quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Wie heb ik dan mee naar huis genomen??????
quote:
quote:
Beste B,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lieve Kitty Lief dagboek,
H deet gisteren weer stom. Hij zij dat zein ATB nog op zolder stont, maar wie doet dat nou? Iedereen weed dat je daar niet kan veltrijden.
Verder is het vandaag mooi weer, de herfst is voorbij! Hoera
B
Doe niet zo onaardig/lullig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:21 schreef Spooky4u het volgende:
Lief Dagboek,
Hij was er weer.
Ik heb het gemist,maar ben er erg van geschrokken.
volgende keer leg ik een broefje op je. U BENT HIER NIET GEWENST,
S.
KING KONG komt zo. {met busje}quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lieve Albert,
Wanneer komen de King Extra Strong weer binnen? Er loopt al een paar dagen een jongen verdwaasd rond, op zoek naar de pepermuntjes. Hij denkt dat het door de verbouwing komt, maar ik weet dat het door de lekke band van de vrachtwagen komt.
Breng ze maar snel, straks gaat hij rare dingen doen.
Vestigingsmanager horstjan
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
Hoe gaat het ermee? Ik hoop wat beter dan met mij.Vandaag is er iets heel ergs gebeurd. Een jongen uit 4vwo is vanmorgen door een trein doodgereden bij Bleiswijk. Hij wachtte op de eerste trein en reed toen verder en toen kwam er nog een trein aan van de andere kant. Ik kende hem niet persoonlijk ofzo, maar het is natuurlijk wel vreselijk. Nou zal er morgen wel geen les zijn, maar een herdenking met een foto en kaarsjes etc.
![]()
Zoiets maakt dus altijd indruk ook al ken je hem niet, ik kreeg er zelfs kippevel van , sterkte Mirri.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
Hoe gaat het ermee? Ik hoop wat beter dan met mij.Vandaag is er iets heel ergs gebeurd. Een jongen uit 4vwo is vanmorgen door een trein doodgereden bij Bleiswijk. Hij wachtte op de eerste trein en reed toen verder en toen kwam er nog een trein aan van de andere kant. Ik kende hem niet persoonlijk ofzo, maar het is natuurlijk wel vreselijk. Nou zal er morgen wel geen les zijn, maar een herdenking met een foto en kaarsjes etc.
![]()
Da's niet zo fijn inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |