quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ode aan de kat van de moeder van Nannie K.
Dank!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
En hop. Centrawl.
Chowi! Ik vind jou toch zo'n toffe mod, al heb ik nooit met je te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
En hop. Centrawl.
zal ik eens een gokje wagen en zeggen dat opdracht 1 meer zweet gekost heeft dan opdracht 2quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
pffffff *zweet*
Huisje aan kant
En bestelde apparaatjes ontvangen en werkende
Euh, nee, een oude 20" crt beeldscherm sjouwen om op de gadgets aan te sluiten was toch wel 't zwaarstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een gokje wagen en zeggen dat opdracht 1 meer zweet gekost heeft dan opdracht 2
ja dat geloof ik welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee, een oude 20" crt beeldscherm sjouwen om op de gadgets aan te sluiten was toch wel 't zwaarst
Weet ik niet, maar 't is wel otzettend onhandig tillen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel
weegt die ook meer dan 1 kilo per inche ?
volgens mij zijn mijn armpjes daar te kort voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar 't is wel otzettend onhandig tillen...
toch welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zijn mijn armpjes daar te kort voor![]()
![]()
en die shape daar is niks mis meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Och, mijn armpjes zijn wel gewend aan 20" an sich
Size doesn't matter![]()
but shape does...
Nu ja, 't is geen flatscreen, maar 't volstaat primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die shape daar is niks mis mee![]()
slaap zacht meneerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje
oh, ik had size en shape even op de armen betrokken en niet op monitorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, 't is geen flatscreen, maar 't volstaat prima
Je hebt wel meteen iets te vertellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:47 schreef wonderer het volgende:
Te raar gewoon. Denk je een verhaal te gaan schrijven over op kamers gaan wonen, zit die smeerlap met zijn hand in zijn broek naar naakte vrouwen te kijken...
Dat was ik niet van plan toen ik begon!!
Huh? Je bedoelt de persoon uit het verhaal, of toch niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:47 schreef wonderer het volgende:
Te raar gewoon. Denk je een verhaal te gaan schrijven over op kamers gaan wonen, zit die smeerlap met zijn hand in zijn broek naar naakte vrouwen te kijken...
Dat was ik niet van plan toen ik begon!!
Ja, Arthur, niet Bradquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt de persoon uit het verhaal, of toch niet?
Ah, ik dacht al, dat de computer midden in de nacht bezet was ofzo, op een moment dat jij wakker was en inspiratie hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Arthur, niet BradDie lag prinsheerlijk naast me te ronken.
We hebben drie computers (apple laptop, dell laptop en mijn blauwe monster) plus een server in huis. Dat gaat niet gauw gebeurenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, dat de computer midden in de nacht bezet was ofzo, op een moment dat jij wakker was en inspiratie had.
Wat is dat voor zinsbouw?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi zo, dan maar.
Hoi, niet-lesbeau-achtigequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is dat voor zinsbouw?
Goedenmiddag.![]()
quote:
Sorry. Maar ik lieg toch niet?quote:
Nee, lief. Dat ik een slecht geweten heb, kan hij niks aan doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme Brad.
Nee, de man van wondererquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, lief. Dat ik een slecht geweten heb, kan hij niks aan doen
Ik ga naast hem op de bank wakkerworden, doei
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, de man van wonderer. Die helemaal in Amerika woont
.
nou fijn samen ontwaken danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, lief. Dat ik een slecht geweten heb, kan hij niks aan doen
Ik ga naast hem op de bank wakkerworden, doei
Oh, heerlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Highly appreciated, Stroek.
Ik ontdek net dat ik ruim 1100 woorden geschreven heb gisternachtPlus er begint zich een nieuw verhaal te vormen ook
ik ben alleen wel heel benieuwd waar dit gaat eindigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik zit er vrijwel meteen helemaal inquote:
Zonder voorbereiding?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit er vrijwel meteen helemaal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |