nee jullie zijn een heilig boontje die nooit iets uitlokkenquote:Op zondag 10 september 2006 15:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan.
Je lokt het zelf uit met al je stomme opmerkingen, en je eeuwige gezeik
heb het al weggehaald hoor als het tere zieltje er niet tegen kan
Ik zal nooit zeggen dat ik iemand het liefst zijn nek zie breken, of dat hij maar aan het gas moet.quote:Op zondag 10 september 2006 19:57 schreef WEST het volgende:
[..]
nee jullie zijn een heilig boontje die nooit iets uitlokken![]()
en ik heb al eens eerder gezegt iets over drugs en ik ga het niet herhalen kijk maar eens eerder wat topics terug...![]()
tuurlijk en dat eerste heb ik allang iets van gezegt en dat was over. bovendien nurnburgring is verleden tijd punt uit. en jij begint zonder aanleiding dingen te roepen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik zal nooit zeggen dat ik iemand het liefst zijn nek zie breken, of dat hij maar aan het gas moet.
En de post waarover je het hebt, had ik al weggehaald voordat ik je reactie zag.
Maar jij begint elk weekend weer zonder enige aanleiding te zuigen, ook al is er nog niets aan de hand.
Dat ik het leuk vind als een McLaren uitvalt is iets anders als hopen dat die er af geramd wordt door een ander.
Dat van mij is inderdaad leedvermaak, maar wel nadat er iets geberud is en niet gewoon standaard zonder enige aanleiding.
Het zal wel.quote:Op zondag 10 september 2006 21:55 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk en dat eerste heb ik allang iets van gezegt en dat was over. bovendien nurnburgring is verleden tijd punt uit. en jij begint zonder aanleiding dingen te roepen.
ach, hebben de modjes ook weer wat te lezen als ze langskomen.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 17:53 schreef XL het volgende:
Spooky, zijn dit jouw vrienden?
quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of ze slaan het natuurlijk gewoon over, want belangrijk is het niet
Zoiets kan ik me ook herinneren, maar aangezien ze nog steeds naast elkaar bestonden...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij had ik al ergens een merge voorgesteld
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij had ik al ergens een merge voorgesteld
Dat was een ander topic, ook geopend door TJDOornbos, waarom hij in God's naam 2 Doornbos topics opent weet ik ook niet.quote:Replique autolog:
Topics (652378,906471) samengevoegd in dit topic.
Omdat het zijn doel voorbij schiet, alleen verbazing enzo , terwijl de man veel meer respect verdient, gezien zijn prestaties , als de verbazing en gelach wat hij nu krijgt, zie al die andere topic over mensen diet niet eens zijn schoenen mogen strikken , voor mijn gevoel meer respect, dus ik heb spijt dat ik deze topic heb geopend , vandaar slotje.quote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef zjroentje het volgende:
Waarom?
[nachtje over slapen]quote:Op maandag 18 september 2006 23:49 schreef maril het volgende:
[..]
Omdat het zijn doel voorbij schiet, alleen verbazing enzo , terwijl de man veel meer respect verdient, gezien zijn prestaties , als de verbazing en gelach wat hij nu krijgt, zie al die andere topic over mensen diet niet eens zijn schoenen mogen strikken , voor mijn gevoel meer respect, dus ik heb spijt dat ik deze topic heb geopend , vandaar slotje.![]()
Ik denk dat pfap dit topic bedoeld: Alternatieve VBL meet #1quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotjeIepie Poepjes meet in Utrecht.
Wat heeft VBL met Iepie Poepjes te maken
Is het je dagtaak om hier ook al te gaan reageren.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfoe, de definitie van grap is dan wel heel erg omlaag gegaan.
Ja zeg dan niks.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat pfap dit topic bedoeld: Alternatieve VBL meet #1
SPT heeft geen kliekjes zoals VBL, er is geen animo voor meets van dammende oma's.
--edit
kut, ben ik weer te laat![]()
Isegrim had toch al een linkje naar een ander topic gepost.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotjeIepie Poepjes meet in Utrecht.
Wat heeft VBL met Iepie Poepjes te maken
Neen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het je dagtaak om hier ook al te gaan reageren.
Ik ook.quote:Ik was serieus.
Ja enquote:
quote:
Ik zit nog op het werk.quote:
Was een grapje, als respons op het 'kliekjes-verhaal'quote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit nog op het werk.
Wat is er pfip, wat wil je weten?
De scherpheid is er wat van af.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was een grapje, als respons op het 'kliekjes-verhaal'
Ja de kliekjes hier zijn wezenlijk anders dan in VBLquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ja de kliekjes hier zijn wezenlijk anders dan in VBL
OOOWWWWH VOETBALquote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef XL het volgende:
Het was alweer een tijdje geleden dat er een VBL-topic in SPT stond.
Dus ik heb er zelf maar eentje geopend: Heerenveen - Setubal!
Gelukkig zijn jullie er niet, volgens mij heeft het wel potentie.
70 is dicht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef zjroentje het volgende:
Maak van de sportbar eens #70. Voor de goede orde hè.
Ja!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef pfaf het volgende:
Maargoed, we noemen de volgende weer 71 en alles is weer duidelijk.
met weer alleen koffie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend.
Zal ik hem vannacht volposten?
Doe maar, koffie only svpquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend.
Zal ik hem vannacht volposten?
Dat dacht ik al. Vond je het ook zo leuk dat ik de verplaatstip ook nog in een grapje verpakte?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef pfaf het volgende:
Is goed zo, ik heb jouw postgeschiedenis bij m'n bladwijzers en kijk 'm elk uur even na of er nog topics dicht of verplaatst moeten worden..
of jullie voortaan het forum aan willen laten staan als jullie even weg zijn, er kwamen klachten uit Klaagbaak?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:37 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u schopt mitt en pfaf wel ff wakker
en jij bent?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:57 schreef pfaf het volgende:
Aaah, dus dit is dus dat FOK! waar jullie het op IRC over hadden..
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef sanger het volgende:
Mogen we ipv deze Sanger&Spooky4u SC Deel #1 wel een [F1] Sc openen?
Hmm, we gaan het officieel doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef sanger het volgende:
Mogen we ipv deze Sanger&Spooky4u SC Deel #1 wel een [F1] Sc openen?
Je hebt wel gelijk mitt. dara niet van, maar sinds wanneer wordt er gedacht dan aan een nieuwe F1 structuur?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef mitt het volgende:
Een mod op een forum als Sport moet nou eenmaal impopulaire beslissingen nemen.
Comes with the job.
Maar slowchatten in bestaande topics wordt ook niet op prijs gesteldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee.
Maar de F1 kan veel groter uitgemeten worden in Sport, dus daar moeten we maar even naar gaan kijken de komende maanden.
Mitt heeft indd gelijk dat hij hem dichtgooit indd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk mitt. dara niet van, maar sinds wanneer wordt er gedacht dan aan een nieuwe F1 structuur?
al ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |