quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
Hoe gaat het ermee? Ik hoop wat beter dan met mij.Vandaag is er iets heel ergs gebeurd. Een jongen uit 4vwo is vanmorgen door een trein doodgereden bij Bleiswijk. Hij wachtte op de eerste trein en reed toen verder en toen kwam er nog een trein aan van de andere kant. Ik kende hem niet persoonlijk ofzo, maar het is natuurlijk wel vreselijk. Nou zal er morgen wel geen les zijn, maar een herdenking met een foto en kaarsjes etc.
![]()
Zoiets maakt dus altijd indruk ook al ken je hem niet, ik kreeg er zelfs kippevel van , sterkte Mirri.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
Hoe gaat het ermee? Ik hoop wat beter dan met mij.Vandaag is er iets heel ergs gebeurd. Een jongen uit 4vwo is vanmorgen door een trein doodgereden bij Bleiswijk. Hij wachtte op de eerste trein en reed toen verder en toen kwam er nog een trein aan van de andere kant. Ik kende hem niet persoonlijk ofzo, maar het is natuurlijk wel vreselijk. Nou zal er morgen wel geen les zijn, maar een herdenking met een foto en kaarsjes etc.
![]()
Da's niet zo fijn inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
Hoi iedereen,
![]()
Het is geen zelfmoord, BS!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou me kapot ergeren als ik met de trein moest; weer vertraging door zo'n egoistische lul
Overigens heb ik geen gevoel bij de dood van mensen die ik niet ken; je hebt wel vrij!
Die ging zo over het loop/fietspad?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is geen zelfmoord, BS!
Lezen!
Hij wachtte op een trein, maar ineens kwam er een andere.
Ja, met bomen en alles..ik snap echt niet hoe het gebeurd is..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was het een beveiligde spoorovergang trouwens, Mirri?
Bij een brug is inderdaad veel leuker. Wachten tot er 1 boot geweest is en dan snel naar de overkant zwemmen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:20 schreef zjroentje het volgende:
Mensen die snel snel over een spoorwegovergang willen.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef XL het volgende:
[..]
Bij een brug is inderdaad veel leuker. Wachten tot er 1 boot geweest is en dan snel naar de overkant zwemmen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:19 schreef Spooky4u het volgende:
hulde pfaf! Nu je dit voor elkaar hebt gekregen ben je hier wel vaker te vinden?
Jij zit toch niet bij XL in de buurt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik hoor nu niet al die rochelende nerds om me heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |