abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41022268
vanavond, morgen verder, ik moet rennen.

tis trouwens nog steeds mooi weer hoezo 90% kans op regen.
pi_41023005
Hallo.
pi_41023226
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef Apropos het volgende:
Doden bij beschieting shi'itische pelgrims in Bagdad
ANP/AFP/RTR

BAGDAD - Een shi'itische processie in de Iraakse hoofdstad Bagdad is zondag door sluipschutters onder vuur genomen. Zeker zestien deelnemers kwamen om het leven en meer dan tweehonderd raakten gewond. Het dodental kan volgens de autoriteiten nog oplopen.

De sluipschutters hadden zich op daken geposteerd en namen de stoet op verschillende plaatsen onder vuur terwijl die onderweg was naar de tombe van Imam Moussa Kadhim, een 8ste-eeuwse heilige, in de noordelijke wijk Kazimiyah.

De aanvallen werden gepleegd in de overwegend soennitische wijken Fadhil, Haifa en Saligh. Veiligheidstroepen doodden twee sluipschutters in Fadhil en twee vermoedelijke opstandelingen die zich onder de menigte probeerden te begeven in de gemengde wijk Zafraniyah, zeiden bronnen bij de politie.
Nou ja, valt nog wel mee.
pi_41026068
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef Godslasteraar het volgende:

Ooh, goed te volgen is het zeker. Maar ik heb nog nooit iemand gezien met zo'n plaat voor z'n hoofd als hij. Ik begrijp zijn uitgangspunt wel, en die is ook niet onsympathiek, maar zoals hij over alle onwelgevallige argumenten heenloopt, en die volstrekt negeert, en dat al blijkbaar enkele jaren weet vol te houden, mwah, dan roept toch wat vragen op.
Tjaaa..andere mensen kunnen hetzelfde van jou zeggen.
Maar goed... dat van de psychische problemen was eerder jouw psychische onmacht woorden te vinden, blijjkbaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:37:21 #205
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41026351
quote:
Hallo.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41026450
quote:
Ja democratie is in die regio nog iets wat laten we zeggen 'in ontwikkeling' is.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:41:05 #207
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41026474
quote:
Kill all hippies.

Hippies blow. There has been a recent increase in hippies at my university. They're old, wrinkly, disgusting and above all, worthless. What right do they have coming back to school after they spent their youth doing drugs and having sex? They frittered their lives away while everyone else busted their ass to get through school and 40 years later, they want to come back and get a degree? Screw you.

I have no sympathy for hippies. I'm tired of going to class and having some 47 year old moron sit there and ask stupid questions. It's bad enough that they're even going back to school, but some of them have the audacity to act young. There's this one lady that I see all the time around campus, and I can't even begin to describe how gross she is. There aren't enough synonyms in the english language for the word "disgusting" to adequately describe her. She's at least 50 years old, has short gray hair, flabby arms, a big gut, and a face that paradoxically has more wrinkles than skin pores. Here's the worst part: she wears spandex. Nothing but spandex. People, if you don't have the body for it, DON'T WEAR SPANDEX. Hell, even if you do have the body for it, don't wear spandex. Some lumps just weren't meant to be seen.

Every time I see this lady, I collapse and go into convulsions as I try to fight back the vomit. On top of it all, she wears really short shorts. These shorts are too short to even pass as underwear. Holy shit it's so gross. Not only that, but it looks like she's wearing depends underneath. BARF. I just puked all over my keyboard. It's time to kick some hippy ass.
pi_41026981
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]
En hoe was het nou?
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:54:19 #209
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41027024
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

En hoe was het nou?
vooral stronken. Wist je dat Burrito's dan extra grappig zijn ?

A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 28
pi_41027212
Nat, hè, las ik.
pi_41027303
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:59 schreef Monidique het volgende:
Nat, hè, las ik.
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar droog.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41027437
Je flauwheid neemt tvlxdische proporties aan.
pi_41027607
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Je flauwheid neemt tvlxdische proporties aan.
Ik vond het fertiliteitsgebaar heel Sidekickiaans.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:13:48 #214
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41027744
ik vind dat jullie toe zijn aan verloving
pi_41027852
Rond 1980 werd Sadat vermoord, viel China Vietnam aan, de Sovjet-Unie Afghanistan, Irak Iran, Argentinië Groot-Brittanië en Israël Libanon, er was een leiderschapscrisis in de Sovjet-Unie, Reagan sprak over het kwade rijk, er vonden vele terroristische aanslagen plaats in Europa maar ook daarbuiten, de Islamitische Revolutie in Iran vond plaats, burgeroorlog in Libanon en een beginnende in Afghanistan, gevechten in Midden-Amerika. Als je je angstig voelt door wat er nu allemaal gebeurt, dan is het misschien goed om te kijken naar het verleden om te zien dat je nachtmerries niet altijd waar zijn.

Mitsen, maaren, hoewels en tenzijen not included.
pi_41028006
Tai Chi gedaan? . Ik stond ook redelijk vooraan bij Ministry...Wat was er zo grappig aan je burrito?

Die LL-uni is inderdaad een geweldige uitvinding, vorig jaar Ruud Lubbers en Wubbo Ockels....Spacen.....
pi_41028048
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:
Rond 1980 werd Sadat vermoord, viel China Vietnam aan, de Sovjet-Unie Afghanistan, Irak Iran, Argentinië Groot-Brittanië en Israël Libanon, er was een leiderschapscrisis in de Sovjet-Unie, Reagan sprak over het kwade rijk, er vonden vele terroristische aanslagen plaats in Europa maar ook daarbuiten, de Islamitische Revolutie in Iran vond plaats, burgeroorlog in Libanon en een beginnende in Afghanistan, gevechten in Midden-Amerika. Als je je angstig voelt door wat er nu allemaal gebeurt, dan is het misschien goed om te kijken naar het verleden om te zien dat je nachtmerries niet altijd waar zijn.

Mitsen, maaren, hoewels en tenzijen not included.
Vergeet de PSV-heerschappij niet.
pi_41028063
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Vergeet de PSV-heerschappij niet.
8 - 1.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:22:49 #219
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41028091
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Autodidact het volgende:
Tai Chi gedaan? . Ik stond ook redelijk vooraan bij Ministry...Wat was er zo grappig aan je burrito?
WTF, je was er wel?

Ik zat in de kooi aan de rechterkant. Burrito is knalvoer he

Waar stond jij dan?
pi_41028129
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:22 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik zat in de kooi aan de rechterkant.
En dan heb je het over verloving?!
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:28:56 #221
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:32:11 #222
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41028431
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

En dan heb je het over verloving?!
jij bent vroeg op snelheid
pi_41028458
Nee, ik was op Pukkelpop, remember. Zelfde bandjes, andere locatie
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:34:41 #225
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41028528
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Autodidact het volgende:
Nee, ik was op Pukkelpop, remember. Zelfde bandjes, andere locatie
wtf, hebben ze daar ook gezeten

Vond je d'r van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')