Als XL een stinkende neger is die de hele dag op Ethiopie-online zit te chatten is wel!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij zit toch niet bij XL in de buurt?
Jep, dat is XLquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als XL een stinkende neger is die de hele dag op Ethiopie-online zit te chatten is wel!
Stekker er toch in gekregen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb helemaal in m'n eentje het internet hier in huis weer aan de praat gekregen. Ik!!111![]()
dat is dus niet in je eentjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Router deed moeilijk, maar direct in de modem ingestoken en nog steeds niks. Kreeg geen IP adres toegewezen. Dus ik dus aan de 'huisnerd' gevraagd of gewoon de stroom uittrekken van de Livebox zou helpen. Zou niks helpen volgens hem, maar toen hij weg was toch maar eens geprobeerd.
En jawel hoor.
Wellus, je weet.quote:
Nee, het ging fout bij het zinsdeel 'vragen aan de huisnerd'.quote:
je vriendin is er vroeg bijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Desalniettemin is een spoorovergang nog steeds minder gevaarlijk dan een vrouw in de overgang.
Beetje meer respect voor je moeder, mitt.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bedenkelijk niveau.
Sorry. Ik zal wat trager typen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bedenkelijk niveau.
Te moeilijk, deze...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal wat trager typen.
Dank je! Het gaat alweer, gelukkig. Ik hou de zakdoeken nog wel paraat.quote:
Als er al weer koffie gedronken wordt, dan is het ergste wel weer over met de ziekte.quote:
En? Hoe ging het? Of moet je zo nog?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef Wombcat het volgende:
Heb ik je interesse gewekt?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef Wombcat het volgende:
Heb ik je interesse gewekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |