Dat is omdat je niet goed gekeken hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef nonono het volgende:
[...]
maar ook deze![]()
stoute jonge ik zie je nergens met iets van bescherming lopen (luchtwegen, gehoor of ogen)
als je de rest van je leven ook nog wilt klussen zou ik het toch echt eens proberen
[...]
en nu nog even de gehoor en lucht wegen bescherming en ik ben weer blijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet goed gekeken hebt.
Bij het glasvliezen had ik een veiligheidsbril aan (bij het meeste van het zaagwerk ook, behalve toevallig op foto's hier en daar), en handschoenen:
En niet in je blote bast werken, maar een shirt aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef nonono het volgende:
[..]
en nu nog even de gehoor en lucht wegen bescherming en ik ben weer blij
Correct me if i'm wrong, maar een tshirt draagt niks bij aan veiligheid. Een splinter die aan hoge snelheid wegschiet van een zaagblad of zo komt heus wel door je tshirt, zoniet, dan ga je ook niet erg gewond zijn als dat op je blote vel terecht komt. Plus het feit dat de stof overal kan blijven haken en tussendraaien. Ik vind een tshirt trouwens heel vervelend tijdens het werken omdat het uw vrijheden beperkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef Gurb het volgende:
[..]
En niet in je blote bast werken, maar een shirt aan.![]()
Een shirt voegt niets toe aan de veiligheid, maar wel aan ons kijk-plezierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:09 schreef MMach het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar een tshirt draagt niks bij aan veiligheid. Een splinter die aan hoge snelheid wegschiet van een zaagblad of zo komt heus wel door je tshirt, zoniet, dan ga je ook niet erg gewond zijn als dat op je blote vel terecht komt. Plus het feit dat de stof overal kan blijven haken en tussendraaien. Ik vind een tshirt trouwens heel vervelend tijdens het werken omdat het uw vrijheden beperkt.
En zwahiel, dat heb je goed gezien, maar helaas kan ik die niet helemaal recht hangen.Ik kan er wel een balk onder zettten ter ondersteuning en een radiatorkast errond zetten. Dat is ook het plan.![]()
Geen enkele centimeters nagel meer door uwen voet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet goed gekeken hebt.
Bij het glasvliezen had ik een veiligheidsbril aan (bij het meeste van het zaagwerk ook, behalve toevallig op foto's hier en daar), en handschoenen:
[afbeelding]
Ik heb gedurende de volle periode veiligheidsschoenen met stalen tip en zool aan.
[afbeelding]
Dus ook daar denk ik aan.
Plintwenwerk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op the good old manier: zoek de grootste nagels die je hebt, boor de plinten voor en hamer ze vast. In dit huis is montagekit echt geen optie met de muren die van assesteen zijn. En zo werkt het zeer goed. De kopjes van de nagels nog even witverven en het is onopvallend ook nog.
Heb je de before-picture wel gezien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:50 schreef DaFan het volgende:
Nog maar fftjes
Ziet er erg goed uit, en terecht dat je je zus zelf de boel laat inrichten. Als man kan je toch weinig goed doen aan inrichting
Goed puntquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de before-picture wel gezien?
Ik doelde ook op de bovenste gaten, de onderstekan ik inkomen dat daar niets inkomt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:12 schreef MMach het volgende:
In de bovenste gaten komt er van dat aluminiumgaas met fijne maas, onderaan niks denk ik.
(sorry btw als ik over reacties lees die een antwoord verwachten, maar ik heb nogal veel aan mijn hoofd voor de moment, tis dus niet dat ik u zit te negeren
)
Warmte gaat altijd omhoog, dus dat maakt weinig verschil. Alleen de stralingswarmte (als je ervoor zou staan) neemt af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de bovenste gaten, de onderstekan ik inkomen dat daar niets inkomt.
Ben je niet bang dat er te weinig ventilatie inzit? De kamer wordt nu nauwelijks verwarmd omdat warmte omhoog stijgt.
Spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Een shirt voegt niets toe aan de veiligheid, maar wel aan ons kijk-plezier
Dat begrijpen we wel hoor, keep on working en lees anders de vragen vannacht door als zus haar kamer heeft betrokken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:12 schreef MMach het volgende:
sorry btw als ik over reacties lees die een antwoord verwachten, maar ik heb nogal veel aan mijn hoofd voor de moment, tis dus niet dat ik u zit te negeren
foutke moe kunne baasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:02 schreef Erik_84 het volgende:
nice! heb je nou links wat witte verf op de muur gemorst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |