quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me voor de mannen wel wat makkelijker dan voor de vrouwen want die moeten vaak de sierlijke dingen doen
Houbee? Je bedoelt Marga Scheide denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef Jojogirl het volgende:
Ik gok op Houbee of Varela als eerste eruit.
nee dat klopt maar ik was toch 15 keer op mijn muil gegaan denk ik.. plus het feit als je niet meewerkt dan trek je je partner onderstebovenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:05 schreef Karina het volgende:
Echt veel schaatsen doet Leontien niet, ze wordt meer getild en meegetrokken.
Echt welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:06 schreef Jesssica het volgende:
die man van Leontien is echt schattig![]()
Ik had me er denk ik teveel van voorgesteld, tot nu toe vond ik Gerard Joling nog het best schaatsen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dat klopt maar ik was toch 15 keer op mijn muil gegaan denk ik.. plus het feit als je niet meewerkt dan trek je je partner ondersteboven
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Zag ik daar nou een David Beckham-kloon in het publiek zitten
Lekker ding is dat inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef Miss_S het volgende:
Is dat niet Laura's vriend?
Lekker ding is dat inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef Miss_S het volgende:
Is dat niet Laura's vriend?
je vindt haar wel erg lekker he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Lekker ding is dat inderdaad zeg![]()
, volgens mij de vriend van Laurentien
Zo'n boyfriend zou ik niet op spugen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Dont you whis youre boyfriend was hot like me
denk je dat hij van een luie dikke buik houdt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo'n boyfriend zou ik niet op spugen.
Ik had het over mezelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo'n boyfriend zou ik niet op spugen.
Haar vriendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vindt haar wel erg lekker he?
ja dat wijfie op de bank.quote:
zo stoer is dat hij vol op zijn plaat op het ijs gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef Susie het volgende:
Lekker gozert die Nick!!
Verder vind ik het niet veel voorstellen hoor, de dames staan een beetje stil met een heupen te bewegen of worden opgetild en de mannen doen hun rondje en ook niets....
Maar blijf toch kijken...wil die Jody Bernal wel eens zien schaatsen, daarvan verwacht ik eigenlijk wel dat ie het kan...
We wachten af....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo stoer is dat hij vol op zijn plaat op het ijs gaat.![]()
Vind het ook een eikel, maar zoals ie opkwam in het begin, dacht ik dat ie het wellicht zou kunnen, mja, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik vind Jody Bernal een lul, maar ik denk ook dat hij het wel goed gaat doen.
Maar schaatsen kan hij niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Jesssica het volgende:
die Varela is best wel heel erg lekker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Hij scheelt 30 cm met zijn partner... dan kan ie misschien zijn leuter op haar hoofd zetten
Die is voor mij zo door de mand gevallen bij het Songfestival.... kan er niet meer naar kijken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef Jaytonism het volgende:
Jezus, zie die Maud een pakje aan hebben.
Meer een pak havermoutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:50 schreef Jesssica het volgende:
wat een doos is die Maud ook he
Vergeleken met de rest wel iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef Jesssica het volgende:
dit wordt 4 maal 9
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef Jesssica het volgende:
dit wordt 4 maal 9
maud kan heel veel/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef nieky het volgende:
Wow had ik niet verwacht van Maud om eerlijk te zijn....ze doet het echt wel heel erg goed.
Behalve zingen op het songfestivalquote:
Nancequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef Syll het volgende:
Maud was leukjes!
Wat komt het 'nep' over zeg.
En dan die Presentratrice.. Wat is dr naam?![]()
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef niksan het volgende:
Die cijfers zijn wel wat overdreven zeg
iedereen maakt fouten. zeker als je nog jong bent.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve zingen op het songfestivalDat was een complete aanfluiting
ikookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:08 schreef Susie het volgende:
vind het toch knap....
Second that.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef Karina het volgende:
Wat een knuppel zeg.
strak om de lul is lekker schaatsen denk ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef Karina het volgende:
Zijn partner zal wel 12 zijn of zo.
Helaas ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef Jaytonism het volgende:
Hij doet het jammer genoeg erg goed.
Nee joh die zet te ver van de 0 afquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
op zekers dat Jody zijn danspartner gaat proberen te versieren
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee joh die zet te ver van de 0 af![]()
Nou die uit Estland dan dat kleintjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef Jaytonism het volgende:
De vrouwelijke professionele schaatseressetjes zijn trouwens wel allemaal
Een aantal van de mannelijke profs ook wel ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef Jaytonism het volgende:
De vrouwelijke professionele schaatseressetjes zijn trouwens wel allemaal
lekker vingeren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Een aantal van de mannelijke profs ook wel ..![]()
Joao nogiets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Susie het volgende:
die donkere kerel mag er van mij dan uit (weet niet hoe die heet), heb meer respect voor Marga en al helemaal voor haar danspartner![]()
varela.quote:
Volgens mij heeft Joling meegedaan aan Holiday on Ice.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef Jojogirl het volgende:
Joao Varela is die donkere.
Waarom kan Joling eik schaatsen?
Vond het allemaal wat houterig en de dames niet veel doen, beetje gelift worden en dat was het. Inderdaad behalve Maud en Annemarie. Bernal was helaas ook wel goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef PATRICIA__ het volgende:
Ik heb het net gekeken het was echt zo mooi Ik vond Jody Bernal echt heel goed en Maud was ook super de rest ook wel Maar die vond ik echt Super!! En wat vonden jullie ervan?? WIe moet er winnen:p
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
Wat een flutprogramma![]()
Het ging allemaal mega traag, er gebeurde bij het overgrote deel van de deelnemers geen fluit. Vond alleen Maud, Laura Vlasblom en Jody Bernal wel leuk.
Maar ik denk niet dat ik nog ga kijken, op de vrijdagavond zie ik liever iets met meer vaart erin en die punten bij afl1 zo hoog al snap ik ook niet.
ohja, en dan als schaatsfan nog even: Bart en Annamarie weer samen? Hij zat zo verliefd te kijken. Jammer Bart..![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Bot13 het volgende:
Man oh man. Ga jij daar 's staan dan, met enkele weken training voor een minutenact op ijs.
Ik vind het allemaal reuze knap. En ik heb geloof dat er zelfs enkele bijzaten die niet konden schaatsen (als in: écht níet kunnen schaatsen, helemaal 0%). Dat is gewoon knap.![]()
Oh okeequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
rustig maar daar ging m'n bericht niet om.
ja ok tuurlijk het is wel knap. Ik vind het alleen niks om 10 weken te gaan volgen dus, heb ik vanavond ontdekt.![]()
En RTL 4 zit het programma niet zo overdreven te hypenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
Grote verschil: SBS6 heeft een ijsvloerTJE in een studio gezet. RTL4 gaat live vanuit de ijssporthal in Eindhoven. Dat klinkt al professioneler. De aankleding bij RTL4 zal veel beter zijn denk ik. RTL4 is daar gewoon beter in. Verder is bij de dansers van RTL4 denk ik ook langer geoefend en zullen de openingsdansen veel spectaculairder zijn. In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel. Wat gisteravond bij SBS6 te zien was, was maar kinderspel!
Achjah, dat doet SBS wel vaker, ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de zender. Als me moeder shownieuws kijkt kan ik wel kotsen van dat overdreven gedoe daaar, en vooral dat non nieuws, maarja dat ik een beetje offtopic :")quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:22 schreef Hapertje het volgende:
Het lijkt wel of er vanalles vanaf hangt bij SBS6 inderdaad. Ze komen heel wanhopig over. Vooral als die Nada van Niets vlak voor de uitzending doet alsof ze enthousiast is. Wat een fake kind is dat zeg! Enne... SBS6 heeft het gewoon gejat van RLT4. Dat vind ik nog steeds erg kinderachtig!
Dat hele 'bank-interviewtje' moeten ze schrappen, echt compleet overbodig, ze zaten net drie seconden en dan moesten ze al weer richting jury. Kunnen ze beter direct naar de jury gaan en dan bijvoorbeeld drie juryleden aan het woord laten in plaats van één.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef evert het volgende:
het viel mij 100% mee. de bn'ers deden het over het algemeen beter dan verwacht. ik bedoel, een week of 6 oefenen en dan relatief weinig houten klazen. de show zag er qua licht e.d. ook professioneel uit.
ik denk eerlijk gezegd dat rtl4 nog wel eens problemen kan krijgen dit te evenaren. met 5 belgen en 5 nederlanders is het toch wat minder aansprekend denk ik. en nance viel mij niet eens tegen en joling was ook best te pruimen.
een tip: interviewtje op bank en dan weer naar de jury is teveel van het goede. dat houdt op en moet anders kunnen.
dat zegt dat jij net als ik niet zo'n holliday on ice pauper bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb de eerste 'act' gezien en heb vervolgens geslapen tot 11 uur vanmorgen.
Zegt dat genoeg?![]()
![]()
Ik had Ellemieke toch wel ff willen zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zegt dat jij net als ik niet zo'n holliday on ice pauper bent.
helaas, kinderpindakaas...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik had Ellemieke toch wel ff willen zien
ik vind het eigenlijk wel meevallen met die reclamequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:07 schreef Stansfield het volgende:
Het was echt in sbs stijl gedaan, veel herhalingen, veel reclame, veel geschreeuw en uiteindelijk is het dus erg weinig. Maud en Jody deden het idd erg goed. Maar Ellemieke deed dus echt geen hol behalve gedragen worden door haar partner en een beetje mooi zijn.
Haar gezicht is net een hond-gezicht!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ellemieke VermolenLeuke symphatieke meid vind ik dat
En terecht... die was dramatischquote:
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik had Ellemieke toch wel ff willen zien
Ik heb het gisteren niet gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:34 schreef Nilasha het volgende:
Op zich best leuk programma, maar die presentatie van Nance..Vond Gerard Joling nog wel meevallen.
ja,maar jij hebt een homo fetish.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren niet gezien.
Inderdaad vind ik Nance ook niet erg goed presenterenGerard Joling weer wel !!
Nee aan aan koord hangen is moeilijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
Grote verschil: SBS6 heeft een ijsvloerTJE in een studio gezet. RTL4 gaat live vanuit de ijssporthal in Eindhoven. Dat klinkt al professioneler. De aankleding bij RTL4 zal veel beter zijn denk ik. RTL4 is daar gewoon beter in. Verder is bij de dansers van RTL4 denk ik ook langer geoefend en zullen de openingsdansen veel spectaculairder zijn. In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel. Wat gisteravond bij SBS6 te zien was, was maar kinderspel!
Dat zijn de beelden van de engelse versie van het programma (en dan ook alleen nog de finale). Die beelden zijn niet van rtl zelf, en dat niveau zou ik ook zeker niet verwachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel.
Ik denk dat we vooral de eerste schaatslessen zien, maar ik durf te wedden dat alle deelnemers behoorlijk te keer zullen gaan op het ijs bij RTL4... RTL is gewoon beter in dit soort shows! RTL zal meer vlammen dan SBS... mark my words!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:26 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat zijn de beelden van de engelse versie van het programma (en dan ook alleen nog de finale). Die beelden zijn niet van rtl zelf, en dat niveau zou ik ook zeker niet verwachten.
Trouwens had rtl liever studio 22 gehad, en een partner als Holiday on ice. Dan als alternatief naar een ijsbaan te gaan, in samenwerking met een vlaamse zender.
Dat verwacht ik ook, wel jammer dat er ook vijf Vlamingen aan mee doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:58 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik denk dat we vooral de eerste schaatslessen zien, maar ik durf te wedden dat alle deelnemers behoorlijk te keer zullen gaan op het ijs bij RTL4... RTL is gewoon beter in dit soort shows! RTL zal meer vlammen dan SBS... mark my words!![]()
Bronquote:De voltallige jury van het RTL 4-programma Dancing on Ice is bekend. Naast de kunstschaats- legendes Joan Haanappel, Sjoukje Dijkstra en Katrien Pauwels, bevinden Jeroen Prins en Thierry Smits zich ook in de jury. Haanappel is de juryvoorzitter. Het ijsdansspektakel Dancing On Ice gaat op zaterdag 26 augustus van start in Nederland en Vlaanderen.
Jeroen Prins jureert internationaal bij Europese- en Wereldkampioenschappen en werd in de periode dat hij zelf schaatste, gecoacht door Joan Haanappel. De in België geboren Thierry Smits begon na een korte loopbaan als danser al snel met het maken van choreografieën. Met zijn eerste choreografie, La Grâce du tombeur in 1990, verwierf hij internationale erkenning binnen de wereld van de hedendaagse dans. Hij zal bij de jurering vooral op de choreografie letten.
Op donderdag 22 augustus zendt RTL 4 de making of-show ‘Dancing On Ice: Nog 2 Dagen’ uit. Dit programma toont impressies van de belevenissen van de BN’ers en de BV’s tijdens hun leerproces, onder begeleiding van de professionele danscoaches Lisa Michael en Stephane Morel. Daarnaast wordt duidelijk wat er bij komt kijken om een show van een dergelijk formaat te maken.Naast de zaterdagavondshow, omvat ‘Dancing On Ice’ ook een wekelijks live result-show op zondagavond.
In deze uitzending worden de prestaties van de vorige avond nader bekeken en zijn er ‘indrukwekkende’ gastoptredens. Backstage-reportages geven een indruk van de verschillende trainingen en de ijsdansers krijgen uiteraard ook te horen wie van hen de ijzers weer in het vet kan zetten. De vijfkoppige jury geeft een kritisch oordeel en nadat ook de kijker thuis zijn of haar stem heeft uitgebracht, worden de punten van de jury en van de kijkers bij elkaar opgeteld. De twee laagst beoordeelde paren doen vervolgens een zogenaamde skate-off. Het is dan uitsluitend aan de vakjury om te bepalen welke van deze twee de volgende week terugkomt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Hapertje het volgende:
Toch maar ook RTL4 kijken, Haaibaaike?
De eerste dans, de eerste aflevering al een 10 uitdelen aan Jody Bernal ... sjonge jonge. Het aardige van bijvoorbeeld Dancing with the stars was dat ze ook qua punten wat lager begonnen ... hoe dichterbij de finale kwam, hoe hoger de score vaak ook werd. Jody heeft dus nu al z'n top bereiktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:34 schreef miki het volgende:
Die presentatie van Nance is inderdaad om te huilen...
En ik vind de puntentoekenning ook een beetje vreemd...Laura Vlasblom had wel meer verdiend vind ik! En dat Duitse jurylid gaf steeds hetzelfde punt alleen maar omdat ze het dan in het Nederlands kon nazeggen...
Vrijdag op SBS6 en zaterdag op RTL4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Euforie het volgende:
Ik snap het niet meer, komt het nou op RTL of op SBS?
Daarom wint Wendy van Dijk ook die RTL versie ... ookal schaatst ze enorm slecht, dan nog zal ze het wel winnenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef Stansfield het volgende:
Dat vond ik idd ook heel erg stom, zo kun je het programma gewoon niet serieus nemen, als je dat al kon. Maar nu is het meer een populariteitsshow, ipv hoe goed iemand kan schaatsen.
Dit topic gaat over de SBS6 variant, dat er andere RTL4 bij halen, ken ik niks aan doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Euforie het volgende:
Ik snap het niet meer, komt het nou op RTL of op SBS?
Dat idee had ik ook al. Vooraf had ik mijn twijfels over de rtl variant omdat ik een hekel heb aan programma's wat samen met belgen gemaakt wordt. Maar dit zag er idd een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Hapertje het volgende:
Ik zag gisteren de preview-special op RTL4 en zo... dat zag er een stuk professioneler uit! Erg gelikt decor en een enorme ijsbaan! SBS6 is zo'n prutszender!
Idd die dochterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:10 schreef Jesssica het volgende:
Ik vond Hein echt![]()
en wat een onwijs mooie dochters heeft hij zeg![]()
Ja, ik kon er niet langer dan 5 minuten naar kijken. Ik ben kennelijk in de minderheid want maar liefst 1.921.000 kijkers hebben er naar gekeken met een marktaandeel van 30.7%.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef static het volgende:
Wat is dit voor een debiel programma?
bronquote:De koude oorlog op het gebied van kunstschaatsen gaat niet alleen tussen RTL en SBS. RTL heeft het namelijk ook aan de stok met Eyeworks, de producent van de SBS-variant. "Ik heb als allereerste in De Telegraaf gezegd: wij gaan ijsdansen. Tot mijn verbazing zag ik daarna dat Eyeworks ineens ook een ijsdansshow wilde gaan maken, voor SBS. Ja, dan ben je dus de kluit aan het belazeren", vertelt RTL-directeur Fons van Westerloo over het ontstaan van de ruzie in De Volkskrant.
RTL nam het conflict hoog op. Eyeworks werd beticht van diefstal. "Als jullie zo evident tegen ons belang ingaan, hoeven wij geen klant meer van jullie te zijn", aldus Van Westerloo. Het aantal Eyeworks-programma's is tot een minimum teruggeschroefd. Bestaande contracten worden uitgediend, nieuwe programma's van Eyeworks krijgen geen kans meer bij RTL.
Het productiehuis van Reinout Oerlemans zit duidelijk met de kwestie in zijn maag. "Ze hebben er alles aan gedaan om het weer goed te maken", stelt Van Westerloo in de krant. "Ze hebben ons zelfs programma's gratis aangeboden. Ik heb nu tegen hen gezegd: kom dan met iets exclusiefs. Maar tot nu toe hebben we nog niks gehoord." Eyeworks wil tegenover De Volkskrant niet ingaan op het verhaal omdat 'er dan mensen gezichtsverlies lijden'. Wel geeft hoofdtelevisie Robert van den Bogaard aan dat het erg gevoelig ligt.
Ja ik denk dat het bij RTL er ook gelikter uit gaat zien. Ook al is het een vreselijk jaren 60 decor...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:28 schreef Hapertje het volgende:
Op een of andere manier blijft het bij SBS amateur-televisie. Ik weet niet waarom. Ben heeeeeeel benieuwd naar vanavond als RTL4 van start gaat!
Ja. Maar dat heeft niks met dansen OP het ijs te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel.
Dat denk ik dus ook... normaal is SBS altijd van de Belgen in hun programma's, verbaast me dat nu RTL met die Belgen in zee gaat. stuk minder herkenningquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef evert het volgende:
ik denk dat rtl nog wel een zware dobber krijgt.... want daar doen 5 mensen aan mee die wij kennen, ik vind het niet zo handig om voor ons 5 relatief onbekende belgen mee te laten doen waar wij niets mee hebben
Er is ook een topic over Dancing on Icequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef schatje het volgende:
In feite is Dancing on Ice natuurlijk een rip-off van Dancing with the Stars.
Leontine van Moorselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef robster16 het volgende:
wie is er nou vanavond afgevallen?
Uhm, dat was gisteravond al hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:23 schreef Annemiek78 het volgende:
Volgens mij is dan nog niet bekend hoor, of Leontien eruit gaat of Mari...
Die gaan vanavond nog voor de skate-off.
Helemaal met jou eens robster16.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:11 schreef robster16 het volgende:
tja was te verwachten. Te veel risico nu ze zwanger is. Iedereen wil niet dat ze dat risico loopt, zeker aangezien ze een anorexia verleden heeft en roofbouw op haar hormoonhuishouding heeft gepleegd op die manier. Dus ik hoop ECHT voor haar dat dit allemaal goed gaat, en dan volgend seizoen weer meedoen
Ik denk het ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan me toch niet echt voorstellen dat Leontien (popu;airste sportvrouw van Nederland) echt de minste stemmen heeft gekregen, ik denk dat het in scene is gezet vanwege die zwangerschap
quote:SBS6 wint eerste ijsstrijd
Het hoge woord is eruit. De ijsshow van SBS heeft vrijdag iets meer kijkers getrokken dan de concurrende show van RTL op zaterdag. Uit de cijfers van de stichting KijkOnderzoek blijkt zondag dat ruim 1,9 miljoen mensen vrijdag keken naar Sterren Dansen op het IJs van SBS, RTL's Dancing on Ice trok zaterdag ruim 1,7 miljoen kijkers.
Haha, dat is nou juist net andersom. Gister was er 0.0 concurrentie, terwijl op vrijdag het inmens populaire baantjer wordt uitgezonden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
SBS heeft op vrijdag volgens mij ook minder sterke tv-concurrentie dan RTL op zaterdag..
Nee, het scoort alleen wel 1.5 - 3 miljoen kijkers elke week. Vrijdag was er wel een behoorlijke dip (maar dat kwam dus door sterren dansen op het ijs).quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Hapertje het volgende:
De 36e herhaling van Baantjer is natuurlijk GEEN concurrentie!
Daar is het zelfde aan de hand, normaal scoort claudia op ned3 zo'n 700.000 en nu nog geen 400.000. Op ned.2 was de uitmarkt dat ook veel lager scoorde dan RTL maar toch ook zo'n 600000 en ze zitten ook recht tegenover het 20.00 uur Journaal. Je hebt met zoveel netten altijd concurrentie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Of wil je zeggen dat gisteren nederland 3 met 386.000 kijkers zware concurrentie was, of best of boobytrap op rtl5 met 235.000 kijkertjes ?
What are you smoking boy?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:43 schreef Hapertje het volgende:
De herhalingen van Baantjer zitten al 2 jaar onder de miljoen kijkers! Don't talk crap!
1. Je zei onder 1 miljoen kijkers. Onder die grens zijn ze afgelopen 15 jaar nog maar een paar keer geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:43 schreef Hapertje het volgende:
Je zei toch echt tussen de 1.5 en 3 miljoen! Die cijfers zie ik echt niet! Maar dat Baantjer minder scoort door dat volkse SBS-zendertje... daar geloof ik niks van!
RTL4 had 2 nieuwe baantjers (dus wel degelijk concurrentie) tegenover de eerste SBS dansen op het ijs gezet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Hapertje het volgende:
De 36e herhaling van Baantjer is natuurlijk GEEN concurrentie!
En 4 in het land is geen kopie van Hart van Nederland?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:07 schreef Hapertje het volgende:
SBS is pulpser dan pulp! Dag Wendy, dag Robert... hello Ellemieke, hello Nada, hello Nance... walgelijk. Ze hebben nu een succes, omdat ze het gewoon gejat hebben van RTL4. Hoe fout kan je zijn? SBS is de gestapo van media Nederland aan het worden!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef calvobbes het volgende:
Ze hebben zelfs presentatrices gezocht die op de SBS presentratrices lijken...
Klopt, daarom kunnen ze meer uitgeven !quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:04 schreef static het volgende:
RTL heeft het voordeel dat het een co-productie is met een Belische zender en dus een groter budget heeft.
Dat is meestal zo bij een groter budget, nietwaar?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, daarom kunnen ze meer uitgeven !
Problemen dat ik iets zeg ! Een ander zeg daar ook iets over, dus mag ik weer niets zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij een groter budget, nietwaar?
Skate off word op vrijdag opgenomen! Na de uitzending nemen gerard en nance eerst nog wat promo's op en daarna komen de 2 paren die in de skate off zitten! Je kunt aan het einde ook kaartjes krijgen voor de zaterdagavond(Gratis) puur omdat er niet geschaats word,daarom zijn ze ook gratis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Mvnl het volgende:
Weet iemand in hoeverre die skate-offs 'live' zijn.. Volgens mij heb ik de presentatrice nu al 2 keer horen zeggen op vrijdag "jullie gaan zo meteen de skate-off doen", wat dus suggereert dat t ook op vrijdag wordt opgenomen.. als dit zo is, waarom kunnen we op zaterdag dan nog bellen en stemmen?? (weet dat dit soort programmas nooit al te zuiver omgaan met publieksstemmen, maar dit lijkt wel heeeeel nep)
Maud doet t by the way al 2 weken erg netjes... wat mij betreft de gedoodverfte winnaar..
Ja de rest word zaterdag opgenomen,alleen de skate off is niet live!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Mvnl het volgende:
Oke... maar de uitslag wordt dan wel pas zaterdag opgenomen?
en dan wel gewoon mooi "live" in beeld zettenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Mvnl het volgende:
Oke... maar de uitslag wordt dan wel pas zaterdag opgenomen?
filmpjes zijn nog niet online....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef Quoi het volgende:
Zijn er nog beelden van de val van Ellemieke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |