Dat zou ik ook doen naar hem!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef AnneX het volgende:
.
ze lacht zo lief naar de cameramMach
.
Tjemig zeg! Hoe komt ga daar zo aan, wat een leuke dame!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef MMach het volgende:
ok, maar niet langer dan 5 minuten, ze staat op haar anonimiteit:
[afbeelding]
![]()
Werkt ze bij de Bricoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Tjemig zeg! Hoe komt ga daar zo aan, wat een leuke dame!
Oneensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef Gurb het volgende:
[..]
En niet in je blote bast werken, maar een shirt aan.![]()
Big Brother livestreams volgen! En natuurlijk gaan we massaal kwijlend naar jouw nieuwe slaapkamer kijken! Echt mooi gedaan Dude!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oneens![]()
Jongens, wat gaan we morgen nou met z'n allen doen de hele dag![]()
thanks voor de link!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Boodschappen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oneens![]()
Jongens, wat gaan we morgen nou met z'n allen doen de hele dag![]()
edit je post ff tnimble!! Het linkje van mrs staat er nog in...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk op hun gemak nog ergens wat gaan eten in een wegrestaurant. Niet wetend dat heel Fok hier in spanning zit te lurken! Om nog maar niet te spreken van jou!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef MMach het volgende:
Ik wil die foto nergens zien opduiken he, no kidding. Ze heeft dat niet graag , heb daar respect voor.
intussen zijn ze er nog altijd niet![]()
Haal hem dan even van Photobucket af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef MMach het volgende:
Ik wil die foto nergens zien opduiken he, no kidding. Ze heeft dat niet graag , heb daar respect voor.
Ik kon haar net nog bewonderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef MMach het volgende:
zo komt ze straks straal bezopen thuisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef MMach het volgende:
Volgens mij zitten ze op de moto want xavier neemt zijn gsm niet op. Ofwel zitten ze op cafe
als ze het maar latenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef MMach het volgende:
Volgens mij zitten ze op de moto want xavier neemt zijn gsm niet op. Ofwel zitten ze op cafe
En kotst ze de kamer onderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo komt ze straks straal bezopen thuis![]()
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heul niet waar! ze komen er zo aan![]()
Ik heb zown voorgevoelquote:
Of ze zat zo in de spanning door jouw smsjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:20 schreef MMach het volgende:
nee, ze verveelden zich rot de laatste dagen en waren aan het aftellen om naar huis te gaan![]()
Blijkbaar was het een klein flutdorp waar niks te beleven viel.
Dat wordquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef MMach het volgende:
De laatste sms die ik gestuurd had (vandaag of gisteren dacht ik) ging erover dat de kamer net behangen was maar dat er nog zeker 2 weken werk aan is![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef MMach het volgende:
Ik vind da nu ook wel stom voor jullie dat je zo moet wachten. Maar ge ziet, mensen die hun woord niet houden->![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |