quote:
quote:En dan had je last van hoempert. Door zo'n pekel en al dat slechte eten kreeg je last van hoempert. Dat was een soort harde kak. En dat moest dan die kierder, die moest dan dat eruit halen. Dan hadden ze van die schoften; van die grote stukken hout met een klompie eraan, die haalde dat dan uit die anus. Dat was een verschrikkelijk gevoel, daar kon je op dood doende. En daar komt dus eigenlijk het fistfucken vandaan. Ja, dat vonden die gozers geil. En die vrouwen trouwens ook want dat soort femministische gedachtes dat was helemaal niet. Dat bestond niet.
Ja, dat waren tijden.....
en de nieuwe Wehkamp/Neckermann/Otto catalogus brengt Arthus niet meer voldoende in vervoering?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef wonderer het volgende:
*writersblock heeft*
Kan ik je nog wat van dienst zijn voor inspiratie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef wonderer het volgende:
*writersblock heeft*
Gisteren dacht ik er nog aan om je te vragen hoe het met de Arthur verhalen staatquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef wonderer het volgende:
*writersblock heeft*
Ik zit nog in de scene met de Chick, maar omdat ik niet weet wat er precies in zo'n blaadje staat, kan ik niet verder. Ik krijg als het goed is een paar scans van iemand van marktplaats, en dan kan ik weer verderquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de nieuwe Wehkamp/Neckermann/Otto catalogus brengt Arthus niet meer voldoende in vervoering?
en een Chick die heeft hij al gekregen??
en hij is natuurlijk niet zo doortastend dat hij daar een reactie durft te geven op een contact advertentie?
Nee ik ben afgekeurd voor militaire dienstquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog in de scene met de Chick, maar omdat ik niet weet wat er precies in zo'n blaadje staat, kan ik niet verder. Ik krijg als het goed is een paar scans van iemand van marktplaats, en dan kan ik weer verder
Ben jij in dienst geweest, Stroekie?
en ben jij gisteren wel genoeg in de watten gelegd, en verwent met cadeautjes en aandacht ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik je nog wat van dienst zijn voor inspiratie?
Ik zit te spelen met het idee om Arthur daar wel uit de kast te laten komen (dan wordt hij afgekeurd), maar dat ze hem niet geloven omdat ie zo hetero overkomt. Maar da's hooguit een dagboekfragment, geen verhaal waard.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik ben afgekeurd voor militaire dienst
ik heb zelfs niet naar de keuring hoeven komen![]()
dus ja wellicht daarom ook geen echte vent![]()
![]()
Altijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik je nog wat van dienst zijn voor inspiratie?
Ach, wat maak je je druk. Het is toch maar fictie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een probleem als ie 18 moet zijn om toegelaten te worden tot de politieschool. Ik weet namelijk niet wat hij dat overbruggende jaar moet doen. Andere studie? Wat dan? Het leger in? Dat kan pas als ie 18 is, wat moet hij in de tussenliggende maanden doen? Hji wil per se het huis uit. Werken? Waarom zou hij werk zoeken in Rotterdam? En als wat? Het is geen type om achter de bar te staan. Ik dacht misschien een platenwinkel, omdat hji zo van Jazz houdt, maar dat levert weinig op en ik denk ook niet dat hij wordt aangenomen. Op reis? Geen geld.
*politieman mailtje sturen doet*
Samen met vrienden uitgebraktquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben jij gisteren wel genoeg in de watten gelegd, en verwent met cadeautjes en aandacht ?
of een groot deel van de dag braque geweest![]()
is een jaar naar de sociale academie niet is voor hem en dat hij daar dan zwaar gedesillusioneerd van terugkomt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een probleem als ie 18 moet zijn om toegelaten te worden tot de politieschool. Ik weet namelijk niet wat hij dat overbruggende jaar moet doen. Andere studie? Wat dan? Het leger in? Dat kan pas als ie 18 is, wat moet hij in de tussenliggende maanden doen? Hji wil per se het huis uit. Werken? Waarom zou hij werk zoeken in Rotterdam? En als wat? Het is geen type om achter de bar te staan. Ik dacht misschien een platenwinkel, omdat hji zo van Jazz houdt, maar dat levert weinig op en ik denk ook niet dat hij wordt aangenomen. Op reis? Geen geld.
*politieman mailtje sturen doet*
*Koffie slurpt*quote:
oeh ik krijg al het zuur als ik die lijst zo ziequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Samen met vrienden uitgebrakt
En heul veul patatten verorbert.
En bamiballen
En berehappen
En kroketten
En Kaassouflés
enzo
Daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen idee welke vooropleidingen voor de politieschool er toen waren. Vandaar mijn mailtje. *schrijven gaat*quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een jaar een soort van vooropleiding. ik weet niet of het in Arthur's leven en verhaal past, maar mijn zus heeft eerst een jaar in Den Bosch op een MBO kunstopleiding gedaan (ABCreatief ofzo) om vervolgens een betere start te kunnen maken op de Design Academy (waar ze overigens al mee gestopt is
. Maar is er dan niet zoiets wat in arthur's straatje past, wellicht...
('t is maar een idee, hè).
een of andere wat softe HBO opleidingquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef wonderer het volgende:
WTF is een sociale academie??
Ik ga zulks niet thuis maken, dan stinkt mijn hele huis ernaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh ik krijg al het zuur als ik die lijst zo zie
dan heb jij vast wel zo'n pan in huis
die heb ik dus nog nooit gehad en ook niet gemist![]()
maar ik kan mij dan weer wel klem eten aan verse roomkaas en anders lekkers![]()
![]()
volgens mij kon je toen direct vanaf de havo instromenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen idee welke vooropleidingen voor de politieschool er toen waren. Vandaar mijn mailtje. *schrijven gaat*
en hadden de haviksogen van je moeder nog het een en ander gespot dat aan je schoonmaakmania had weten te ontsnappn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ga zulks niet thuis maken, dan stinkt mijn hele huis ernaar.
Waarom nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Stroekie het volgende:
want Arthur is ook niet het type voor de PABO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |