quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef MMach het volgende:
Ik heb echt geen geduld voor die zaken![]()
Ik ben alvast zeker dat ik geen vet of krassen heb nagelaten (het waren nieuwe diepvrieszakjes)
[afbeelding]
Nu kan ik ze toch al zagen en dan kan ik es testen of ze beschilderbaar zijn op wat afval.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:38 schreef qu63 het volgende:
MMach, heb je misschien nog bouwtekeningen (inclusief maten etc.) en dergelijke van je projekten?
zou het wel tof vinden om te zien hoe je alles hebt gemaakt (en hoe ik het na kan maken)
Super dat je daaraan denkt, maar alleen door je gigantische inzet en enthousiasme is dit zo'n succes, ga zo doorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:16 schreef MMach het volgende:
offtopic: niet dat ik er iets op tegen heb om geprezen te worden, zolang de andere klussers die even goed (wat klinkt dat pocherig) zijn ook niet vergeten wordenBij deze aan alle andere klussers zoals Marsepein, tnimble, Dudderinnetje, Cybersijp en andere die ik spijtiggenoeg op dit moment niet voor de geest kan halen:
![]()
zou je die wel kunnen posten? dan kan er zelf natuurljk altijd aan gesleuteld wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef MMach het volgende:
Oei, die heb ik gemist. Ik heb wel solidworks documenten over bepaalde dingen zoals het cinemabed, maar dat zijn alleen maar buitenmaten die daarop te vinden zijn. De constructie doe ik gewoon uit het hoofd en op papier, en dat heb ik dus niet.
Testje van de webspace; als deze foto werkt voor iedereen dan is het een succes:
[afbeelding]
Die weet ik nog wel. 3 uur 's nachts geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:09 schreef eRrrrJeee het volgende:
ziet er weer netjes uit:) tot hoelaat vanavond ga je door?
Oud hout kleur altijd wat donkerder na goed schuren is het toch wel weer wat lichter, en een beetje kleur verschil mag het hebben, het is een natuurproduct.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:11 schreef MMach het volgende:
dat is idd een goed gedacht. het kleurverschil zal wel blijven omdat het oude hout donkerder was.
een filmpje:
even geduld, het filmpje wil niet werken
De plinten afwerken gaat nog even voor, maar de radiatorombouw is nagenoeg af op de sleuven na. Die kan dan vannacht in de primer.
Laat de ruitjes ook groen! Please?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef MMach het volgende:
lol, nee, ik denk dat youtube op dit moment te zwaar wordt gebruikt, er staat immers dat het filmpje nog moet verwerkt worden
En nee, van de boekenkast blijf ik af (mss op de groene ruitjes na) uit respect voor mijn vaders werk. Het is het laatste overblijfsel van zijn werk ongeveer en ik vind niet dat ik het houtwerk mag aanpassen/slopen/schilderen.
Die zakjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:24 schreef MMach het volgende:
Mss lukt het dit keer:
http://www.youtube.com/watch?v=h-ANWQrL0vI
Morgen om 19.00 uur zal dit vast en zeker het drukst bezochte topic van Fok zijn. Mmach succes met de laatste dingen en afwerkingen! Je hebt echt een geweldige klus geklaard!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef MMach het volgende:juust mijn broer gebeld en ze blijven nog minstens tot 19u weg morgen
Dus nog zeeen van tijd
De afgelopen tijd niet da?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Morgen om 19.00 uur zal dit vast en zeker het drukst bezochte topic van Fok zijn. Mmach succes met de laatste dingen en afwerkingen! Je hebt echt een geweldige klus geklaard!
Jawel maar toen wisselden we elkaar een beetje af. Je had een ochtendploeg die Mmach via telepathie wakker maakten, je had een middagploeg die hem aanmoedigden, je had een avondploeg die schouderklopjes uitdeelden en je had een nachtploeg die hem weltrusten wensten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |