Gelukkig was m'n vader erbij, die haar een beetje in toom weet te houden door ze eraan te herinneren dat ze te gast zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hadden de haviksogen van je moeder nog het een en ander gespot dat aan je schoonmaakmania had weten te ontsnappn?
alhans niet in het beeld dat IK van hem heb gekregen na het lezen van eerdere verhalen en het schetsen van de grotere lijnen door Wonderer in een aantal nachtelijke sessiesquote:
mooi, en ach, nu heb je nog een heel jaar om alles voor de volgende keer op orde te hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n vader erbij, die haar een beetje in toom weet te houden door ze eraan te herinneren dat ze te gast zijn
't was prima geslaagd
nee is vooral een vrouwen opleiding, ik bedoel als we dan toch gaan generaliserenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef wonderer het volgende:
Pabo is de ultieme hetero opleiding? Yeah, kleuterleider is echt een mannelijk beroep
Eew, pedoquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee is vooral een vrouwen opleiding, ik bedoel als we dan toch gaan generaliseren
en nee was dan meer dat Arthur een signaal af te laten geven dat hij wel van kinderen houdt en zelfs zoveel dat hij er zijn werk van wil gaan maken
Ik dacht laatst nog aan je. Waar je bleef enzo!quote:
toen was ik 1en hadden mijn ouders nog geen TV in huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew, pedo
Ik weet eigenlijk niet of ie van kinderen houdt. Hij heeft het idee dat hij ooit kinderen van zichzelf heeft allang opgegeven dus hij denkt er niet meer zo over na.
Weet iemand hoe laat Floris werd uitgezonden in 1969 toevallig?
Weet ik niet, wanneer was dat, 1974?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen was ik 1en hadden mijn ouders nog geen TV in huis![]()
heeft Arthur nog wel Q en Q gevolgd of vond hij dat te kinderachtig
Zit ook niks artistieks o.i.d. in hem?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef NanKing het volgende:
Arthur is geen pabo student persoon als je het mij vraagt.
Maar ook geen politie agent.
jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer was dat, 1974?
lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht laatst nog aan je. Waar je bleef enzo!
Hij zingt. Maar ik denk niet genoeg voor het conservatorium.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zit ook niks artistieks o.i.d. in hem?
dvd kan ook in dvdshrink als je wilquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zingt. Maar ik denk niet genoeg voor het conservatorium.
Stroek, dat kan best, dan was ie 11. In oktober de dvd halen, dan kan ik kijken
Punt is, ik wil hem Floris laten kijken, maar hij was zes... als het niet te laat was, mocht het vast wel... opnemen ging niet, da's jammer.
Ang3l nog gezien?quote:
Floris is een paar keer herhaaldquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zingt. Maar ik denk niet genoeg voor het conservatorium.
Stroek, dat kan best, dan was ie 11. In oktober de dvd halen, dan kan ik kijken
Punt is, ik wil hem Floris laten kijken, maar hij was zes... als het niet te laat was, mocht het vast wel... opnemen ging niet, da's jammer.
Uit Gala:quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zingt? Oh, geweldig, dat wist ik niet, of ik was het vergeten.
het was super!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het erg koud en nat?
of kon de muziek, sfeer en gezelschap je wel warm houden?
Ja kunnen we met dat hardlopen niet ietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit Gala:
Studeren, hardlopen en zingen, in die volgorde, beheersten zijn leven. En de gedachten aan Frederik, natuurlijk.
Ik ben wel van plan daar wat meer mee te doen, maar nog niet.
nopequote:
De eerstvolgende herhaling was ruim in de 1970's. En dan speelt het niet meer. Ik mail mijn moeder wel, die weet het vast.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Floris is een paar keer herhaald
en was dan zondag middag/avond op tv
Hij zingt Jazz natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zingende mannen/jongens geweldig (vooral als het mooi klinkt).
Dat is alleen maar beterquote:
Hihi, hi. Ik lees het nu pas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Chowi! Ik vind jou toch zo'n toffe mod, al heb ik nooit met je te maken.
Ik ook, vooral met afwissellend counter-tenors + bassen in modern klassieke muziekquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zingende mannen/jongens geweldig (vooral als het mooi klinkt).
Doeg :-/quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Stroekie het volgende:
tot morgen allemaal
ik ga weer naar huis toe, op naar de volgende internetloze avond![]()
Ik hoop het.. Op mijn werk is mijn hele afdeling aan het niezen en hoesten, dus ik hoop dat het mij met rust laat..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef wonderer het volgende:
Ooh, natuurlijk.
Nou, warm maar lekker op met genoemde lekkere dingen. En niet verkouden worden hoor!
Och, gossie. Ik heb meelij met je.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:19 schreef Alicey het volgende:
In WFL vinden hullie dat ik me niet moet aanstellen, dus probeer ik het hier.
Liesje heeft net heel veel onweer en regen op haar hoofdje gehad, en heeft door Noord en op de Coolsingel bijna moeten zwemmen.
Liesje is dus heel zielig.
Liesje heeft wel al een warme douche genomen, en zit nu onder een dekentje met een mok warme melk met anijs.
Troost Liesje!
Het ligt aan jouquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef Sebasser het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is de [afbeelding]
Anders ?
Hoe lang moet je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och, gossie. Ik heb meelij met je.. En het ziet er naar uit dat ik ook een reisje door de regen kan verwachten over een half uur.
Doffeltje heeft die naam verzonnen.quote:voor Liesje.Wat trouwens een geweldige koosnaam is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |