Nu ja, als je eenmaal uit de kast bent....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh zo erg ben ik dan nog net niet.
Haha ik heb dat ook wel hoor, dat ik soms meer op iconen let.. Er loopt trouwens ook een user rond die een van mijn iconen heeft gejat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Het viel me alleen een paar keer op omdat ik vaak naar de icoontjes kijk ipv een nick.
En dan tikte die persoon iets, en dan vond ik het zo vreemd geschreven voor jou doen.
Ja ok ik weet het, ik ben raar.
Oh?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook wel hoor, dat ik soms meer op iconen let.. Er loopt trouwens ook een user rond die een van mijn iconen heeft gejat.
Oeh wiequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook wel hoor, dat ik soms meer op iconen let.. Er loopt trouwens ook een user rond die een van mijn iconen heeft gejat.
Ik mis de cluequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nu ja, als je eenmaal uit de kast bent....
"Dat ik sindsdien het niet zo op hebt met kasten"quote:
Het muntje valtquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
"Dat ik sindsdien het niet zo op hebt met kasten"
Trouwens, arme Indiërs
Misschien hebben we het wel over dezelfdequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben de naam kwijt, maar als ik dr weer tegen kom meld ik het wel.
Als je uit de kast bent, heb je ruimte genoeg om je kleren erin te stoppen?quote:
Zie bovenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je uit de kast bent, heb je ruimte genoeg om je kleren erin te stoppen?
Zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het muntje valt.
[..]
Misschien hebben we het wel over dezelfde![]()
.
OMG da's wel heel erg vroeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef soapie het volgende:Ging ff de vuilnis naar buiten gooien (is nu net ff droog), de buren hebben gewoon al de kerstverlichting hangen. Die sporen niet!!!!
![]()
Niet zo'n mooie kerstman met wel 'tig rendieren voor z'n slede?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef soapie het volgende:
En dan nog allemaal verschillende kleuren lampjes ook...![]()
Wie weet komt die nog....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet zo'n mooie kerstman met wel 'tig rendieren voor z'n slede?
Dus je bent toch 'n goede poetsvrouwquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gezegend met een man die het merkt als je hebt schoongemaakt
'k Zou ze vóór zijn; gewoon zelf zo'n ding er neerzetten en dan voor zoveel lichtvervuiling zorgen dat ze geen oog dichtdoen; en dan zelf natuurlijk een weekje naar je ouders o.i.d., zodat ze ook niet bij je kunnen aankloppen om te verzoeken dat ding uit te doenquote:
And he's backquote:
Schandequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
And he's back
Je houdt wel ontzettend veel avond over zo zonder pc, dvd en internet
ik lag verdorie al voor 23.00 uur op bed![]()
ja wat had ik dan moeten doenquote:
Vroeg naar bed gaan is best hip hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wat had ik dan moeten doen
nog naar de herhaling van BB 6 moeten kijken?
dat is dan geen zonde van de tijd![]()
Nee ik heb heerlijk nog een half uurtje gelezen onder het genot van de behagelijke warmte van m'n dekbedje![]()
nou ik was vanochtend toch echt niet meer uitgerust dan anders hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan is best hip hoor.
Ik lag er gisteren om 9 uur in.
Hm, ik ben er goed van uitgerustquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik was vanochtend toch echt niet meer uitgerust dan anders hoor
en dat terwijl je de uren die je voor 0.00 uur toch mag dubbel tellen
Toen was ik ook wakkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm, ik ben er goed van uitgerust.
Ik was wel al om 5 uur wakker though.
Dutch drag racesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Stroekie het volgende:
Och jee, nee toch
Oss wil zich ook weer eens op de kaart zetten en meedoen met de vaart der volkeren
http://www.fellinis.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=34
stel je d'r niet te veel van hoor hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dutch drag races.
Een variant op wackey races?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel je d'r niet te veel van hoor hoor
meer dan wat roze slingers en ballonnen en hier een daar een roze shirtje is er niet te zien hoor![]()
en ben ik erg blond als ik wackey niet ken![]()
![]()
Die hond lacht zo melig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zegt dit je ook niets?
Jaaaaaaaaaaquote:
Ik wilde het net vragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zjeu de boels is geen leuk spel [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |