Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
wat liefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Pindax0r het volgende:
Helaas moet ik nu al afscheid nemen van deze NB, morgen vroeg op om m'n racefietsje op te halen
Adios mensen![]()
Dat is morgen pasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Pindax0r het volgende:
Helaas moet ik nu al afscheid nemen van deze NB, morgen vroeg op om m'n racefietsje op te halen
Adios mensen![]()
Nee die bitch mod kan wel heel stoer ons topic op slot doen maar het om 12 uur niet open doenquote:
Oant moarn, tot morgenquote:Later vanavond en vannacht volgen nieuwe regen en onweersbuien, dit kunnen soms felle exemplaren zijn met onweer en veel regen.
en dat ga je in elk topic doen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef Piet-Paulusma het volgende:
Wat is dit dan?![]()
Het weer dan:
[..]
Oant moarn, tot morgen![]()
Van wie is deze kloon?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef Piet-Paulusma het volgende:
Wat is dit dan?![]()
Het weer dan:
[..]
Blijf jij nog langer op FOK?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
en dat ga je in elk topic doen?
Sterkte![]()
Thnxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:10 schreef Piet-Paulusma het volgende:
[..]
Blijf jij nog langer op FOK?
Sterkte![]()
Ga je die van jou posten?quote:
Rot op, kankerkloonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef Piet-Paulusma het volgende:
[..]
Mag jou wel![]()
Heb je je bloedeigen opa niet gemist?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bio ik heb je gemist gister waar was je?
Was ik niet hier?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bio ik heb je gemist gister waar was je?
Jij was er gister welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:17 schreef Thaan het volgende:
[..]
Heb je je bloedeigen opa niet gemist?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef Piet-Paulusma het volgende:
Wat is dit dan?![]()
Het weer dan:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Jij was er gister wel![]()
Maar je zou het wel vergeten zijn, maar dat is de leeftijd![]()
PIET!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef Thaan het volgende:
[..]
Opa kan er niks aan doen.
Wat wordt het weer morgen eigelijk?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme kut tiefus waar is mn avatar!
Die van je moeder/vriendin of zuster dan, zaadschijterquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme kut tiefus waar is mn avatar!
Hallo mijn kind.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
Ja hoi.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
PIET!
Geef opa het weer voor morgen eens!
Oant moarn, tot morgenquote:Morgen komen er eerst felle regen en onweersbuien voor. Deze trekken naar het noordoosten weg.
De zon breekt door en de temperatuur loopt op naar circa 23 graden. In de loop van de dag kan er opnieuw een regen of onweersbui voorkomen, maar nu op minder uitgebreide schaal.
De wind komt uit het zuiden tot zuidwesten en is matig tot vrij krachtig.
Ik ben ontroerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
ff een paar tetten dan...
Omdat die kut lieve mod slaapt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is de oude niet open gegaan ?
Sebasser stomme kut usertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Waar is 95![]()
Sebasser ofzo zou het wel weer vergeten zijn
In de namiddag regen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:25 schreef Thaan het volgende:
[..]
Danku Piet.
Mooi, dat betekent dus 's middags mooi weer?
Vergeet de ëltern maar weer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:26 schreef Jaco90 het volgende:
Goedemorgen jûngemanne.
''Deze gaat ik verkopen.''quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef SiemeN het volgende:
Sjongejonge, ik dacht wat is het koud in die douche man!
Aah! Bierbroedert!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik kwam weer een leuke strip tegen.
Maar de hotlink is nog veel leuker
[afbeelding]
Ik heb alleen de .mp3 opstaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:30 schreef SiemeN het volgende:
En nu kijkt iedereen probleemwijken.avi..
Het leven is toch goed men jong.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:31 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Aah! Bierbroedert!
Hoe staat het leven?
Ben ik dan de enige die hem nog elke dag kijkt?quote:
Ja waar is die geile relnicht eigelijk?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem nog elke dag kijkt?
Nouja, en BrauN dan..
Aahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Het leven is toch goed men jong.
Kom net terug van het terras en daarna nog een aantal pilsjes genomen met wat vrienden in de tuin![]()
En hoe is het met milf?
Bannetje tot 2007 hè. Maar hij post rustig verder hier met een kloon of 2, hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:34 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ja waar is die geile relnicht eigelijk?
Kunnen wij ook niet een rel beginnen voor een unban ofzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Bannetje tot 2007 hè. Maar hij post rustig verder hier met een kloon of 2, hoor.
Die zijn er al geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:36 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Kunnen wij ook niet een rel beginnen voor een unban ofzo.
Pff, BrauN zou niet zo dom zijn om nog een kloon met een grote N aan het eind te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:36 schreef SiemeN het volgende:
En voordat je de link legt..
Nee, ik kom niet uit Tilburg, hou niet van schlagers en ben geen kloon.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Pff, BrauN zou niet zo dom zijn om nog een kloon met een grote N aan het eind te gebruiken.
Nog ééntje om het af te leren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik mag jou wel.
En nee dat kon niet in één post.
Weet je al wat voor tekening je wil?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:34 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Aah! Dat klinkt als een goed dagje!
![]()
Tja, ik mag ook niet klagen.. helaas zat bier er voor mij vandaag niet in.. Wie weet wat morgen mij brengt!
Op een mooie NB! (inc tekening)
Hmm.. doe maar een puike PAINT tekening! Ik wil er graag bier op en frituurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:38 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Weet je al wat voor tekening je wil?
Trusten mên!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:40 schreef SiemeN het volgende:
Nouja, in ieder geval slapen.
Paintquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hmm.. doe maar een puike PAINT tekening! Ik wil er graag bier op en frituur! Én mayonaise
!
En dan een toffe persoonlijke tekst!
![]()
PS mag ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Paint![]()
Ik weet heul niet hoe het werkt maar ik ga het proberen!
Tyft op, graftak.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef Thaan het volgende:
Oma roept, weltrusten kinders!
S-F!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe ridder bauknecht
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
S-F!
Welkom, goedenavond, enzovoortsch!
Carpe Noctem enzoot!
*Op prijs stelt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier en 2 tieten voor jou compaan
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:52 schreef Biogarde het volgende:
OMFG!!!
Nu zie ik het![]()
![]()
SiemeN is een fucking kloon van NJ![]()
![]()
![]()
Ik vind hem prachtig! Die gaat in mn foboquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:54 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ja dan ben je nu te laat![]()
[afbeelding]
Voor jou![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:55 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig! Die gaat in mn fobo!
2 mag ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Bierbroeder het volgende:
Zijn er nog vrouwlijke foksters hier?
Ik zoek nog een foto met een string voor in mijn fobo
whehehe mysterie ontrafeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:52 schreef Biogarde het volgende:
OMFG!!!
Nu zie ik het![]()
![]()
SiemeN is een fucking kloon van NJ![]()
![]()
![]()
naief and nasty heeft een mooie foto (mocht je geen chickies kunnen krijgen)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Bierbroeder het volgende:
Zijn er nog vrouwlijke foksters hier?
Ik zoek nog een foto met een string voor in mijn fobo
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:00 schreef M-I-L-F het volgende:
Wat een gedoe.. ik haal even bier op voor jullie.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:01 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alstublieft! 10 bier!
Dus de eerste 2 users die komen malen!
Ik heb jou toch alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
naief and nasty heeft een mooie foto (mocht je geen chickies kunnen krijgen)![]()
De rest heeft geen intressequote:
Geen probleem toch ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De rest heeft geen intresse![]()
Te laatquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Te laat![]()
Nahjah kijk eens wat ik nu uit je oor haal... een 2e komkommer meter bier![]()
Proost!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk eens aan, we kunnen weer eventjes vooruit!
S-F, haal jij frikandellen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk eens aan, we kunnen weer eventjes vooruit!
S-F, haal jij frikandellen?
Bedankt mên!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
Ik krijg nu hongerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:08 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Bedankt mên!
FUCK! WE VERGETEN IETS!!
ALS JE HET MAAR LAAT OM DE MISS TE POSTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:08 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Bedankt mên!
FUCK! WE VERGETEN IETS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Goedkope wipquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Bestel ik op vakantie godverdomme 1 grote cola, wat krijg ik:
[afbeelding]
1L
en het koste verdomme ¤11,40 per glas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Wooow....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Bestel ik op vakantie godverdomme 1 grote cola, wat krijg ik:
[afbeelding]
1L
en het koste verdomme ¤11,40 per glas
V Bierquote:
Deze NB is nú al legendarisch!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
V Bier
V Tieten
V Frikandellen
V Mayo
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:15 schreef Bierbroeder het volgende:
Over 4 NB topic's zijn we al weer op de 100![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:15 schreef Bierbroeder het volgende:
Over 4 NB topic's zijn we al weer op de 100![]()
Ik zeker meer als 2000quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb nu zown ruim 500 posts in NB sinds ik hier een heuse account heb
![]()
En waar is de optie bier en tieten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Bier of Tieten?
» Bier
» Tieten
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:
Ik had voordat NB begon iets van 500 posts ofzo, en sinds NB zit ik er vér bovenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben nog een beginner he
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik had voordat NB begon iets van 500 posts ofzo, en sinds NB zit ik er vér boven
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef PsyCha het volgende:
nou dan maar bier
Neem je oude crazy frog bro's avatar weer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik had voordat NB begon iets van 500 posts ofzo, en sinds NB zit ik er vér boven
ja klopt niet zo heel veel nee omdat mods mij altijd willen bannenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan post je vrij weinig buiten NB, Ik zat vanmiddag zelfs te baggeren in NB
![]()
![]()
Neuken achter op je driewieler?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben nog een beginner he
![]()
![]()
Ik neem aan dat er bij elke maaltijd bier genuttigt word ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Mijn planning voor komende week aangezien ik dan alleen thuis ben
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neuken achter op je driewieler?![]()
![]()
Zondag: Uit etenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Vrijdag: Shoarma.
Zaterdag: Broodje kroket en hamburger met een kroket extra.
Zondag: Roti.
Maandag: Bieten.
Dinsdag: Biefstuk.
Woensdag: Mie.
Donderdag: Patat met een kroket en een frikandel erbij.
Vrijdag: -onbekent-
Zaterdag: Brood met vleeswaren.
Zo zag mijn week er ongeveer ook uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Vrijdag: Shoarma.
Zaterdag: Broodje kroket en hamburger met een kroket extra.
Zondag: Roti.
Maandag: Bieten.
Dinsdag: Biefstuk.
Woensdag: Mie.
Donderdag: Patat met een kroket en een frikandel erbij.
Vrijdag: -onbekent-
Zaterdag: Brood met vleeswaren.
Whehehe... dat is duur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zondag: Uit eten
Maandag: Uit eten
Dinsdag: Uit eten
Woensdag: Uit eten
Donderdag: Uit eten
Vrijdag: Uit eten
Zaterdag: Uit eten
o dat was trouwens de afgelopen dagen, niet komendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vrijdag: Uit eten
Zaterdag: Uit eten
lullig zo zonder neukenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zo zag mijn week er ongeveer ook uit
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zo zag mijn week er ongeveer ook uit
Mja in mallorca was het rond de 70/80 euro elke dag met zn drieen, alleen vandaag toen we weer gewoon in nederland waren kostte het 182¤ met korting odmat bij een kennis wasquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan de juiste pics niet vinden...maar je hebt vast fantasie enzo![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja in mallorca was het rond de 70/80 euro elke dag met zn drieen, alleen vandaag toen we weer gewoon in nederland waren kostte het 182¤ met korting odmat bij een kennis was
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef M-I-L-F het volgende:
Bwehehee
http://youtube.com/watch?v=iXSVAxybhGk&mode=related&search=
Jij mag blijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Bleekwater het volgende:
Bier![]()
[afbeelding]
Tieten![]()
[afbeelding]
Toen ik vriendje had zaten we op gem. van een keer of 12/14 per week die 4 jaar.... nu al een paar weken nixquote:
Hoe kun je je hier nou vervelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef Bierbroeder het volgende:
http://www.liquidgenerati(...)ontent.aspx?cid=2200
Voor als je verveeld wel ff leuk om te kijken
ik klik nieteensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe kun je je hier nou vervelen![]()
Goedzoquote:
* Bierbroeder wil wel een weekje langs komen danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Toen ik vriendje had zaten we op gem. van een keer of 12/14 per week die 4 jaar.... nu al een paar weken nix![]()
Is vanavond de klos!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef TROS het volgende:
TROS!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi
hey schatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Toen ik vriendje had zaten we op gem. van een keer of 12/14 per week die 4 jaar.... nu al een paar weken nix![]()
Ik blijf er om laggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef jogy het volgende:Gaarne niet reageren als je niet meer dan 2 woorden te typen hebt, enkel alleen een smiley of begint te kroeskroelen, doe dat maar ergens in één van de vele slowchatreeksen die Fok! rijk is. Hier wordt vanaf nu strenger op gelet en opgetreden. verbaggeren doe je maar in je achtertuin, als je geen achtertuin hebt dan koop je maar een bloempot met aarde erin en gooi je daar wat water in en smeer jezelf helemaal onder voor mijn part.
valt best meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:34 schreef TwyLight het volgende:
mods zijn veel te streng in ONZ. vooral 's ochtends als je rijen gesloten topics ziet
Valt mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:34 schreef TwyLight het volgende:
mods zijn veel te streng in ONZ. vooral 's ochtends als je rijen gesloten topics ziet
quote:
Dat mag niet meer hequote:
Lorem Ipsumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat mag niet meer heNahjah de modjes durven hier toch niet te komen nu we met zoveel zijn
( alleen stoere modjes durven het nog
)
Is er ook nog 1 van 2 van die dames in een bar enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef Bierbroeder het volgende:
http://www.wernersgarage.de/de/site/home.xml
Ik heb er al 2 gevonden:
kiss en carwash
sex en jumpquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef Bierbroeder het volgende:
http://www.wernersgarage.de/de/site/home.xml
Ik heb er al 2 gevonden:
kiss en carwash
Gewoon in 1 keer doorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef renz0r het volgende:
Verdomme morgen al om half 9 op, ff wijkkie wegbrengen(postbode
![]()
)
Hehehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef TwyLight het volgende:
wij krijgen al 8 weken lang gratis een tvgids van een andere straat
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef TwyLight het volgende:
Ben je al verhuist trouwens?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef TwyLight het volgende:
mooi haarquote:
Had ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef TwyLight het volgende:
mensen die gaan zeiken dat ze een gratis krantje niet krijgen zijn echt 100% pauper n00b
ik had zoeen krantenwijk van gratis krantjes toen ik 13 ofzo was, maar ik bracht ze nooit.
gaan de mensen zeuren dat ze die gratis ding niet krijgen![]()
Te flashy zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
TL waarom is je ava verwijderd?
hij kreeg denk ik een n00b atackquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
TL waarom is je ava verwijderd?
Er zijn nog een paar dellen.... snel anders zijn ze opquote:
Wat heb jij op gekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
als een vrouw in de woestijn verdwaalt raakt en ze heeft dorst kan ze tog gewoon ff geil worden en dan kutsap drinken
toch?
Hoe wou je dat opvangen ? en hoe wou je geil worden, van een paarsekameel?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
als een vrouw in de woestijn verdwaalt raakt en ze heeft dorst kan ze tog gewoon ff geil worden en dan kutsap drinken
toch?
Remlofquote:
Wou jij zeggen dat je als jij ging fappen je altijd een sexfilm of boekje o.i.d. nodig hebt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe wou je dat opvangen ? en hoe wou je geil worden, van een paarsekameel?
Stom.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaaah dago is een kruistocht tegen de flitsende ava's begonnen![]()
Neej maar ik ben een met een metgezel tussen de benen, je hebt het over vrouwen in de woestijn...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je als jij ging fappen je altijd een sexfilm of boekje o.i.d. nodig hebt?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sommige vrouwen doen aan voorspel om in de stemming te komen je kan niet zomaar ineens de kraan open zetten![]()
http://www.kutsap.nl/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sommige vrouwen doen aan voorspel om in de stemming te komen je kan niet zomaar ineens de kraan open zetten![]()
Nou Bb wat zie ik nu :quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[afbeelding] wel de navel is het knopje
Neej maar ik heb wel bierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
maar alleen als je de sleutel hebt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
maar alleen als je de sleutel hebt
Je zou maar in het donker gaan zitten schijten je behoefte doenquote:
http://www.kutsappen.nl/quote:
Linkerhand : Bierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:59 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.kutsappen.nl/
nog niet![]()
* Bierbroeder moet zich nu inhouden om hem te gaan registeren![]()
Ik heb hier heul geen tetten en ook geen neppen en mijn bier is ook nog eens leeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Linkerhand : Bier
Rechterhand: 1 tiet
En je kan niet registreren doen(PS. mocht je geen echte tiet hebben dan mag je ook een neppert gebruiken)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef Bierbroeder het volgende:
Vinden buren het eigelijk leuk als je om 2 uur de muziek hard hebt aanstaan?
Hoezo jij gaat geen nieuw bier halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb hier heul geen tetten en ook geen neppen en mijn bier is ook nog eens leeg.
En nee ik ga geen nieuw bier halen! of toch wel?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo jij gaat geen nieuw bier halenEn nu snel
![]()
Hip hip van de koeien naar de kipquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Frans![]()
Nu heb ik zin in nl talige muziek.
* Bierbroeder gaat de sjonnies opzetten![]()
*Eensch ist!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo jij gaat geen nieuw bier halenEn nu snel
![]()
Je kan nonstop bier drinken en je twijfelde eventjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
ik heb al te veel op vandaag en gister en die dag ervoor. (ouders horen ook heul niet op vakantie te gaan) en nu moet ik morgen en overmorgen weer bier drinken. Wat heb ik een kut leven.
Maar nu heb ik weer zin in bier....
tot zo![]()
Bedankt voor deze bijdrage maar er is nog mayo genoeg hoorquote:
Bwheheee.. Twylights heufd was eerst zooo:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage maar er is nog mayo genoeg hoor![]()
Oke dit is dan echt de laatste.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan nonstop bier drinken en je twijfelde eventjes![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Oke dit is dan echt de laatste.
Proost!
sjonnies
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lekker zwemmen zonder slip
![]()
wtf? Grulsch will do mênquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Brandend zand en nergens water![]()
berluskaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef TROS het volgende:
[afbeelding]
Kijk je natuurlijk bij de TROS!
Gert en hermien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Brandend zand en nergens water![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |