Op een witte achtergrond zie je het beter, volgens mij zijn die lijntjes bij dat lichtje nieuw ?quote:
Niet zo heul lang, ongeveer een half uur. En midden in de nacht ook weer terug.quote:
Doffeltje is tofquote:[..]
Doffeltje heeft die naam verzonnen.
Ik heb net een pizza bestelt, de bezorger mag ook heel hip door de regen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef NanKing het volgende:
Ik mag ook zo heel hip door de regen, de hond uit laten.
Vroegah keek de hond mij dan altijd aan hoe ik op het zotte idee kwam om door dat snertweer te gaan wandelen, en moest ik de hond echt pushen om mee te gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef NanKing het volgende:
Ik mag ook zo heel hip door de regen, de hond uit laten.
Nee hoor die zijn niet nieuwquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op een witte achtergrond zie je het beter, volgens mij zijn die lijntjes bij dat lichtje nieuw ?
Of heb ik het nou zo mis, en is het me nog nooit opgevallen
Hierzo gaat het als volgt;quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroegah keek de hond mij dan altijd aan hoe ik op het zotte idee kwam om door dat snertweer te gaan wandelen, en moest ik de hond echt pushen om mee te gaan.
Hopelijk vannacht dan beter weer... Geen OV oid mogelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo heul lang, ongeveer een half uur. En midden in de nacht ook weer terug.
Doffyquote:Doffeltje is tof. En wie is Doffeltje
![]()
?
Haha je loopt meer voor de vorm mee dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hierzo gaat het als volgt;
Ik loop naar buiten, de hond wil niet mee maar ze moet mee van mij.
We rennen samen naar de overkant, hond doet plasje en snel poepje, hond rent heul hard naar huis.
Ongeveer 5 minuten werk.
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Doffeltje heeft die naam verzonnen.
Maar maakt dat je ook niet ergens vrolijk om dan te zien dat de hond het wel naar dr zin heeft?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef NanKing het volgende:
Alleen nu hond volwassen is vindt ze de regen niet altijd even erg meer.
Laatst liep ik een half uur in de regen omdat dat mormel het zo naar dr zin had.
Nee, want ik moet mensjes ophalen enzo, en zelfs al moet ik dan niet, dan moet ik ook nog een heul eind door de regen lopen als ik OV gebruik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk vannacht dan beter weer... Geen OV oid mogelijk?
Ah. Nooit gezienquote:
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar maakt dat je ook niet ergens vrolijk om dan te zien dat de hond het wel naar dr zin heeft?
Awquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik moet mensjes ophalen enzo, en zelfs al moet ik dan niet, dan moet ik ook nog een heul eind door de regen lopen als ik OV gebruik.
Had je mij wel ooit ergens gezien?quote:Ah. Nooit gezien.
Kweenie, ik vind het wel wat voor hem. Iets schattigs en liefkozends. zo goed ken ik hem nou ook weer niet, twee keer ontmoetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo dat? Of verzint hij vaker dat soort namen?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja
Daarom bleef ik ook lekker buiten.
Als hond blij is, is Nan blij.
Zo intens als?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Pffff je zou maar 'ns een half uur achtereen zo intens zingen
hmm okeequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het wel wat voor hem. Iets schattigs en liefkozends. zo goed ken ik hem nou ook weer niet, twee keer ontmoet
Ja natuurlijk! Jij behoort onder de categorie "modjes die je (ookal heb je ze nog nooit gesproken) meteen mag", net als Isabeau, Chowi, Mukie (geen mod meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw
[..]
Had je mij wel ooit ergens gezien?
Zo intens als het stuk "Te Deum" van Arvo Pärt wat ik nu aan het luisteren ben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo intens als?
Zingen is hip.
Ik heb lekker gezongen op de fiets vandaag.
Zegt me helemaal nietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Zo intens als het stuk "Te Deum" van Arvo Pärt wat ik nu aan het luisteren ben.
Geeft niet, volgens mij kent niemand die ik ken het.quote:
Ohw ik ben dus bekender kennellijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Jij behoort onder de categorie "modjes die je (ookal heb je ze nog nooit gesproken) meteen mag", net als Isabeau, Chowi, Mukie (geen mod meer). Opmerkelijk dat het alleen nog maar vrouwen zijn, maar goed. Oh, trouwens hoort Dizer er ook wel bij, alleen spreek ik die vaker.
Oi! Avatar is andersquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohw ik ben dus bekender kennellijk
E zit iemand in RenP met bijna dezelfde UI die jij had. Dus in dit geval is verandering goedquote:
UI = User Id of ... ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
E zit iemand in RenP met bijna dezelfde UI die jij had. Dus in dit geval is verandering goed![]()
.
User icoontjedinggevalietsquote:
Welke user is dat dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
User icoontjedinggevaliets.
Ik dacht ik blijf ik het Fok! jargon, normaal zeg ik ook altijd avatar.
Weet ik zo niet uit mijn hoofdquote:
Het enige wat hier eigenlijk gestreken wordt is de bloes van mijn vriendin elke dag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik haat dat zo..... Was wel weer zat voor deze week!!!!!![]()
Jij slechte vrouw!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
*nog nooit gestreken heeft*
Je snapt hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij slechte vrouw!![]()
Mijn waslijn fungeert ook als kledingkastquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het enige wat hier eigenlijk gestreken wordt is de bloes van mijn vriendin elke dag.
Voor de rest hang ik alles goed uit of loop de kreukels er vanzelf wel uit.
Er ligt nu ook 2 meter strijkgoed achter me, waar ik elke dag iets schoons tussenuit pluk.
Oh zo erg ben ik dan nog net nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Mijn waslijn fungeert ook als kledingkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |