Alle ratten verlaten het zinkende schipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Het gaat wel erg hard vanavond .....
Toch geen rel hoop ik ....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alle ratten verlaten het zinkende schipEr gaat iets groots gebeuren de komende dagen
![]()
Neuj die komt pas als Danny over een paar dagen weer terug isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Toch geen rel hoop ik ....![]()
Iedereen is een beetje bekomen van Kittengate en het komt weer een beetje op stoom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
Vandaag al meer bans dan de afgelopen 6 dagen bij elkaar.
Heeft het met de volle maan te maken ? Met geheime FA-meetings ?
Iemand een idee ?
quote:
Kweenie maar ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tegen allerlei baggeraars of een select groepje ?
Ik ook nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kweenie maar ik heb nergens last van![]()
NB wordt toch gesloten na 0600 uur?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook nog niet(Alleen poste ik wel om 15.30 vanmiddag in NB
Zouden ze me mij nu ook zoeken
)
Dat is het hem nou juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef titaan het volgende:
[..]
NB wordt toch gesloten na 0600 uur?![]()
Koop een hotelkamerquote:
Nomineer jij maar rustig iemand voor een ban hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we nog users nomineren?
Waarom zou ik een hotelkamer moeten kaufen ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Koop een hotelkamer, of open een fantopic of wacht paint het eens !
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |