abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41138523
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Euforie het volgende:
Ik snap het niet meer, komt het nou op RTL of op SBS?
Dit topic gaat over de SBS6 variant, dat er andere RTL4 bij halen, ken ik niks aan doen
pi_41157420
Ik zag gisteren de preview-special op RTL4 en zo... dat zag er een stuk professioneler uit! Erg gelikt decor en een enorme ijsbaan! SBS6 is zo'n prutszender!
Nothing takes the past away like the future!
pi_41167001
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Hapertje het volgende:
Ik zag gisteren de preview-special op RTL4 en zo... dat zag er een stuk professioneler uit! Erg gelikt decor en een enorme ijsbaan! SBS6 is zo'n prutszender!
Dat idee had ik ook al. Vooraf had ik mijn twijfels over de rtl variant omdat ik een hekel heb aan programma's wat samen met belgen gemaakt wordt. Maar dit zag er idd een stuk beter uit.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:47:19 #229
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41167976
Ik begrijp nu in ieder geval waarom de 'act' van Leontien van Moorsel tegenviel, in vergelijking met de andere dames, maar ook gezien ik normaal wel meer durf van haar verwacht. Ze is zwanger. Uitkijken op dat ijs dus.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_41168860
Ja nog geen twee maand zwanger.. De reden dat ze het bekend maakt is omdat ze meedoet aan de schaatsshow. Zodat het publiek niet van die hele acrobatische capriolen van haar gaat verwachten.
live life
pi_41174505
hmm ja maar denk dat ze daarom ook wel snel af zal gaan vallen.. net als klaas wilting, die gaat denk ik ook niet van die wilde capriolen uithalen op het ijs.. en net als Mari van de Ven (was het geloof ik? weet zijn naam niet precies) die uit angst voor zijn werk niet al te veel wilde dingen wilde doen zodat hij zou vallen..
pi_41175256
De openingsdans op ROOD van Marco Borsato
*Everything happens for a reason*
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:47:17 #233
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41175553
Wat is dit voor een debiel programma?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  ESF Reporter vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:49:33 #234
87554 Cee
Welluk?
pi_41175622
Ik haak af bij Jody BerfuckingNal die ijsdanst op Piet fucking Veerman. Dit is niet meer te redden.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:48:37 #235
88233 Steve
Still the best.
pi_41177701
Helemaal afkraken die Leontien. Hoe durft ze zwanger te zijn terwijl ze aan zoiets meedoet. . .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41178524
Ik vond Hein echt

en wat een onwijs mooie dochters heeft hij zeg
*Everything happens for a reason*
pi_41179358
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:10 schreef Jesssica het volgende:
Ik vond Hein echt

en wat een onwijs mooie dochters heeft hij zeg
Idd die dochter
pi_41179383
En wie moet overschaatsen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:35:50 #239
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41179434
Leontien gaat er morgen uit geen gevaar voor de zwangerschap enzo
pi_41179511
Heb me kapot gelachen om die nicht, gatverdamme
pi_41180430
leontien en mari moeten morgen overschaatsen, precies wat ik dacht! De ene wil eigenlijk niet meer meedoen vanwege haar zwangerschap, de ander wil niet vallen en iets breken vanwege zijn werk
pi_41190241
Op een of andere manier blijft het bij SBS amateur-televisie. Ik weet niet waarom. Ben heeeeeeel benieuwd naar vanavond als RTL4 van start gaat!
Nothing takes the past away like the future!
pi_41190985
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef static het volgende:
Wat is dit voor een debiel programma?
Ja, ik kon er niet langer dan 5 minuten naar kijken. Ik ben kennelijk in de minderheid want maar liefst 1.921.000 kijkers hebben er naar gekeken met een marktaandeel van 30.7%.

Ik denk dat Dancing on Ice van RTL4 misschien wel 3 miljoen kijkers zal trekken.

Het zou wel een stunt zijn als het minder kijkers zou trekken dan de SBS variant .

Overigens is het volgende ook wel interessant om te lezen:
quote:
De koude oorlog op het gebied van kunstschaatsen gaat niet alleen tussen RTL en SBS. RTL heeft het namelijk ook aan de stok met Eyeworks, de producent van de SBS-variant. "Ik heb als allereerste in De Telegraaf gezegd: wij gaan ijsdansen. Tot mijn verbazing zag ik daarna dat Eyeworks ineens ook een ijsdansshow wilde gaan maken, voor SBS. Ja, dan ben je dus de kluit aan het belazeren", vertelt RTL-directeur Fons van Westerloo over het ontstaan van de ruzie in De Volkskrant.

RTL nam het conflict hoog op. Eyeworks werd beticht van diefstal. "Als jullie zo evident tegen ons belang ingaan, hoeven wij geen klant meer van jullie te zijn", aldus Van Westerloo. Het aantal Eyeworks-programma's is tot een minimum teruggeschroefd. Bestaande contracten worden uitgediend, nieuwe programma's van Eyeworks krijgen geen kans meer bij RTL.

Het productiehuis van Reinout Oerlemans zit duidelijk met de kwestie in zijn maag. "Ze hebben er alles aan gedaan om het weer goed te maken", stelt Van Westerloo in de krant. "Ze hebben ons zelfs programma's gratis aangeboden. Ik heb nu tegen hen gezegd: kom dan met iets exclusiefs. Maar tot nu toe hebben we nog niks gehoord." Eyeworks wil tegenover De Volkskrant niet ingaan op het verhaal omdat 'er dan mensen gezichtsverlies lijden'. Wel geeft hoofdtelevisie Robert van den Bogaard aan dat het erg gevoelig ligt.
bron
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:11:20 #244
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41191052
Nou, ja. Dit is een beetje overdreven van Fons. Dat dansen met sterren op het ijs wordt letterlijk overal ter wereld uitgezonden, dus zo origineel is het niet

Je kon gewoon wachten op de de nederlandse versie en als Eyeworks daar eerder mee is, tsja...
pi_41191159
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:28 schreef Hapertje het volgende:
Op een of andere manier blijft het bij SBS amateur-televisie. Ik weet niet waarom. Ben heeeeeeel benieuwd naar vanavond als RTL4 van start gaat!
Ja ik denk dat het bij RTL er ook gelikter uit gaat zien. Ook al is het een vreselijk jaren 60 decor...
RTL / Endemol heeft denk een groter budget voor het programma omdat het door 2 zenders wordt uitgezonden.

Die oorlog tussen SBS en RTL is echt kinderachtig. Vooral van Westerloo laat zich van zijn slechtste kant zien. Hij heeft SBS opgezet en in zijn tijd zijn er ook regelrechte kopiën van andere programma uitgezonden.
Weet iemand misschien wie nou het eerste was met de bekendmaking van het programma? Als ik me niet vergis was dat toch echt SBS. Dus dat Van Westerloo roept dat RTL de eerste was, is dat wel vreemd.
pi_41191345
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:

In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel.
Ja. Maar dat heeft niks met dansen OP het ijs te maken.
En die ijsbaan in Eindhoven ziet er echt niet beter uit dan die studio die SBS gebruikt...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:42:45 #247
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_41191688
ik denk dat rtl nog wel een zware dobber krijgt.... want daar doen 5 mensen aan mee die wij kennen, ik vind het niet zo handig om voor ons 5 relatief onbekende belgen mee te laten doen waar wij niets mee hebben
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_41193128
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef evert het volgende:
ik denk dat rtl nog wel een zware dobber krijgt.... want daar doen 5 mensen aan mee die wij kennen, ik vind het niet zo handig om voor ons 5 relatief onbekende belgen mee te laten doen waar wij niets mee hebben
Dat denk ik dus ook... normaal is SBS altijd van de Belgen in hun programma's, verbaast me dat nu RTL met die Belgen in zee gaat. stuk minder herkenning
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_41196341
Vind die reactie van Van Westerloo ook nogal kinderachtig.. Hij haalt toch ook zijn ´sterren´ van SBS6 weg daar om vervolgens bij RTL4 onder te brengen? En al die kopieën van Hart van Nederlands, Editie NL´s, ga zo maar door.. Dat schaatsen op het ijs is nou ook niet zo spectaculair om daar zo´n heisa van te maken..
pi_41202640
In feite is Dancing on Ice natuurlijk een rip-off van Dancing with the Stars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')