Ja, ik ben nu wel benieuwd naar wat er aan vooraf gaat en wat er nog komen gaat, maar dat is juist zo interessant en zorgt ervoor dat ik door wil lezen. Je schrijft ook op een makkelijke en fijn leesbare manier.quote:
zeg beheers je eens jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit er vrijwel meteen helemaal in.
jep het zijn echte pageturnersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu wel benieuwd naar wat er aan vooraf gaat en wat er nog komen gaat, maar dat is juist zo interessant en zorgt ervoor dat ik door wil lezen. Je schrijft ook op een makkelijke en fijn leesbare manier.
Gelukkig, je miste mijn analogiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu wel benieuwd naar wat er aan vooraf gaat en wat er nog komen gaat, maar dat is juist zo interessant en zorgt ervoor dat ik door wil lezen. Je schrijft ook op een makkelijke en fijn leesbare manier.
Is het weer feest daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, je hebt echt gelijk over [HOMO].
Ja, dolle pret, ik word er moe van.quote:
Ik ga het even lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dolle pret, ik word er moe van.
Ik ook.quote:
Ja, maar ik vind het maar stom, eigenlijk alles in dat topic. Het is met hoge uitzondering dat ik daar echt met plezier postquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef NanKing het volgende:
Oh nou ja, het is gewoon the usual stuff.
Ik hoop niet dat als wij 1000 topics verder zijn dat het hier ook zo gaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het maar stom, eigenlijk alles in dat topic. Het is met hoge uitzondering dat ik daar echt met plezier post.
Tegen die tijd begin ik wel een nieuwe reeks. [TOF] ofzo, en daar laat ik dan alleen toffe mensen inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat als wij 1000 topics verder zijn dat het hier ook zo gaat.
Oeh dan begin ik er een [HIP], en dan ga ik zwaar concureren met jou enzootquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegen die tijd begin ik wel een nieuwe reeks. [TOF] ofzo, en daar laat ik dan alleen toffe mensen in.
Ja, en dan hebben we zo'n meet, tegelijk, in dezelfde plaats, en dan gaan we zo kijken wie het tofst en hipst zijn. Allemaal vechten, bijten, harentrekken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh dan begin ik er een [HIP], en dan ga ik zwaar concureren met jou enzoot.
Ik vind dit wel heel hip klinkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we zo'n meet, tegelijk, in dezelfde plaats, en dan gaan we zo kijken wie het tofst en hipst zijn. Allemaal vechten, bijten, harentrekken....
Ik vecht niet, daar ben ik te [TOF] voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel hip klinken, zullen we alvast beginnen
.
Haren trekken magquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vecht niet, daar ben ik te [TOF] voor.
Ik haal je gewoon verbaal helemaal naar beneden totdat er zo weinig over is dat er bijna een zwart gat ontstaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Haren trekken mag. Dat is [HIP].
Dat is nu al geluktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haal je gewoon verbaal helemaal naar beneden totdat er zo weinig over is dat er bijna een zwart gat ontstaat.
Ik heb nu ookal spijt.quote:
Bij kaarslicht en onder het genot van een glaasje rode wijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nu ookal spijt.
Zullen we onze wilde plannen nog even vergeten en nu nog gewoon genieten van de vrede die we hier bewaren?
Nou, als het zo moet, dan moet het maar zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij kaarslicht en onder het genot van een glaasje rode wijn?
Het leven bestaat niet alleen uit pleziertjes hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als het zo moet, dan moet het maar zo.
Wat erg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het leven bestaat niet alleen uit pleziertjes hoor.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vermaak me anders prima. Niet op FOK!, maar msn is altijd fijn.
MSN is voor sletten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vermaak me anders prima. Niet op FOK!, maar msn is altijd fijn.
Nou zeg! Ik vind het heel wat beter dan hier op FOK! mijn personal drama te deponeren, en je kan muziek uitwisselenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
MSN is voor sletten.
Sorry, ik had bezoek (alvast voor m'n verjaardag morgen)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:48 schreef NanKing het volgende:
Wat een saaie avond is het.
Da's waarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik vind het heel wat beter dan hier op FOK! mijn personal drama te deponeren, en je kan muziek uitwisselen.
Oeh je bent jarig zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Sorry, ik had bezoek (alvast voor m'n verjaardag morgen)
En voor lesbeausquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
MSN is voor sletten.
En voor Erik.quote:
Mooie leeftijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, ik wordt 26 [afbeelding]
Nee, voor meisjes die misschien bi-gevoelens hebben en in de Fancy vragen posten over of ze met een breezerdop in hun kut niet zwanger kunnen worden.quote:
Oh, shitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nee, voor meisjes die misschien bi-gevoelens hebben en in de Fancy vragen posten over of ze met een breezerdop in hun kut niet zwanger kunnen worden.
Nu ja, ik zit er meer over in dat mijn ouders nu zestig zijn. Bejaard, in principe....quote:
Ehm, wil je dan niet dat met die dop doen, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh, shit.
Ik ben toch niet wie ik dacht wie ik was.
Hoort dat er niet bij dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ehm, wil je dan niet dat met die dop doen, alsjeblieft?
Jiskefetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ach, nu ja, vroeger deed men ook 't een en ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |