Alle ratten verlaten het zinkende schipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Het gaat wel erg hard vanavond .....
Toch geen rel hoop ik ....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alle ratten verlaten het zinkende schipEr gaat iets groots gebeuren de komende dagen
![]()
Neuj die komt pas als Danny over een paar dagen weer terug isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Toch geen rel hoop ik ....![]()
Iedereen is een beetje bekomen van Kittengate en het komt weer een beetje op stoom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
Vandaag al meer bans dan de afgelopen 6 dagen bij elkaar.
Heeft het met de volle maan te maken ? Met geheime FA-meetings ?
Iemand een idee ?
quote:
Kweenie maar ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tegen allerlei baggeraars of een select groepje ?
Ik ook nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kweenie maar ik heb nergens last van![]()
NB wordt toch gesloten na 0600 uur?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook nog niet(Alleen poste ik wel om 15.30 vanmiddag in NB
Zouden ze me mij nu ook zoeken
)
Dat is het hem nou juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef titaan het volgende:
[..]
NB wordt toch gesloten na 0600 uur?![]()
Koop een hotelkamerquote:
Nomineer jij maar rustig iemand voor een ban hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we nog users nomineren?
Waarom zou ik een hotelkamer moeten kaufen ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Koop een hotelkamer, of open een fantopic of wacht paint het eens !
![]()
Banaanvragen worden niet op prijs gesteld toch ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nomineer jij maar rustig iemand voor een ban hoor.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Banaanvragen worden niet op prijs gesteld toch ?![]()
Maarre ..... dat heeft toch wel nut he ......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nomineer jij maar rustig iemand voor een ban hoor.
nomineren is niet hetzelfde als aanvragenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Alleen klachten over een avatar worden gehonoreerdquote:
erger dan 9/11quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
samenzwering! ik zweer het je!!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand heeft mijn banaanvraag nog juist beantwoordquote:
Alleen opeten als ze geel zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand heeft mijn banaanvraag nog juist beantwoord![]()
Klopt maar dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen opeten als ze geel zijn
antwoord is: neequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt maar dat was de vraag niet![]()
Bier ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
antwoord is: nee
was retorische vraag en nu?
Hoe kom je er op ?quote:
van jou?quote:
Neej hoe kom je er afquote:
Die hebben we nog nooit gezien, wat grappig!quote:
Ja niet normaal. Briljant.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Die hebben we nog nooit gezien, wat grappig!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet kutten, ik heb ook gevoelens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |