quote:
altijd 1 teveelquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Fout nummer voor 'ons' topic, dat dan weer wel.
Marinne Vos wereldkampioene wielrennenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allen, ben ik ook weer eens...Heb ik hier nog schokkende dingen gemist?
Ja echt goed gewoonquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef maril het volgende:
[..]
Marinne Vos wereldkampioene wielrennen![]()
![]()
![]()
![]()
6 lengtes, 7 lengtesquote:Op zondag 24 september 2006 11:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja echt goed gewoon, nog niet vaak iemand zo overtuigend zien sprinten
Iddquote:
waren het nu 3-6- of 9 fietslengtes voorsprongquote:Op zondag 24 september 2006 11:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja echt goed gewoon, nog niet vaak iemand zo overtuigend zien sprinten
Dat krijg je na een database Updatequote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
ik krijg sinds zaterdag alleen nog maar rare errors![]()
hi Brucequote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Dat krijg je na een database Update
maar je bent er toch weer even doorheen gekomen.
Nog naar je zin bij je nieuwe baan?
geduldig blijven bij mensen die domme dingen doen is een gave.quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hi Bruce![]()
Gaat dat ooit weer goedkomen dan bij me, na zo'n update?
Deze baan ben ik nu ook wel weer beu. Met name omdat m'n collega zo dom is, en ik al weken geduldig probeer te blijven. Maar het is ook al bijna afgelopen
dan weer iets anders.
Ik weet het nog niet zo goed.quote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
geduldig blijven bij mensen die domme dingen doen is een gave.
Blijf je voorlopig job-hoppen of ga je iets vasters zoeken of weer studeren?
krijg je dan ook een babyquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo goed.
als er niks is in de buurt blijft het nog even job-hoppen, maar liever niet, of dan even niks. Maar ik heb wel op een leuke vacature gereageerd, even hopen nu.
Als er niks leuks komt is de andere optie nog altijd wiskunde. Of anders de laatste optie; Sylvie Meis niksen![]()
is het dus toch nog goed gekomen met die jongen.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
is het dus toch nog goed gekomen met die jongen.
Of was het zijn broer![]()
Slaap zequote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee er zijn weinig nieuwe ontwikkelingen. Het hoeft ook niet meer
En nu ga ik slapen.
moet je er ook wat vroeger in gaan liggenquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:32 schreef Brahimov het volgende:
![]()
* Brahimov zou graag in bed willen blijven liggen
Misschien moesten we nog eens een topic volkoffie-en BS.... voor die awardquote:
Met één van de weinige Fatima's die wat mij betreft in het land mogen blijvenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, vanmiddag zijn de Algemene Beschouwingen erop! En WK Hockey voor vrouwen!
Hockey, dat is toch voetbal met een knuppel?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, vanmiddag zijn de Algemene Beschouwingen erop! En WK Hockey voor vrouwen!
quote:Op woensdag 27 september 2006 08:38 schreef MiLalaa het volgende:
je moet je koffie tegenwoordig weer vaak in je eentje drinken he Spooky..
Oh, I'm sorry, did I break your concentration?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen, rot eens op zeg!
Guppen hebben?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Bruce117 het volgende:
*blub*
Jij en ik?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef zjroentje het volgende:
Wie?
XL is aan het brokken, dus momentje.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef zjroentje het volgende:
Wie het weet mag het zeggen.
Vandaag geen restjes!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef mitt het volgende:
[..]
XL is aan het brokken, dus momentje.
Die van mij:quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef XL het volgende:
Vandaag heb ik weer in het gedachtegoed van Spooky gekookt!
Een ovenschotel!!
[afbeelding]
Dat is een chinees deegwarenproduct SoK, het lijkt wel wat op pasta.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie is /me?
Dat is in grote mate afhankelijk van wie het post.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie is /me?
Relatief wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is in grote mate afhankelijk van wie het post.
Eigenlijk kun je dus zeggen dat "/me" relatief is.
Nou, gewoon relatief.quote:
Ik had er nog onder willen zetten dat afwassen absoluut is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, ga vooral serieus reageren op een belg
Dan ben ik er ook!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef zjroentje het volgende:
Kut, ik ben gaar.
En morgen weer om 5.45 uur op. Hoezee.
F1 kijken, eigenlijk ben ik gek dat ik ervoor opsta.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef Wombcat het volgende:
Die van mij staat morgen niet.
Of tenminste: niet afgesteld om me te wekken
Weekend
Je kunt beter vroeg opstaan voor F1, dan voor werkquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
F1 kijken, eigenlijk ben ik gek dat ik ervoor opsta.
Ach, dan maar gek.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:21 schreef placebeau het volgende:
ochtendposten zonder koffiepost zijn![]()
Geslapen zal die dan toch niet gedaan hebben?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij gaat toch ook niet dronken voor de klas staan?
XL is er niet geweest trouwensZou die bij
hebben geslapen?
Ik zit toch ook niet op fok! als ik voor de klas sta!quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zou wel mooi zijn...quote:XL is er niet geweest trouwensZou die bij
hebben geslapen?
Niet? Je zet die kinders niet aan het werk en gaat dan met op een laptopje lekker FOK!en?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik zit toch ook niet op fok! als ik voor de klas sta!
Hij had een voordeel en een nadeel. Ik quote:quote:[..]
Dat zou wel mooi zijn...
Sorry, ik was om 4:00 thuis. Gewoon alleen uiteraard.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
XL is er niet geweest trouwensZou die bij
hebben geslapen?
Iedereen sprakeloos door de plaatjes denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Brahimov het volgende:
Stil hier (echo, echo)
Hmmmquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iedereen sprakeloos door de plaatjes denk ik.
was het gezellig bij de Karaoke?quote:
haar stropdas zit wel een beetje scheefquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:51 schreef mitt het volgende:
haar begroeting was wel aardig.
[afbeelding]
Betekent dus dat je de finale verloren hebt? zou er de pest inhebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:14 schreef MiLalaa het volgende:
goed nieuws ik ben 2e geworden bij tennis damesdubbelonze eerste prijs
![]()
dankjequote:Op zondag 1 oktober 2006 11:31 schreef komrad het volgende:
feli Milalaa, op naar de winst
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:14 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:14 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
preciesquote:
YW,quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dankje![]()
finale verloren ja. Was ook wel even balen, maar het was een erg gezellige finale, veel lachen en leuk spel, dus dat maakt het minder erg.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:49 schreef MiLalaa het volgende:
het is voornamelijk voor de lol, maar dan wil ik toch stiekem wel altijd heel graag winnen![]()
maar dat valt dus best te combineren.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Mirri het volgende:
Mitt, sorry, we waren anders gelopen. Ik heb je helaas niet gezien.
Heb je echt bij de Winkel van Sinkel gestaan??![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:14 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
Daar heb ik ook altijd last van.quote:
Beachchallence, vandaag? oh, jee mijn ATB staat nog op zolder.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van.
Vandaag de Beachchallenge gereden (Scheveningen-Noordwijk-Scheveningen, ATB-en over het strand). Had me zo voorgenomen om gewoon lekker te rijden, ga ik toch weer mijn best doen (en mezelf moe fietsen).
Die was vandaag ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef horstjan het volgende:
[..]
Beachchallence, vandaag? oh, jee mijn ATB staat nog op zolder.![]()
Sukkel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef horstjan het volgende:
[..]
Beachchallence, vandaag? oh, jee mijn ATB staat nog op zolder.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Mirri het volgende:
Mitt, sorry, we waren anders gelopen. Ik heb je helaas niet gezien.
Heb je echt bij de Winkel van Sinkel gestaan??![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Wie heb ik dan mee naar huis genomen??????
hi darling, een goed after (almost)-victory feeling?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
Doe niet zo flauw Vulturevertel het gewoon of kom hier niet
![]()
ik heb zojuist m'n prijs in ontvangst genomenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
hi darling, een goed after (almost)-victory feeling?
hattrickquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:43 schreef MiLalaa het volgende:
wat is HT wise?
Nee kan er nog niks over zeggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
Doe niet zo flauw Vulturevertel het gewoon of kom hier niet
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:49 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick
www.hattrick.org is erg verslavend
nu nog een div of 5 omhoogquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]en ik heb inderdaad nog veel te leren... maar gisteren wel met 5-0 gewonnen he
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Wie heb ik dan mee naar huis genomen??????
quote:
quote:
Beste B,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lieve Kitty Lief dagboek,
H deet gisteren weer stom. Hij zij dat zein ATB nog op zolder stont, maar wie doet dat nou? Iedereen weed dat je daar niet kan veltrijden.
Verder is het vandaag mooi weer, de herfst is voorbij! Hoera
B
Doe niet zo onaardig/lullig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:21 schreef Spooky4u het volgende:
Lief Dagboek,
Hij was er weer.
Ik heb het gemist,maar ben er erg van geschrokken.
volgende keer leg ik een broefje op je. U BENT HIER NIET GEWENST,
S.
KING KONG komt zo. {met busje}quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lieve Albert,
Wanneer komen de King Extra Strong weer binnen? Er loopt al een paar dagen een jongen verdwaasd rond, op zoek naar de pepermuntjes. Hij denkt dat het door de verbouwing komt, maar ik weet dat het door de lekke band van de vrachtwagen komt.
Breng ze maar snel, straks gaat hij rare dingen doen.
Vestigingsmanager horstjan
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
Hoe gaat het ermee? Ik hoop wat beter dan met mij.Vandaag is er iets heel ergs gebeurd. Een jongen uit 4vwo is vanmorgen door een trein doodgereden bij Bleiswijk. Hij wachtte op de eerste trein en reed toen verder en toen kwam er nog een trein aan van de andere kant. Ik kende hem niet persoonlijk ofzo, maar het is natuurlijk wel vreselijk. Nou zal er morgen wel geen les zijn, maar een herdenking met een foto en kaarsjes etc.
![]()
Zoiets maakt dus altijd indruk ook al ken je hem niet, ik kreeg er zelfs kippevel van , sterkte Mirri.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
Hoe gaat het ermee? Ik hoop wat beter dan met mij.Vandaag is er iets heel ergs gebeurd. Een jongen uit 4vwo is vanmorgen door een trein doodgereden bij Bleiswijk. Hij wachtte op de eerste trein en reed toen verder en toen kwam er nog een trein aan van de andere kant. Ik kende hem niet persoonlijk ofzo, maar het is natuurlijk wel vreselijk. Nou zal er morgen wel geen les zijn, maar een herdenking met een foto en kaarsjes etc.
![]()
Da's niet zo fijn inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
![]()
Het is geen zelfmoord, BS!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou me kapot ergeren als ik met de trein moest; weer vertraging door zo'n egoistische lul
Overigens heb ik geen gevoel bij de dood van mensen die ik niet ken; je hebt wel vrij!
Die ging zo over het loop/fietspad?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is geen zelfmoord, BS!
Lezen!
Hij wachtte op een trein, maar ineens kwam er een andere.
Ja, met bomen en alles..ik snap echt niet hoe het gebeurd is..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was het een beveiligde spoorovergang trouwens, Mirri?
Bij een brug is inderdaad veel leuker. Wachten tot er 1 boot geweest is en dan snel naar de overkant zwemmen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:20 schreef zjroentje het volgende:
Mensen die snel snel over een spoorwegovergang willen.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef XL het volgende:
[..]
Bij een brug is inderdaad veel leuker. Wachten tot er 1 boot geweest is en dan snel naar de overkant zwemmen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:19 schreef Spooky4u het volgende:
hulde pfaf! Nu je dit voor elkaar hebt gekregen ben je hier wel vaker te vinden?
Jij zit toch niet bij XL in de buurt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik hoor nu niet al die rochelende nerds om me heen.
Als XL een stinkende neger is die de hele dag op Ethiopie-online zit te chatten is wel!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij zit toch niet bij XL in de buurt?
Jep, dat is XLquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als XL een stinkende neger is die de hele dag op Ethiopie-online zit te chatten is wel!
Stekker er toch in gekregen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb helemaal in m'n eentje het internet hier in huis weer aan de praat gekregen. Ik!!111![]()
dat is dus niet in je eentjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Router deed moeilijk, maar direct in de modem ingestoken en nog steeds niks. Kreeg geen IP adres toegewezen. Dus ik dus aan de 'huisnerd' gevraagd of gewoon de stroom uittrekken van de Livebox zou helpen. Zou niks helpen volgens hem, maar toen hij weg was toch maar eens geprobeerd.
En jawel hoor.
Wellus, je weet.quote:
Nee, het ging fout bij het zinsdeel 'vragen aan de huisnerd'.quote:
je vriendin is er vroeg bijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Desalniettemin is een spoorovergang nog steeds minder gevaarlijk dan een vrouw in de overgang.
Beetje meer respect voor je moeder, mitt.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bedenkelijk niveau.
Sorry. Ik zal wat trager typen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bedenkelijk niveau.
Te moeilijk, deze...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal wat trager typen.
Dank je! Het gaat alweer, gelukkig. Ik hou de zakdoeken nog wel paraat.quote:
Als er al weer koffie gedronken wordt, dan is het ergste wel weer over met de ziekte.quote:
En? Hoe ging het? Of moet je zo nog?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef Wombcat het volgende:
Heb ik je interesse gewekt?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef Wombcat het volgende:
Heb ik je interesse gewekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |