dat belooft wat .quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef MMach het volgende:
Nee, kzie het al zo voor me, er staat daar een fles wijn, ze schopt ze in alle extase om, en de wijn trekt -ondanks het vernis op de vloer- in de houten vloerdelen.
Ik vind da nu ook wel stom voor jullie dat je zo moet wachten. Maar ge ziet, mensen die hun woord niet houden->![]()
De ene broer is de ander niet zeg maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:39 schreef MMach het volgende:
Tis xavier die met de moto rijdt he, dus zij zal wel al zitten zagen om naar huis te gaan. Maar xavier -no offence mocht ge dit ooit lezen- is een treuzelaar.
idd zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef MMach het volgende:
het wachten wordt nog een afvalrace tegen de mensen die gaan slapen denk ik![]()
Die 2 weken werk slaat natuurlijk op de (erg ruim) geschatte tijd om er weer net zo'n puinzooi van te maken als het in het begin wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef MMach het volgende:
De laatste sms die ik gestuurd had (vandaag of gisteren dacht ik) ging erover dat de kamer net behangen was maar dat er nog zeker 2 weken werk aan is![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef MMach het volgende:
weer voicemail...
T zou verboden moeten worden eh!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef MMach het volgende:
weer voicemail...
volposten dan maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef MMach het volgende:
sterker nog, 'Renovatie kamer zus, de ontknoping (deel 5)' staat al klaar
Opera downen en dan refresh rate instellen op 10 secondenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef AnneX het volgende:
.
* gaat over op water drinken.
Stel je voor dat het na 24:00 wordt, dan hou ik mijn ogen niet open en kan de refresh knop niet meer vinden.![]()
.
Zus is volgens mij veel te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
ik wacht hoor tot de ontknoping is geweest.
je weet zeker dat ze niet naar een hotel of vrienden zijn om daar te slapen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |