met weer alleen koffie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend.
Zal ik hem vannacht volposten?
Doe maar, koffie only svpquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend.
Zal ik hem vannacht volposten?
Dat dacht ik al. Vond je het ook zo leuk dat ik de verplaatstip ook nog in een grapje verpakte?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef pfaf het volgende:
Is goed zo, ik heb jouw postgeschiedenis bij m'n bladwijzers en kijk 'm elk uur even na of er nog topics dicht of verplaatst moeten worden..
of jullie voortaan het forum aan willen laten staan als jullie even weg zijn, er kwamen klachten uit Klaagbaak?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:37 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u schopt mitt en pfaf wel ff wakker
en jij bent?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:57 schreef pfaf het volgende:
Aaah, dus dit is dus dat FOK! waar jullie het op IRC over hadden..
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef sanger het volgende:
Mogen we ipv deze Sanger&Spooky4u SC Deel #1 wel een [F1] Sc openen?
Hmm, we gaan het officieel doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef sanger het volgende:
Mogen we ipv deze Sanger&Spooky4u SC Deel #1 wel een [F1] Sc openen?
Je hebt wel gelijk mitt. dara niet van, maar sinds wanneer wordt er gedacht dan aan een nieuwe F1 structuur?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef mitt het volgende:
Een mod op een forum als Sport moet nou eenmaal impopulaire beslissingen nemen.
Comes with the job.
Maar slowchatten in bestaande topics wordt ook niet op prijs gesteldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee.
Maar de F1 kan veel groter uitgemeten worden in Sport, dus daar moeten we maar even naar gaan kijken de komende maanden.
Mitt heeft indd gelijk dat hij hem dichtgooit indd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk mitt. dara niet van, maar sinds wanneer wordt er gedacht dan aan een nieuwe F1 structuur?
al ideeen?
Als je kijkt naar de topics over F1 in Sport is daar ook geen reden voor lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorstellen over F1 binnen Fok! maar ik heb begrepen dat er sowieso geen autosport subforum zal komen.
Fernando Alonso mag van mij een topic krijgen in PUB.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de topics over F1 in Sport is daar ook geen reden voor lijkt me.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is er niet eens een topic over Fernando Alonso.
Zulke dingen mogen wel veranderen op korte termijn.
ga ff fietsen jatten ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga lekker MSN'en met z'n tweeen.
Een topic over Doornbos, Schumacher, Alonso, Albers en Raikonen is best interessant, maar niemand boeit een topic over Scott Speed of zo'n Jap; dus die gaan dan gewoon dicht lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fernando Alonso mag van mij een topic krijgen in PUB.
Maar je roept zo wel dingen over je af Mitt, dadelijk is er dus van elke coureur een apart topic, elk team een apart topic en is het wel zover om een apart subforum te openen.
Dus?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Fernando Alonso mag van mij een topic krijgen in PUB.
Maar je roept zo wel dingen over je af Mitt, dadelijk is er dus van elke coureur een apart topic, elk team een apart topic en is het wel zover om een apart subforum te openen.
Die gaan niet dicht, die zakken na 10 replies weg en worden een half jaar later als hij Alonso de weg af rijdt een keer weer gekickt en zakken weer weg. Staat niemand in de weg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een topic over Doornbos, Schumacher, Alonso, Albers en Raikonen is best interessant, maar niemand boeit een topic over Scott Speed of zo'n Jap; dus die gaan dan gewoon dicht lijkt me.
Zolang het geen baggertopic wordt (dus als jij eruit wegblijft) zal er geen reden zijn om hem dicht te gooien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een topic over Doornbos, Schumacher, Alonso, Albers en Raikonen is best interessant, maar niemand boeit een topic over Scott Speed of zo'n Jap; dus die gaan dan gewoon dicht lijkt me.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die gaan niet dicht, die zakken na 10 replies weg en worden een half jaar later als hij Alonso de weg af rijdt een keer weer gekickt en zakken weer weg. Staat niemand in de weg.
Wij houden niemand tegen om topics over sportgerelateerde zaken te openen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |