Dit topic gaat over de SBS6 variant, dat er andere RTL4 bij halen, ken ik niks aan doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Euforie het volgende:
Ik snap het niet meer, komt het nou op RTL of op SBS?
Dat idee had ik ook al. Vooraf had ik mijn twijfels over de rtl variant omdat ik een hekel heb aan programma's wat samen met belgen gemaakt wordt. Maar dit zag er idd een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Hapertje het volgende:
Ik zag gisteren de preview-special op RTL4 en zo... dat zag er een stuk professioneler uit! Erg gelikt decor en een enorme ijsbaan! SBS6 is zo'n prutszender!
Idd die dochterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:10 schreef Jesssica het volgende:
Ik vond Hein echt![]()
en wat een onwijs mooie dochters heeft hij zeg![]()
Ja, ik kon er niet langer dan 5 minuten naar kijken. Ik ben kennelijk in de minderheid want maar liefst 1.921.000 kijkers hebben er naar gekeken met een marktaandeel van 30.7%.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef static het volgende:
Wat is dit voor een debiel programma?
bronquote:De koude oorlog op het gebied van kunstschaatsen gaat niet alleen tussen RTL en SBS. RTL heeft het namelijk ook aan de stok met Eyeworks, de producent van de SBS-variant. "Ik heb als allereerste in De Telegraaf gezegd: wij gaan ijsdansen. Tot mijn verbazing zag ik daarna dat Eyeworks ineens ook een ijsdansshow wilde gaan maken, voor SBS. Ja, dan ben je dus de kluit aan het belazeren", vertelt RTL-directeur Fons van Westerloo over het ontstaan van de ruzie in De Volkskrant.
RTL nam het conflict hoog op. Eyeworks werd beticht van diefstal. "Als jullie zo evident tegen ons belang ingaan, hoeven wij geen klant meer van jullie te zijn", aldus Van Westerloo. Het aantal Eyeworks-programma's is tot een minimum teruggeschroefd. Bestaande contracten worden uitgediend, nieuwe programma's van Eyeworks krijgen geen kans meer bij RTL.
Het productiehuis van Reinout Oerlemans zit duidelijk met de kwestie in zijn maag. "Ze hebben er alles aan gedaan om het weer goed te maken", stelt Van Westerloo in de krant. "Ze hebben ons zelfs programma's gratis aangeboden. Ik heb nu tegen hen gezegd: kom dan met iets exclusiefs. Maar tot nu toe hebben we nog niks gehoord." Eyeworks wil tegenover De Volkskrant niet ingaan op het verhaal omdat 'er dan mensen gezichtsverlies lijden'. Wel geeft hoofdtelevisie Robert van den Bogaard aan dat het erg gevoelig ligt.
Ja ik denk dat het bij RTL er ook gelikter uit gaat zien. Ook al is het een vreselijk jaren 60 decor...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:28 schreef Hapertje het volgende:
Op een of andere manier blijft het bij SBS amateur-televisie. Ik weet niet waarom. Ben heeeeeeel benieuwd naar vanavond als RTL4 van start gaat!
Ja. Maar dat heeft niks met dansen OP het ijs te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel.
Dat denk ik dus ook... normaal is SBS altijd van de Belgen in hun programma's, verbaast me dat nu RTL met die Belgen in zee gaat. stuk minder herkenningquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef evert het volgende:
ik denk dat rtl nog wel een zware dobber krijgt.... want daar doen 5 mensen aan mee die wij kennen, ik vind het niet zo handig om voor ons 5 relatief onbekende belgen mee te laten doen waar wij niets mee hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |