Er is ook een topic over Dancing on Icequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef schatje het volgende:
In feite is Dancing on Ice natuurlijk een rip-off van Dancing with the Stars.
Leontine van Moorselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef robster16 het volgende:
wie is er nou vanavond afgevallen?
Uhm, dat was gisteravond al hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:23 schreef Annemiek78 het volgende:
Volgens mij is dan nog niet bekend hoor, of Leontien eruit gaat of Mari...
Die gaan vanavond nog voor de skate-off.
Helemaal met jou eens robster16.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:11 schreef robster16 het volgende:
tja was te verwachten. Te veel risico nu ze zwanger is. Iedereen wil niet dat ze dat risico loopt, zeker aangezien ze een anorexia verleden heeft en roofbouw op haar hormoonhuishouding heeft gepleegd op die manier. Dus ik hoop ECHT voor haar dat dit allemaal goed gaat, en dan volgend seizoen weer meedoen
Ik denk het ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan me toch niet echt voorstellen dat Leontien (popu;airste sportvrouw van Nederland) echt de minste stemmen heeft gekregen, ik denk dat het in scene is gezet vanwege die zwangerschap
quote:SBS6 wint eerste ijsstrijd
Het hoge woord is eruit. De ijsshow van SBS heeft vrijdag iets meer kijkers getrokken dan de concurrende show van RTL op zaterdag. Uit de cijfers van de stichting KijkOnderzoek blijkt zondag dat ruim 1,9 miljoen mensen vrijdag keken naar Sterren Dansen op het IJs van SBS, RTL's Dancing on Ice trok zaterdag ruim 1,7 miljoen kijkers.
Haha, dat is nou juist net andersom. Gister was er 0.0 concurrentie, terwijl op vrijdag het inmens populaire baantjer wordt uitgezonden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
SBS heeft op vrijdag volgens mij ook minder sterke tv-concurrentie dan RTL op zaterdag..
Nee, het scoort alleen wel 1.5 - 3 miljoen kijkers elke week. Vrijdag was er wel een behoorlijke dip (maar dat kwam dus door sterren dansen op het ijs).quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Hapertje het volgende:
De 36e herhaling van Baantjer is natuurlijk GEEN concurrentie!
Daar is het zelfde aan de hand, normaal scoort claudia op ned3 zo'n 700.000 en nu nog geen 400.000. Op ned.2 was de uitmarkt dat ook veel lager scoorde dan RTL maar toch ook zo'n 600000 en ze zitten ook recht tegenover het 20.00 uur Journaal. Je hebt met zoveel netten altijd concurrentie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Of wil je zeggen dat gisteren nederland 3 met 386.000 kijkers zware concurrentie was, of best of boobytrap op rtl5 met 235.000 kijkertjes ?
What are you smoking boy?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:43 schreef Hapertje het volgende:
De herhalingen van Baantjer zitten al 2 jaar onder de miljoen kijkers! Don't talk crap!
1. Je zei onder 1 miljoen kijkers. Onder die grens zijn ze afgelopen 15 jaar nog maar een paar keer geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:43 schreef Hapertje het volgende:
Je zei toch echt tussen de 1.5 en 3 miljoen! Die cijfers zie ik echt niet! Maar dat Baantjer minder scoort door dat volkse SBS-zendertje... daar geloof ik niks van!
RTL4 had 2 nieuwe baantjers (dus wel degelijk concurrentie) tegenover de eerste SBS dansen op het ijs gezet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Hapertje het volgende:
De 36e herhaling van Baantjer is natuurlijk GEEN concurrentie!
En 4 in het land is geen kopie van Hart van Nederland?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:07 schreef Hapertje het volgende:
SBS is pulpser dan pulp! Dag Wendy, dag Robert... hello Ellemieke, hello Nada, hello Nance... walgelijk. Ze hebben nu een succes, omdat ze het gewoon gejat hebben van RTL4. Hoe fout kan je zijn? SBS is de gestapo van media Nederland aan het worden!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef calvobbes het volgende:
Ze hebben zelfs presentatrices gezocht die op de SBS presentratrices lijken...
Klopt, daarom kunnen ze meer uitgeven !quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:04 schreef static het volgende:
RTL heeft het voordeel dat het een co-productie is met een Belische zender en dus een groter budget heeft.
Dat is meestal zo bij een groter budget, nietwaar?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, daarom kunnen ze meer uitgeven !
Problemen dat ik iets zeg ! Een ander zeg daar ook iets over, dus mag ik weer niets zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij een groter budget, nietwaar?
Skate off word op vrijdag opgenomen! Na de uitzending nemen gerard en nance eerst nog wat promo's op en daarna komen de 2 paren die in de skate off zitten! Je kunt aan het einde ook kaartjes krijgen voor de zaterdagavond(Gratis) puur omdat er niet geschaats word,daarom zijn ze ook gratis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Mvnl het volgende:
Weet iemand in hoeverre die skate-offs 'live' zijn.. Volgens mij heb ik de presentatrice nu al 2 keer horen zeggen op vrijdag "jullie gaan zo meteen de skate-off doen", wat dus suggereert dat t ook op vrijdag wordt opgenomen.. als dit zo is, waarom kunnen we op zaterdag dan nog bellen en stemmen?? (weet dat dit soort programmas nooit al te zuiver omgaan met publieksstemmen, maar dit lijkt wel heeeeel nep)
Maud doet t by the way al 2 weken erg netjes... wat mij betreft de gedoodverfte winnaar..
Ja de rest word zaterdag opgenomen,alleen de skate off is niet live!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Mvnl het volgende:
Oke... maar de uitslag wordt dan wel pas zaterdag opgenomen?
en dan wel gewoon mooi "live" in beeld zettenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Mvnl het volgende:
Oke... maar de uitslag wordt dan wel pas zaterdag opgenomen?
filmpjes zijn nog niet online....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef Quoi het volgende:
Zijn er nog beelden van de val van Ellemieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |