop de kreukels er vanzelf wel uit.
Er ligt nu ook 2 meter strijkgoed achter me, waar ik elke dag iets schoons tussenuit pluk.
Oh zo erg ben ik dan nog net nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Mijn waslijn fungeert ook als kledingkast
Nu ja, als je eenmaal uit de kast bent....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh zo erg ben ik dan nog net niet.
Haha ik heb dat ook wel hoor, dat ik soms meer op iconen let.. Er loopt trouwens ook een user rond die een van mijn iconen heeft gejat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Het viel me alleen een paar keer op omdat ik vaak naar de icoontjes kijk ipv een nick.
En dan tikte die persoon iets, en dan vond ik het zo vreemd geschreven voor jou doen.
Ja ok ik weet het, ik ben raar.
Oh?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook wel hoor, dat ik soms meer op iconen let.. Er loopt trouwens ook een user rond die een van mijn iconen heeft gejat.
Oeh wiequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook wel hoor, dat ik soms meer op iconen let.. Er loopt trouwens ook een user rond die een van mijn iconen heeft gejat.
Ik mis de cluequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nu ja, als je eenmaal uit de kast bent....
"Dat ik sindsdien het niet zo op hebt met kasten"quote:
Het muntje valtquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
"Dat ik sindsdien het niet zo op hebt met kasten"
Trouwens, arme Indiėrs
Misschien hebben we het wel over dezelfdequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben de naam kwijt, maar als ik dr weer tegen kom meld ik het wel.
Als je uit de kast bent, heb je ruimte genoeg om je kleren erin te stoppen?quote:
Zie bovenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je uit de kast bent, heb je ruimte genoeg om je kleren erin te stoppen?
Zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het muntje valt.
[..]
Misschien hebben we het wel over dezelfde![]()
.
OMG da's wel heel erg vroeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef soapie het volgende:Ging ff de vuilnis naar buiten gooien (is nu net ff droog), de buren hebben gewoon al de kerstverlichting hangen. Die sporen niet!!!!
![]()
Niet zo'n mooie kerstman met wel 'tig rendieren voor z'n slede?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef soapie het volgende:
En dan nog allemaal verschillende kleuren lampjes ook...![]()
Wie weet komt die nog....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet zo'n mooie kerstman met wel 'tig rendieren voor z'n slede?
Dus je bent toch 'n goede poetsvrouwquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gezegend met een man die het merkt als je hebt schoongemaakt
'k Zou ze vóór zijn; gewoon zelf zo'n ding er neerzetten en dan voor zoveel lichtvervuiling zorgen dat ze geen oog dichtdoen; en dan zelf natuurlijk een weekje naar je ouders o.i.d., zodat ze ook niet bij je kunnen aankloppen om te verzoeken dat ding uit te doenquote:
And he's backquote:
Schandequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
And he's back
Je houdt wel ontzettend veel avond over zo zonder pc, dvd en internet
ik lag verdorie al voor 23.00 uur op bed![]()
ja wat had ik dan moeten doenquote:
Vroeg naar bed gaan is best hip hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wat had ik dan moeten doen
nog naar de herhaling van BB 6 moeten kijken?
dat is dan geen zonde van de tijd![]()
Nee ik heb heerlijk nog een half uurtje gelezen onder het genot van de behagelijke warmte van m'n dekbedje![]()
nou ik was vanochtend toch echt niet meer uitgerust dan anders hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan is best hip hoor.
Ik lag er gisteren om 9 uur in.
Hm, ik ben er goed van uitgerustquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik was vanochtend toch echt niet meer uitgerust dan anders hoor
en dat terwijl je de uren die je voor 0.00 uur toch mag dubbel tellen
Toen was ik ook wakkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm, ik ben er goed van uitgerust.
Ik was wel al om 5 uur wakker though.
Dutch drag racesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Stroekie het volgende:
Och jee, nee toch
Oss wil zich ook weer eens op de kaart zetten en meedoen met de vaart der volkeren
http://www.fellinis.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=34
stel je d'r niet te veel van hoor hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dutch drag races.
Een variant op wackey races?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel je d'r niet te veel van hoor hoor
meer dan wat roze slingers en ballonnen en hier een daar een roze shirtje is er niet te zien hoor![]()
en ben ik erg blond als ik wackey niet ken![]()
![]()
Die hond lacht zo melig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zegt dit je ook niets?
Jaaaaaaaaaaquote:
Ik wilde het net vragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zjeu de boels is geen leuk spel [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |