quote:
altijd 1 teveelquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Fout nummer voor 'ons' topic, dat dan weer wel.
Marinne Vos wereldkampioene wielrennenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allen, ben ik ook weer eens...Heb ik hier nog schokkende dingen gemist?
Ja echt goed gewoonquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef maril het volgende:
[..]
Marinne Vos wereldkampioene wielrennen![]()
![]()
![]()
![]()
6 lengtes, 7 lengtesquote:Op zondag 24 september 2006 11:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja echt goed gewoon, nog niet vaak iemand zo overtuigend zien sprinten
Iddquote:
waren het nu 3-6- of 9 fietslengtes voorsprongquote:Op zondag 24 september 2006 11:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja echt goed gewoon, nog niet vaak iemand zo overtuigend zien sprinten
Dat krijg je na een database Updatequote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
ik krijg sinds zaterdag alleen nog maar rare errors![]()
hi Brucequote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Dat krijg je na een database Update
maar je bent er toch weer even doorheen gekomen.
Nog naar je zin bij je nieuwe baan?
geduldig blijven bij mensen die domme dingen doen is een gave.quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hi Bruce![]()
Gaat dat ooit weer goedkomen dan bij me, na zo'n update?
Deze baan ben ik nu ook wel weer beu. Met name omdat m'n collega zo dom is, en ik al weken geduldig probeer te blijven. Maar het is ook al bijna afgelopen
dan weer iets anders.
Ik weet het nog niet zo goed.quote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
geduldig blijven bij mensen die domme dingen doen is een gave.
Blijf je voorlopig job-hoppen of ga je iets vasters zoeken of weer studeren?
krijg je dan ook een babyquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo goed.
als er niks is in de buurt blijft het nog even job-hoppen, maar liever niet, of dan even niks. Maar ik heb wel op een leuke vacature gereageerd, even hopen nu.
Als er niks leuks komt is de andere optie nog altijd wiskunde. Of anders de laatste optie; Sylvie Meis niksen![]()
is het dus toch nog goed gekomen met die jongen.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
is het dus toch nog goed gekomen met die jongen.
Of was het zijn broer![]()
Slaap zequote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee er zijn weinig nieuwe ontwikkelingen. Het hoeft ook niet meer
En nu ga ik slapen.
moet je er ook wat vroeger in gaan liggenquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:32 schreef Brahimov het volgende:
![]()
* Brahimov zou graag in bed willen blijven liggen
Misschien moesten we nog eens een topic volkoffie-en BS.... voor die awardquote:
Met één van de weinige Fatima's die wat mij betreft in het land mogen blijvenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, vanmiddag zijn de Algemene Beschouwingen erop! En WK Hockey voor vrouwen!
Hockey, dat is toch voetbal met een knuppel?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, vanmiddag zijn de Algemene Beschouwingen erop! En WK Hockey voor vrouwen!
quote:Op woensdag 27 september 2006 08:38 schreef MiLalaa het volgende:
je moet je koffie tegenwoordig weer vaak in je eentje drinken he Spooky..
Oh, I'm sorry, did I break your concentration?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef Spooky4u het volgende:
Mensen, rot eens op zeg!
Guppen hebben?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:30 schreef Bruce117 het volgende:
*blub*
Jij en ik?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef zjroentje het volgende:
Wie?
XL is aan het brokken, dus momentje.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef zjroentje het volgende:
Wie het weet mag het zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |