Volgens mij wel..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:49 schreef Gompy58 het volgende:
Je gaat nog "even" een ombouwkast voor de radiator maken ?
Pak dan gelijk die deurkruk even mee. Weet niet of ik het goed zag, maar is dat nog zo'n jaren 80 witte plastic variant ?
als ge t goe doe nie ehquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:06 schreef AlohaXa het volgende:
Is zo'n radiator kastje niet nadelig voor de circulatie?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef Gompy58 het volgende:
He master klusser, welk kleurtje heb je eigelijk op de muur gesmeert ? Heel lichte bruin tint ?
Duidelijk iemand die niet alles gevolgt heeftquote:Pak dan gelijk die deurkruk even mee. Weet niet of ik het goed zag, maar is dat nog zo'n jaren 80 witte plastic variant ?
En de Mrs. niet te vergeten, zij was en is ze allevier tegelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jawel maar toen wisselden we elkaar een beetje af. Je had een ochtendploeg die Mmach via telepathie wakker maakten, je had een middagploeg die hem aanmoedigden, je had een avondploeg die schouderklopjes uitdeelden en je had een nachtploeg die hem weltrusten wensten.
Morgen zijn we gewoon allemaal een soort van uh ... livestreamers!
Was dat niet Froger????quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:43 schreef remcoharmsen het volgende:This is the moment
![]()
*lee towers in z'n hoofd hoort
Dus jij moet nog een hele dag wachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Het is hier al 17.34.
Maar dat telt vast niet!
Ik speel vals vanuit Seoul en kan dus pas morgen lezen hoe ze het vond.
Oh, en uiteraard is het eindresultaat prachtig!
ja en over 10 a 20 jaar is die jongen helemaal kapot en heeft ie geen verdere studie gedaan dus moet ie door blijven ploeteren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Mmach, ik zou er mijn beroep van maken als ik jou was! Ik denk dat je er bergen geld mee kunt verdienen, omdat je alles zelf doet en in wat voor een tempo! De.mrs mag zich zeker gelukkig prijzen voor wat betreft jullie toekomstige woning!
Ben benieuwd naar het filmpje van vanavond!
Dat is omdat je niet goed gekeken hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef nonono het volgende:
[...]
maar ook deze![]()
stoute jonge ik zie je nergens met iets van bescherming lopen (luchtwegen, gehoor of ogen)
als je de rest van je leven ook nog wilt klussen zou ik het toch echt eens proberen
[...]
en nu nog even de gehoor en lucht wegen bescherming en ik ben weer blijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet goed gekeken hebt.
Bij het glasvliezen had ik een veiligheidsbril aan (bij het meeste van het zaagwerk ook, behalve toevallig op foto's hier en daar), en handschoenen:
En niet in je blote bast werken, maar een shirt aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef nonono het volgende:
[..]
en nu nog even de gehoor en lucht wegen bescherming en ik ben weer blij
Correct me if i'm wrong, maar een tshirt draagt niks bij aan veiligheid. Een splinter die aan hoge snelheid wegschiet van een zaagblad of zo komt heus wel door je tshirt, zoniet, dan ga je ook niet erg gewond zijn als dat op je blote vel terecht komt. Plus het feit dat de stof overal kan blijven haken en tussendraaien. Ik vind een tshirt trouwens heel vervelend tijdens het werken omdat het uw vrijheden beperkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef Gurb het volgende:
[..]
En niet in je blote bast werken, maar een shirt aan.![]()
Een shirt voegt niets toe aan de veiligheid, maar wel aan ons kijk-plezierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:09 schreef MMach het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar een tshirt draagt niks bij aan veiligheid. Een splinter die aan hoge snelheid wegschiet van een zaagblad of zo komt heus wel door je tshirt, zoniet, dan ga je ook niet erg gewond zijn als dat op je blote vel terecht komt. Plus het feit dat de stof overal kan blijven haken en tussendraaien. Ik vind een tshirt trouwens heel vervelend tijdens het werken omdat het uw vrijheden beperkt.
En zwahiel, dat heb je goed gezien, maar helaas kan ik die niet helemaal recht hangen.Ik kan er wel een balk onder zettten ter ondersteuning en een radiatorkast errond zetten. Dat is ook het plan.![]()
Geen enkele centimeters nagel meer door uwen voet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet goed gekeken hebt.
Bij het glasvliezen had ik een veiligheidsbril aan (bij het meeste van het zaagwerk ook, behalve toevallig op foto's hier en daar), en handschoenen:
[afbeelding]
Ik heb gedurende de volle periode veiligheidsschoenen met stalen tip en zool aan.
[afbeelding]
Dus ook daar denk ik aan.
Plintwenwerk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op the good old manier: zoek de grootste nagels die je hebt, boor de plinten voor en hamer ze vast. In dit huis is montagekit echt geen optie met de muren die van assesteen zijn. En zo werkt het zeer goed. De kopjes van de nagels nog even witverven en het is onopvallend ook nog.
Heb je de before-picture wel gezien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:50 schreef DaFan het volgende:
Nog maar fftjes
Ziet er erg goed uit, en terecht dat je je zus zelf de boel laat inrichten. Als man kan je toch weinig goed doen aan inrichting
Goed puntquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de before-picture wel gezien?
Ik doelde ook op de bovenste gaten, de onderstekan ik inkomen dat daar niets inkomt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:12 schreef MMach het volgende:
In de bovenste gaten komt er van dat aluminiumgaas met fijne maas, onderaan niks denk ik.
(sorry btw als ik over reacties lees die een antwoord verwachten, maar ik heb nogal veel aan mijn hoofd voor de moment, tis dus niet dat ik u zit te negeren
)
Warmte gaat altijd omhoog, dus dat maakt weinig verschil. Alleen de stralingswarmte (als je ervoor zou staan) neemt af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de bovenste gaten, de onderstekan ik inkomen dat daar niets inkomt.
Ben je niet bang dat er te weinig ventilatie inzit? De kamer wordt nu nauwelijks verwarmd omdat warmte omhoog stijgt.
Spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Een shirt voegt niets toe aan de veiligheid, maar wel aan ons kijk-plezier
Dat begrijpen we wel hoor, keep on working en lees anders de vragen vannacht door als zus haar kamer heeft betrokken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:12 schreef MMach het volgende:
sorry btw als ik over reacties lees die een antwoord verwachten, maar ik heb nogal veel aan mijn hoofd voor de moment, tis dus niet dat ik u zit te negeren
foutke moe kunne baasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:02 schreef Erik_84 het volgende:
nice! heb je nou links wat witte verf op de muur gemorst?
Hopelijk richt ze het anders in dan haar vorige kamerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Tan het volgende:
Laat je straks ook nog een foto zien als je zus het weer ingericht heeft? Ben wel benieuwd, ik vind die antieke kasten erg stijlvol namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Hopelijk richt ze het anders in dan haar vorige kamer![]()
Dat hoop ik ook voor je...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
Hopelijk richt ze het anders in dan haar vorige kamer![]()
preventief maar een ziekenwagen bestellen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:17 schreef MMach het volgende:
De benedenverdieping is ontdaan van zaagsel. Er is bijna niet meer te zien dat er is gewerkt.
En ja ik zet wel een cam neer en kzallet geluid opnemen met mn mp3 speler
En ja daarna zet ik dat op youtube of zo. Kga wel eerst bellen naar mijn broer dat hij moet smsssen als ze met de moto uit zaventem vertrekken
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:41 schreef MMach het volgende:
[...]
Het kassement zal ik in de toekomst afwerken (dus wss volgende week) maar niet meer deze week want zaterdag naar pukkelpop, zondag rustdag, en ik wil eindelijk mijn vriendin weer zien, dus dat gaat voor. Over de vriendin gesproken, het is haar idee om een kast rond de radiator te zetten en ze ging er nogal over door maar ik ben blij dat ze haar zin heeft doorgedrukt want ik vind het een veel beter idee dan gewoon proberen die radiator recht te zetten. De radiatorkast krijgt ook nog een broertje aan de 2de ruit, maar dan zonder ventilatiegaten en met een scharnierend deksel.
Dat is diegene die de webspace heeft voorzien.quote:Ben zegt:
heb just een mailke gehad
Ben zegt:
dat mijn verbruik tussen 16-17u abnormaal hoog ligt
Ben zegt:
(datatraffiek van diene server )
Ben zegt:
201.2394MB op een uur
201 gieg?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:54 schreef MMach het volgende:
oeps:
[..]
Dat is diegene die de webspace heeft voorzien.![]()
dan valt het nog meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef MMach het volgende:
het zal wel 201 komma bla bla MB zijn denk ik :p. Die fotos die erop staan zijn iets van een 140kb meestal.
En geen idee wanneer ze nu naar huis komt ondertussen. Mijn broer ging smssen als ze vertrokken, en dan is het nog wachten op de reis van Zaventem naar Gent, al gaat dat met de moto wel iets vlotter.
Misschien een aantal foto's uit de OP halen. Dit vermindert de trafic van de host, want als je met een bookmark dit topic terug zoekt worden alle foto's die in de OP staan weer opgehaald. Zo kom ik ook wel aan 20+ Gb aan trafic.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef MMach het volgende:
het zal wel 201 komma bla bla MB zijn denk ik :p. Die fotos die erop staan zijn iets van een 140kb meestal.
En geen idee wanneer ze nu naar huis komt ondertussen. Mijn broer ging smssen als ze vertrokken, en dan is het nog wachten op de reis van Zaventem naar Gent, al gaat dat met de moto wel iets vlotter.
Motorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:24 schreef releaze het volgende:
Moto, wat is dat? een motor of een auto?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef MMach het volgende:
Ooh ooh:
[afbeelding]
een moto is een moterfiets. Deze is die van mn broer:
[afbeelding]
BMW RT1150
Niets (op)plakkenquote:
Ze hopen gewoon somehow dat Benoit dan te moe is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef Jane het volgende:
Hoe dúrven ze ons zo in spanning te laten zitten?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
ja DIT IS een plaatje:P kan je er geen live beeld van maken/
Cirkelzaag ......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:36 schreef MMach het volgende:
een klein beetje maar. Nee, ma wat ik ga doen als ze het niet schoon vindt of zo weet ik ook niet.
Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet mooi vind. Je hebt de kleuren gebruikt die ze zelf heeft uitgekozen dus dat zit wel goed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:36 schreef MMach het volgende:
een klein beetje maar. Nee, ma wat ik ga doen als ze het niet schoon vindt of zo weet ik ook niet.
Hahaha geweldig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef Bot13 het volgende:
Het klinkt gelijk weer zo kritisch, maar kun je één van de camera's wat meer naar de ramen toerichten? Zo heb je beeld in de hele kamer
Maar dat zou tof zijn, als je dat nog ff doet
Hahaha misschien kan ie de camera laten hangen voor de mannelijke Fokkers? Dan kunnen wij vrouwen allemaal naar de Big Brother livestreams kijken en raken die iig niet overbelastquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:43 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Als we dan toch stiekum meekijken
...
Nee dat heb je heel goed gezien! Vandaar ook de ombouwquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef SkaterSam het volgende:
Even wat![]()
richting Mmach
Ik ben al alle delen de renovatie aan het volgen, en ik heb echt diep respect voor Mmach en de tijd en handigheid die hij hierin heeft gestoken, ben ook benieuwd wat 'de zus' gaat zeggen. Er is echter nog iets wat me al die tijd stoorde, maar misschien heb ik daar over heeb gelezen, maar die kachel (waar nu die kast om heen gaat), hangt deze nou schuin aan de muur? Ik vond het telkens zo gek er uit zien, het leek wel alsof die er af viel, of zie ik het nu verkeerd?
Ahaaaaaa, now comes the monkey out of the sleeve! En waarom een kast er om heen, kon die niet meer worden rechtgehangen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Cyan het volgende:
Nee dat heb je heel goed gezien! Vandaar ook de ombouw
Nee ik geloof het niet. En er komt bij het rechterraam ook zo'n kast in de toekomst heb ik begrepenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Ahaaaaaa, now comes the monkey out of the sleeve! En waarom een kast er om heen, kon die niet meer worden rechtgehangen?
Voor een lurker had ik wat beter kunnen opletten, maar ik keek alleen plaatjes![]()
En is er nog een foto van je geimproviseerde headset/telefoon/tape??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Cyan het volgende:
Mmach hoeveel uur denk je nou aan die kamer besteed te hebben? Hoeveel potten verf zijn er doorheen gegaan? Hoeveel pleisters heb je moeten gebruiken? Hoeveel scheldwoorden zijn er de afgelopen tijd uit je mond gekomen? Hoevaak heb je friet gegeten? Hoeveel planken heb je gebruikt voor de vloer?
(En zo komen we de tijd wel door!)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En is er nog een foto van je geimproviseerde headset/telefoon/tape??![]()
Hoevaak heb je op Fok gekeken: Iedere dag minimaal 5 keerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef tnimble het volgende:
En voor de lurkens:
Hoe vaak heb je op Fok gekeken, hoe vaak ben je zelf bijna aan het klussen geslagen, hoe vaak heb je over MMach gedroomd, Hoeveel uur het je lopen lurken?
(En zo komen we de tijd wel door!)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef MMach het volgende:
Hoeveel dagen waren dat nu weer, 9 zeker? toch minstens 10 u per dag gewerkt elke dag, sommige dagen veel meer, sommige dagen iets minder.
weetjes:
10 kg glasvezellijm
40tal meter glasvliesbehang
35 liter witte acrylaatverf
3 potten (2.5liter) kleurverf
3 potten witte satijnglanslak
1pot vernis van 2.5 liter dacht ik.
Wonder boven wonder geen ernstige verwondingen, wel slijtage van mijn vel op mijn handen hier en daar. Geen pleisters dus
Weinig scheldwoorden
Elke dag friet, echt veel gegeten, de hele dag door, ook veel koffiekoeken en pitta's.
67 planken van 4 meter kang voor de cloer
163km gereden in de golf (ik hou van autorijden dus ik ga met omwegen naar de Brico)
50km in de camionette
988kg vuil afgevoerd naar het stort
20 liter diesel getankt
elke dag meer dan 2u gesprekken aan de gsm (zij belt altijd, de schat)
euhm ik kan even niet meer op andere weetjes komen :p
Aantal keer op FOk: zeker 10 keer per dag (soms meer)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoevaak heb je op Fok gekeken: Iedere dag minimaal 5 keer![]()
Hoe vaak ben je zelf bijna aan het klussen geslagen: Ik verzamel nog steeds moed alhoewel ik nu in mijn vakantie wel aan de slag moet (verven, vloer schuren en lakken)![]()
Hoe vaak heb je over Mmach gedroomd: Welgeteld 0 keer. Sorry Mmach!![]()
Hoeveel uur heb je lopen lurken: Dat heb ik niet bijgehouden. Maar als ik nog via de telefoonlijn zou internetten zou ik een hele hoge rekening krijgen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:21 schreef tnimble het volgende:
[..]
Aantal keer op FOk: zeker 10 keer per dag (soms meer)
Aantal klussen: freestafel, werkbank, binneluiken / horretjes, pimp my door ontwerp. Das dus 4 stuks![]()
Aantal kerr over MMach gedroomd: Ik droom nietiedereen droomt
![]()
Lurk/post uren: andere FOK activiteiten tussen door mee gerekend mischien een uur of 4 a 5? Per dag?Gokje?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef AnneX het volgende:
.
Hebben jullie ondertussen gezien dat MMach ook nog schitterende foto's maakt.![]()
ha ha die sanger tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef sanger het volgende:
[...]
iedereen droomt
4 a 5? Per dag? Gokje?
Nee hij durft niet meer tussen het raam en de PC heen en weer te gaan opdat hij de thuiskomst niet zelf mist.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:41 schreef Cyan het volgende:
Volgens mij is ze thuis want het is verdacht stil op het Mmach front!
Oooow spannend he!!! Als je zus het nou niks vind kan de mrs nog altijd haar intrek nemen in die kamerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:41 schreef MMach het volgende:
ik ben samen met de mrs aan het stressen aan de telefoon omdat ze er niet zijn
Hehehehe, leuk he quotenquote:
Dat zou ik ook doen naar hem!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef AnneX het volgende:
.
ze lacht zo lief naar de cameramMach
.
Tjemig zeg! Hoe komt ga daar zo aan, wat een leuke dame!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef MMach het volgende:
ok, maar niet langer dan 5 minuten, ze staat op haar anonimiteit:
[afbeelding]
![]()
Werkt ze bij de Bricoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Tjemig zeg! Hoe komt ga daar zo aan, wat een leuke dame!
Oneensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef Gurb het volgende:
[..]
En niet in je blote bast werken, maar een shirt aan.![]()
Big Brother livestreams volgen! En natuurlijk gaan we massaal kwijlend naar jouw nieuwe slaapkamer kijken! Echt mooi gedaan Dude!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oneens![]()
Jongens, wat gaan we morgen nou met z'n allen doen de hele dag![]()
thanks voor de link!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Boodschappen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oneens![]()
Jongens, wat gaan we morgen nou met z'n allen doen de hele dag![]()
edit je post ff tnimble!! Het linkje van mrs staat er nog in...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk op hun gemak nog ergens wat gaan eten in een wegrestaurant. Niet wetend dat heel Fok hier in spanning zit te lurken! Om nog maar niet te spreken van jou!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef MMach het volgende:
Ik wil die foto nergens zien opduiken he, no kidding. Ze heeft dat niet graag , heb daar respect voor.
intussen zijn ze er nog altijd niet![]()
Haal hem dan even van Photobucket af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef MMach het volgende:
Ik wil die foto nergens zien opduiken he, no kidding. Ze heeft dat niet graag , heb daar respect voor.
Ik kon haar net nog bewonderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef MMach het volgende:
zo komt ze straks straal bezopen thuisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef MMach het volgende:
Volgens mij zitten ze op de moto want xavier neemt zijn gsm niet op. Ofwel zitten ze op cafe
als ze het maar latenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef MMach het volgende:
Volgens mij zitten ze op de moto want xavier neemt zijn gsm niet op. Ofwel zitten ze op cafe
En kotst ze de kamer onderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo komt ze straks straal bezopen thuis![]()
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heul niet waar! ze komen er zo aan![]()
Ik heb zown voorgevoelquote:
Of ze zat zo in de spanning door jouw smsjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:20 schreef MMach het volgende:
nee, ze verveelden zich rot de laatste dagen en waren aan het aftellen om naar huis te gaan![]()
Blijkbaar was het een klein flutdorp waar niks te beleven viel.
Dat wordquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef MMach het volgende:
De laatste sms die ik gestuurd had (vandaag of gisteren dacht ik) ging erover dat de kamer net behangen was maar dat er nog zeker 2 weken werk aan is![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef MMach het volgende:
Ik vind da nu ook wel stom voor jullie dat je zo moet wachten. Maar ge ziet, mensen die hun woord niet houden->![]()
dat belooft wat .quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef MMach het volgende:
Nee, kzie het al zo voor me, er staat daar een fles wijn, ze schopt ze in alle extase om, en de wijn trekt -ondanks het vernis op de vloer- in de houten vloerdelen.
Ik vind da nu ook wel stom voor jullie dat je zo moet wachten. Maar ge ziet, mensen die hun woord niet houden->![]()
De ene broer is de ander niet zeg maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:39 schreef MMach het volgende:
Tis xavier die met de moto rijdt he, dus zij zal wel al zitten zagen om naar huis te gaan. Maar xavier -no offence mocht ge dit ooit lezen- is een treuzelaar.
idd zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef MMach het volgende:
het wachten wordt nog een afvalrace tegen de mensen die gaan slapen denk ik![]()
Die 2 weken werk slaat natuurlijk op de (erg ruim) geschatte tijd om er weer net zo'n puinzooi van te maken als het in het begin wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef MMach het volgende:
De laatste sms die ik gestuurd had (vandaag of gisteren dacht ik) ging erover dat de kamer net behangen was maar dat er nog zeker 2 weken werk aan is![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef MMach het volgende:
weer voicemail...
T zou verboden moeten worden eh!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef MMach het volgende:
weer voicemail...
volposten dan maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef MMach het volgende:
sterker nog, 'Renovatie kamer zus, de ontknoping (deel 5)' staat al klaar
Opera downen en dan refresh rate instellen op 10 secondenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef AnneX het volgende:
.
* gaat over op water drinken.
Stel je voor dat het na 24:00 wordt, dan hou ik mijn ogen niet open en kan de refresh knop niet meer vinden.![]()
.
Zus is volgens mij veel te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
ik wacht hoor tot de ontknoping is geweest.
je weet zeker dat ze niet naar een hotel of vrienden zijn om daar te slapen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |