Hopelijk richt ze het anders in dan haar vorige kamerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Tan het volgende:
Laat je straks ook nog een foto zien als je zus het weer ingericht heeft? Ben wel benieuwd, ik vind die antieke kasten erg stijlvol namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Hopelijk richt ze het anders in dan haar vorige kamer![]()
Dat hoop ik ook voor je...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
Hopelijk richt ze het anders in dan haar vorige kamer![]()
preventief maar een ziekenwagen bestellen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:17 schreef MMach het volgende:
De benedenverdieping is ontdaan van zaagsel. Er is bijna niet meer te zien dat er is gewerkt.
En ja ik zet wel een cam neer en kzallet geluid opnemen met mn mp3 speler
En ja daarna zet ik dat op youtube of zo. Kga wel eerst bellen naar mijn broer dat hij moet smsssen als ze met de moto uit zaventem vertrekken
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:41 schreef MMach het volgende:
[...]
Het kassement zal ik in de toekomst afwerken (dus wss volgende week) maar niet meer deze week want zaterdag naar pukkelpop, zondag rustdag, en ik wil eindelijk mijn vriendin weer zien, dus dat gaat voor. Over de vriendin gesproken, het is haar idee om een kast rond de radiator te zetten en ze ging er nogal over door maar ik ben blij dat ze haar zin heeft doorgedrukt want ik vind het een veel beter idee dan gewoon proberen die radiator recht te zetten. De radiatorkast krijgt ook nog een broertje aan de 2de ruit, maar dan zonder ventilatiegaten en met een scharnierend deksel.
Dat is diegene die de webspace heeft voorzien.quote:Ben zegt:
heb just een mailke gehad
Ben zegt:
dat mijn verbruik tussen 16-17u abnormaal hoog ligt
Ben zegt:
(datatraffiek van diene server )
Ben zegt:
201.2394MB op een uur
201 gieg?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:54 schreef MMach het volgende:
oeps:
[..]
Dat is diegene die de webspace heeft voorzien.![]()
dan valt het nog meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef MMach het volgende:
het zal wel 201 komma bla bla MB zijn denk ik :p. Die fotos die erop staan zijn iets van een 140kb meestal.
En geen idee wanneer ze nu naar huis komt ondertussen. Mijn broer ging smssen als ze vertrokken, en dan is het nog wachten op de reis van Zaventem naar Gent, al gaat dat met de moto wel iets vlotter.
Misschien een aantal foto's uit de OP halen. Dit vermindert de trafic van de host, want als je met een bookmark dit topic terug zoekt worden alle foto's die in de OP staan weer opgehaald. Zo kom ik ook wel aan 20+ Gb aan trafic.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef MMach het volgende:
het zal wel 201 komma bla bla MB zijn denk ik :p. Die fotos die erop staan zijn iets van een 140kb meestal.
En geen idee wanneer ze nu naar huis komt ondertussen. Mijn broer ging smssen als ze vertrokken, en dan is het nog wachten op de reis van Zaventem naar Gent, al gaat dat met de moto wel iets vlotter.
Motorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:24 schreef releaze het volgende:
Moto, wat is dat? een motor of een auto?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef MMach het volgende:
Ooh ooh:
[afbeelding]
een moto is een moterfiets. Deze is die van mn broer:
[afbeelding]
BMW RT1150
Niets (op)plakkenquote:
Ze hopen gewoon somehow dat Benoit dan te moe is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef Jane het volgende:
Hoe dúrven ze ons zo in spanning te laten zitten?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
ja DIT IS een plaatje:P kan je er geen live beeld van maken/
Cirkelzaag ......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:36 schreef MMach het volgende:
een klein beetje maar. Nee, ma wat ik ga doen als ze het niet schoon vindt of zo weet ik ook niet.
Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet mooi vind. Je hebt de kleuren gebruikt die ze zelf heeft uitgekozen dus dat zit wel goed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:36 schreef MMach het volgende:
een klein beetje maar. Nee, ma wat ik ga doen als ze het niet schoon vindt of zo weet ik ook niet.
Hahaha geweldig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef Bot13 het volgende:
Het klinkt gelijk weer zo kritisch, maar kun je één van de camera's wat meer naar de ramen toerichten? Zo heb je beeld in de hele kamer
Maar dat zou tof zijn, als je dat nog ff doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |