Nee aan aan koord hangen is moeilijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
Grote verschil: SBS6 heeft een ijsvloerTJE in een studio gezet. RTL4 gaat live vanuit de ijssporthal in Eindhoven. Dat klinkt al professioneler. De aankleding bij RTL4 zal veel beter zijn denk ik. RTL4 is daar gewoon beter in. Verder is bij de dansers van RTL4 denk ik ook langer geoefend en zullen de openingsdansen veel spectaculairder zijn. In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel. Wat gisteravond bij SBS6 te zien was, was maar kinderspel!
Dat zijn de beelden van de engelse versie van het programma (en dan ook alleen nog de finale). Die beelden zijn niet van rtl zelf, en dat niveau zou ik ook zeker niet verwachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef Hapertje het volgende:
In de voorfilmpjes zag je daar mensen aan koorden de lucht ingaan met vuurwerk en alles. Dat is spektakel.
Ik denk dat we vooral de eerste schaatslessen zien, maar ik durf te wedden dat alle deelnemers behoorlijk te keer zullen gaan op het ijs bij RTL4... RTL is gewoon beter in dit soort shows! RTL zal meer vlammen dan SBS... mark my words!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:26 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat zijn de beelden van de engelse versie van het programma (en dan ook alleen nog de finale). Die beelden zijn niet van rtl zelf, en dat niveau zou ik ook zeker niet verwachten.
Trouwens had rtl liever studio 22 gehad, en een partner als Holiday on ice. Dan als alternatief naar een ijsbaan te gaan, in samenwerking met een vlaamse zender.
Dat verwacht ik ook, wel jammer dat er ook vijf Vlamingen aan mee doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:58 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik denk dat we vooral de eerste schaatslessen zien, maar ik durf te wedden dat alle deelnemers behoorlijk te keer zullen gaan op het ijs bij RTL4... RTL is gewoon beter in dit soort shows! RTL zal meer vlammen dan SBS... mark my words!![]()
Bronquote:De voltallige jury van het RTL 4-programma Dancing on Ice is bekend. Naast de kunstschaats- legendes Joan Haanappel, Sjoukje Dijkstra en Katrien Pauwels, bevinden Jeroen Prins en Thierry Smits zich ook in de jury. Haanappel is de juryvoorzitter. Het ijsdansspektakel Dancing On Ice gaat op zaterdag 26 augustus van start in Nederland en Vlaanderen.
Jeroen Prins jureert internationaal bij Europese- en Wereldkampioenschappen en werd in de periode dat hij zelf schaatste, gecoacht door Joan Haanappel. De in België geboren Thierry Smits begon na een korte loopbaan als danser al snel met het maken van choreografieën. Met zijn eerste choreografie, La Grâce du tombeur in 1990, verwierf hij internationale erkenning binnen de wereld van de hedendaagse dans. Hij zal bij de jurering vooral op de choreografie letten.
Op donderdag 22 augustus zendt RTL 4 de making of-show ‘Dancing On Ice: Nog 2 Dagen’ uit. Dit programma toont impressies van de belevenissen van de BN’ers en de BV’s tijdens hun leerproces, onder begeleiding van de professionele danscoaches Lisa Michael en Stephane Morel. Daarnaast wordt duidelijk wat er bij komt kijken om een show van een dergelijk formaat te maken.Naast de zaterdagavondshow, omvat ‘Dancing On Ice’ ook een wekelijks live result-show op zondagavond.
In deze uitzending worden de prestaties van de vorige avond nader bekeken en zijn er ‘indrukwekkende’ gastoptredens. Backstage-reportages geven een indruk van de verschillende trainingen en de ijsdansers krijgen uiteraard ook te horen wie van hen de ijzers weer in het vet kan zetten. De vijfkoppige jury geeft een kritisch oordeel en nadat ook de kijker thuis zijn of haar stem heeft uitgebracht, worden de punten van de jury en van de kijkers bij elkaar opgeteld. De twee laagst beoordeelde paren doen vervolgens een zogenaamde skate-off. Het is dan uitsluitend aan de vakjury om te bepalen welke van deze twee de volgende week terugkomt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Hapertje het volgende:
Toch maar ook RTL4 kijken, Haaibaaike?
De eerste dans, de eerste aflevering al een 10 uitdelen aan Jody Bernal ... sjonge jonge. Het aardige van bijvoorbeeld Dancing with the stars was dat ze ook qua punten wat lager begonnen ... hoe dichterbij de finale kwam, hoe hoger de score vaak ook werd. Jody heeft dus nu al z'n top bereiktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:34 schreef miki het volgende:
Die presentatie van Nance is inderdaad om te huilen...
En ik vind de puntentoekenning ook een beetje vreemd...Laura Vlasblom had wel meer verdiend vind ik! En dat Duitse jurylid gaf steeds hetzelfde punt alleen maar omdat ze het dan in het Nederlands kon nazeggen...
Vrijdag op SBS6 en zaterdag op RTL4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Euforie het volgende:
Ik snap het niet meer, komt het nou op RTL of op SBS?
Daarom wint Wendy van Dijk ook die RTL versie ... ookal schaatst ze enorm slecht, dan nog zal ze het wel winnenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef Stansfield het volgende:
Dat vond ik idd ook heel erg stom, zo kun je het programma gewoon niet serieus nemen, als je dat al kon. Maar nu is het meer een populariteitsshow, ipv hoe goed iemand kan schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |