abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:39:57 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40951129
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Joao nogiets.
varela.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:40:36 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_40951157
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef Jojogirl het volgende:
Joao Varela is die donkere.

Waarom kan Joling eik schaatsen?
Volgens mij heeft Joling meegedaan aan Holiday on Ice.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_40951341
Ja Joling heeft inderdaad eerder al eens mee gedaan aan Holiday on Ice.
Ben nu wel benieuwd geworden hoe RTL 4 dit gaat doen.
pi_40951597
Ik heb het net gekeken het was echt zo mooi Ik vond Jody Bernal echt heel goed en Maud was ook super de rest ook wel Maar die vond ik echt Super!! En wat vonden jullie ervan?? WIe moet er winnen:p
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:56:59 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_40951945
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef PATRICIA__ het volgende:
Ik heb het net gekeken het was echt zo mooi Ik vond Jody Bernal echt heel goed en Maud was ook super de rest ook wel Maar die vond ik echt Super!! En wat vonden jullie ervan?? WIe moet er winnen:p
Vond het allemaal wat houterig en de dames niet veel doen, beetje gelift worden en dat was het. Inderdaad behalve Maud en Annemarie. Bernal was helaas ook wel goed.

Dus om te zeggen, oh echt mooi dit...nee, maar wel lachen. Vind de punten die gegeven worden ook belachelijk hoog.

Iemand zei hier ergens al, ben ook benieuwd hoe het programma op RTL4 eruit gaat zien (Dancing on Ice?). Vind het ook belachelijk dat er morgen dus blijkbaar nog 2 koppels een rondje moeten schaatsen en er dan pas eentje weggestuurd wordt, wat is dat dan voor onzin. Laat ik het zo zeggen, ik blijf er niet voor thuis en als er op een ander net iets interessants is, dan gaat dat aan.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:00:29 #156
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_40952135
Wat een flutprogramma
Het ging allemaal mega traag, er gebeurde bij het overgrote deel van de deelnemers geen fluit. Vond alleen Maud, Laura Vlasblom en Jody Bernal wel leuk.
Maar ik denk niet dat ik nog ga kijken, op de vrijdagavond zie ik liever iets met meer vaart erin en die punten bij afl1 zo hoog al snap ik ook niet.

ohja, en dan als schaatsfan nog even: Bart en Annamarie weer samen? Hij zat zo verliefd te kijken. Jammer Bart..
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_40952401
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
Wat een flutprogramma
Het ging allemaal mega traag, er gebeurde bij het overgrote deel van de deelnemers geen fluit. Vond alleen Maud, Laura Vlasblom en Jody Bernal wel leuk.
Maar ik denk niet dat ik nog ga kijken, op de vrijdagavond zie ik liever iets met meer vaart erin en die punten bij afl1 zo hoog al snap ik ook niet.

ohja, en dan als schaatsfan nog even: Bart en Annamarie weer samen? Hij zat zo verliefd te kijken. Jammer Bart..
Man oh man. Ga jij daar 's staan dan, met enkele weken training voor een minutenact op ijs.

Ik vind het allemaal reuze knap. En ik heb geloof dat er zelfs enkele bijzaten die niet konden schaatsen (als in: écht níet kunnen schaatsen, helemaal 0%). Dat is gewoon knap.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:07:36 #158
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_40952501
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Bot13 het volgende:
Man oh man. Ga jij daar 's staan dan, met enkele weken training voor een minutenact op ijs.

Ik vind het allemaal reuze knap. En ik heb geloof dat er zelfs enkele bijzaten die niet konden schaatsen (als in: écht níet kunnen schaatsen, helemaal 0%). Dat is gewoon knap.
rustig maar daar ging m'n bericht niet om.
ja ok tuurlijk het is wel knap. Ik vind het alleen niks om 10 weken te gaan volgen dus, heb ik vanavond ontdekt.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_40952646
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

rustig maar daar ging m'n bericht niet om.
ja ok tuurlijk het is wel knap. Ik vind het alleen niks om 10 weken te gaan volgen dus, heb ik vanavond ontdekt.
Oh okee Maargoed, het is dus wel logisch dat er nog niet zoveel gebeurd.
Ik zelf heb ook niet zo'n zin om het te volgen, maar da's alleen omdat ik al weet dat Maud gaat winnen
Net als met Jim in dat andere programma. Allemaal van die smsjeugd die gaat stemmen omdat ze van Idols is

Zelfs dat ene jurylid zei: "Nou, ik ben natuurlijk al een fan van je sinds Idols ".
Halló man. Je bent jury? Mag het íets objectiever
pi_40953117
heb het toevallig ook gezien; het ging inderdaad wel erg T-R-A-A-G allemaal.. Maar ja dat krijg je als je een avondvullend programma moet hebben, bij Idols en Dancing with the Stars en ga zo maar door zijn het ook van die lange programma´s. Waarschijnlijk zal dat van RTL 4 niet veel beter worden, omdat allebei de zenders zo´n soort van-8-to-80-jaar programma willen maken.. Bij RTL4 wordt het dan trouwens nog langdradiger, want daar doen ook nog eens Belgen mee (die denk ik over het algemeen hier niet zo bekend zullen zijn..) Van het dansen is het al aardig knap wat ze kunnen, ook al lijkt het niet veel, hallo ze zijn pas een paar maandjes bezig! Bij RTL4 zal het wel ongeveer hetzelfde zijn hoor.. Maar goed zijn inderdaad geen programma´s waar je dagen voor blijft zitten..
pi_40953632
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lekker vingeren?
kun je ook normaal reageren??? zielig
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:47:56 #162
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_40954296
het viel mij 100% mee. de bn'ers deden het over het algemeen beter dan verwacht. ik bedoel, een week of 6 oefenen en dan relatief weinig houten klazen. de show zag er qua licht e.d. ook professioneel uit.
ik denk eerlijk gezegd dat rtl4 nog wel eens problemen kan krijgen dit te evenaren. met 5 belgen en 5 nederlanders is het toch wat minder aansprekend denk ik. en nance viel mij niet eens tegen en joling was ook best te pruimen.

een tip: interviewtje op bank en dan weer naar de jury is teveel van het goede. dat houdt op en moet anders kunnen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_40961305
ik denk dat rtl4 het beter heeft voorbereid, we weten niet hoe lang hun al trainen. en ik denk dat er daar geen engels in voor gaat komen (en ik hoop dat ze daar NIET van die lelijke kostuums hebben)

overigens; gisteren hebber veel mensen gekeken: 1.755.000
pi_40961888
Grote verschil: SBS6 heeft een ijsvloerTJE in een studio gezet. RTL4 gaat live vanuit de ijssporthal in Eindhoven. Dat klinkt al professioneler. De aankleding bij RTL4 zal veel beter zijn denk ik. RTL4 is daar gewoon beter in. Verder is bij de dansers van RTL4 denk ik ook langer geoefend en zullen de openingsdansen veel spectaculairder zijn. In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel. Wat gisteravond bij SBS6 te zien was, was maar kinderspel!
Nothing takes the past away like the future!
pi_40961917
Ik heb het gisteren een kwartiertje gekeken, en vond er werkelijk niets aan.
pi_40961963
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
Grote verschil: SBS6 heeft een ijsvloerTJE in een studio gezet. RTL4 gaat live vanuit de ijssporthal in Eindhoven. Dat klinkt al professioneler. De aankleding bij RTL4 zal veel beter zijn denk ik. RTL4 is daar gewoon beter in. Verder is bij de dansers van RTL4 denk ik ook langer geoefend en zullen de openingsdansen veel spectaculairder zijn. In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel. Wat gisteravond bij SBS6 te zien was, was maar kinderspel!
En RTL 4 zit het programma niet zo overdreven te hypen Alleen daarom wil ik de SBS versie al niet zien, al die teasers en reclames om dat programma hangt me echt de strot uit Vooral dat gehype bij shownieuws Ik kijk uit principe al niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40962003
Het lijkt wel of er vanalles vanaf hangt bij SBS6 inderdaad. Ze komen heel wanhopig over. Vooral als die Nada van Niets vlak voor de uitzending doet alsof ze enthousiast is. Wat een fake kind is dat zeg! Enne... SBS6 heeft het gewoon gejat van RLT4. Dat vind ik nog steeds erg kinderachtig!
pi_40962023
Enne die promo van RTL is wel heel tof... dat dat filmpje ineens bevriest en Martijn Krabbe (what's in a name ... krabbe hahaha) het ijs van het scherm afkrabt! Goed over nagedacht!
pi_40962029
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:22 schreef Hapertje het volgende:
Het lijkt wel of er vanalles vanaf hangt bij SBS6 inderdaad. Ze komen heel wanhopig over. Vooral als die Nada van Niets vlak voor de uitzending doet alsof ze enthousiast is. Wat een fake kind is dat zeg! Enne... SBS6 heeft het gewoon gejat van RLT4. Dat vind ik nog steeds erg kinderachtig!
Achjah, dat doet SBS wel vaker, ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de zender. Als me moeder shownieuws kijkt kan ik wel kotsen van dat overdreven gedoe daaar, en vooral dat non nieuws, maarja dat ik een beetje offtopic :")

En idd, RTL was eerder er mee, ik gun het RTL ook gewoon dat hun de "Ijsstrijd" winnen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40962145
Eerste uitzending 1.755.000 voor SBS6
Eerste uitzending 2.100.000 voor RTL4 (denk ik)

Tweede uitzending 1.060.000 voor SBS6 (denk ik)
Tweede uitzending 1.850.000 voor RTL4 (denk ik)
pi_40962721
Het was echt in sbs stijl gedaan, veel herhalingen, veel reclame, veel geschreeuw en uiteindelijk is het dus erg weinig. Maud en Jody deden het idd erg goed. Maar Ellemieke deed dus echt geen hol behalve gedragen worden door haar partner en een beetje mooi zijn.
pi_40963161
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef evert het volgende:
het viel mij 100% mee. de bn'ers deden het over het algemeen beter dan verwacht. ik bedoel, een week of 6 oefenen en dan relatief weinig houten klazen. de show zag er qua licht e.d. ook professioneel uit.
ik denk eerlijk gezegd dat rtl4 nog wel eens problemen kan krijgen dit te evenaren. met 5 belgen en 5 nederlanders is het toch wat minder aansprekend denk ik. en nance viel mij niet eens tegen en joling was ook best te pruimen.

een tip: interviewtje op bank en dan weer naar de jury is teveel van het goede. dat houdt op en moet anders kunnen.
Dat hele 'bank-interviewtje' moeten ze schrappen, echt compleet overbodig, ze zaten net drie seconden en dan moesten ze al weer richting jury. Kunnen ze beter direct naar de jury gaan en dan bijvoorbeeld drie juryleden aan het woord laten in plaats van één.

Vond het programma, zoals al erg vaak gezegd, ontzettend traag
En is het niemand opgevallen dat de tieten van Ellemieke enorm scheef zaten? Was een heel raar gezicht We hebben in een deuk gelegen hier
live life
pi_40963259
Ik had niet verwacht dat het zoveel kijkers zou trekken. Ik had net nipt een miljoen kijkers verwacht. Vooral doordat RTL er een dubbele aflevering er tegen aan gooide. Bij SBS zullen ze wel in hun nopjes zijn.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:33:14 #174
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40964771
Ik heb de eerste 'act' gezien en heb vervolgens geslapen tot 11 uur vanmorgen.

Zegt dat genoeg?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:35:28 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40964828
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:33 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb de eerste 'act' gezien en heb vervolgens geslapen tot 11 uur vanmorgen.

Zegt dat genoeg?
dat zegt dat jij net als ik niet zo'n holliday on ice pauper bent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')