varela.quote:
Volgens mij heeft Joling meegedaan aan Holiday on Ice.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef Jojogirl het volgende:
Joao Varela is die donkere.
Waarom kan Joling eik schaatsen?
Vond het allemaal wat houterig en de dames niet veel doen, beetje gelift worden en dat was het. Inderdaad behalve Maud en Annemarie. Bernal was helaas ook wel goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef PATRICIA__ het volgende:
Ik heb het net gekeken het was echt zo mooi Ik vond Jody Bernal echt heel goed en Maud was ook super de rest ook wel Maar die vond ik echt Super!! En wat vonden jullie ervan?? WIe moet er winnen:p
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef MiLalaa het volgende:
Wat een flutprogramma![]()
Het ging allemaal mega traag, er gebeurde bij het overgrote deel van de deelnemers geen fluit. Vond alleen Maud, Laura Vlasblom en Jody Bernal wel leuk.
Maar ik denk niet dat ik nog ga kijken, op de vrijdagavond zie ik liever iets met meer vaart erin en die punten bij afl1 zo hoog al snap ik ook niet.
ohja, en dan als schaatsfan nog even: Bart en Annamarie weer samen? Hij zat zo verliefd te kijken. Jammer Bart..![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Bot13 het volgende:
Man oh man. Ga jij daar 's staan dan, met enkele weken training voor een minutenact op ijs.
Ik vind het allemaal reuze knap. En ik heb geloof dat er zelfs enkele bijzaten die niet konden schaatsen (als in: écht níet kunnen schaatsen, helemaal 0%). Dat is gewoon knap.![]()
Oh okeequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
rustig maar daar ging m'n bericht niet om.
ja ok tuurlijk het is wel knap. Ik vind het alleen niks om 10 weken te gaan volgen dus, heb ik vanavond ontdekt.![]()
En RTL 4 zit het programma niet zo overdreven te hypenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
Grote verschil: SBS6 heeft een ijsvloerTJE in een studio gezet. RTL4 gaat live vanuit de ijssporthal in Eindhoven. Dat klinkt al professioneler. De aankleding bij RTL4 zal veel beter zijn denk ik. RTL4 is daar gewoon beter in. Verder is bij de dansers van RTL4 denk ik ook langer geoefend en zullen de openingsdansen veel spectaculairder zijn. In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel. Wat gisteravond bij SBS6 te zien was, was maar kinderspel!
Achjah, dat doet SBS wel vaker, ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de zender. Als me moeder shownieuws kijkt kan ik wel kotsen van dat overdreven gedoe daaar, en vooral dat non nieuws, maarja dat ik een beetje offtopic :")quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:22 schreef Hapertje het volgende:
Het lijkt wel of er vanalles vanaf hangt bij SBS6 inderdaad. Ze komen heel wanhopig over. Vooral als die Nada van Niets vlak voor de uitzending doet alsof ze enthousiast is. Wat een fake kind is dat zeg! Enne... SBS6 heeft het gewoon gejat van RLT4. Dat vind ik nog steeds erg kinderachtig!
Dat hele 'bank-interviewtje' moeten ze schrappen, echt compleet overbodig, ze zaten net drie seconden en dan moesten ze al weer richting jury. Kunnen ze beter direct naar de jury gaan en dan bijvoorbeeld drie juryleden aan het woord laten in plaats van één.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef evert het volgende:
het viel mij 100% mee. de bn'ers deden het over het algemeen beter dan verwacht. ik bedoel, een week of 6 oefenen en dan relatief weinig houten klazen. de show zag er qua licht e.d. ook professioneel uit.
ik denk eerlijk gezegd dat rtl4 nog wel eens problemen kan krijgen dit te evenaren. met 5 belgen en 5 nederlanders is het toch wat minder aansprekend denk ik. en nance viel mij niet eens tegen en joling was ook best te pruimen.
een tip: interviewtje op bank en dan weer naar de jury is teveel van het goede. dat houdt op en moet anders kunnen.
dat zegt dat jij net als ik niet zo'n holliday on ice pauper bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb de eerste 'act' gezien en heb vervolgens geslapen tot 11 uur vanmorgen.
Zegt dat genoeg?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |