Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
wat liefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Pindax0r het volgende:
Helaas moet ik nu al afscheid nemen van deze NB, morgen vroeg op om m'n racefietsje op te halen
Adios mensen![]()
Dat is morgen pasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Pindax0r het volgende:
Helaas moet ik nu al afscheid nemen van deze NB, morgen vroeg op om m'n racefietsje op te halen
Adios mensen![]()
Nee die bitch mod kan wel heel stoer ons topic op slot doen maar het om 12 uur niet open doenquote:
Oant moarn, tot morgenquote:Later vanavond en vannacht volgen nieuwe regen en onweersbuien, dit kunnen soms felle exemplaren zijn met onweer en veel regen.
en dat ga je in elk topic doen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef Piet-Paulusma het volgende:
Wat is dit dan?![]()
Het weer dan:
[..]
Oant moarn, tot morgen![]()
Van wie is deze kloon?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef Piet-Paulusma het volgende:
Wat is dit dan?![]()
Het weer dan:
[..]
Blijf jij nog langer op FOK?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
en dat ga je in elk topic doen?
Sterkte![]()
Thnxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:10 schreef Piet-Paulusma het volgende:
[..]
Blijf jij nog langer op FOK?
Sterkte![]()
Ga je die van jou posten?quote:
Rot op, kankerkloonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef Piet-Paulusma het volgende:
[..]
Mag jou wel![]()
Heb je je bloedeigen opa niet gemist?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bio ik heb je gemist gister waar was je?
Was ik niet hier?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bio ik heb je gemist gister waar was je?
Jij was er gister welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:17 schreef Thaan het volgende:
[..]
Heb je je bloedeigen opa niet gemist?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef Piet-Paulusma het volgende:
Wat is dit dan?![]()
Het weer dan:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Jij was er gister wel![]()
Maar je zou het wel vergeten zijn, maar dat is de leeftijd![]()
PIET!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef Thaan het volgende:
[..]
Opa kan er niks aan doen.
Wat wordt het weer morgen eigelijk?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme kut tiefus waar is mn avatar!
Die van je moeder/vriendin of zuster dan, zaadschijterquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme kut tiefus waar is mn avatar!
Hallo mijn kind.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
Ja hoi.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
PIET!
Geef opa het weer voor morgen eens!
Oant moarn, tot morgenquote:Morgen komen er eerst felle regen en onweersbuien voor. Deze trekken naar het noordoosten weg.
De zon breekt door en de temperatuur loopt op naar circa 23 graden. In de loop van de dag kan er opnieuw een regen of onweersbui voorkomen, maar nu op minder uitgebreide schaal.
De wind komt uit het zuiden tot zuidwesten en is matig tot vrij krachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |