En waar is de optie bier en tieten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Bier of Tieten?
» Bier
» Tieten
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:
Ik had voordat NB begon iets van 500 posts ofzo, en sinds NB zit ik er vér bovenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben nog een beginner he
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik had voordat NB begon iets van 500 posts ofzo, en sinds NB zit ik er vér boven
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef PsyCha het volgende:
nou dan maar bier
Neem je oude crazy frog bro's avatar weer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik had voordat NB begon iets van 500 posts ofzo, en sinds NB zit ik er vér boven
ja klopt niet zo heel veel nee omdat mods mij altijd willen bannenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan post je vrij weinig buiten NB, Ik zat vanmiddag zelfs te baggeren in NB
![]()
![]()
Neuken achter op je driewieler?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben nog een beginner he
![]()
![]()
Ik neem aan dat er bij elke maaltijd bier genuttigt word ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Mijn planning voor komende week aangezien ik dan alleen thuis ben
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neuken achter op je driewieler?![]()
![]()
Zondag: Uit etenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Vrijdag: Shoarma.
Zaterdag: Broodje kroket en hamburger met een kroket extra.
Zondag: Roti.
Maandag: Bieten.
Dinsdag: Biefstuk.
Woensdag: Mie.
Donderdag: Patat met een kroket en een frikandel erbij.
Vrijdag: -onbekent-
Zaterdag: Brood met vleeswaren.
Zo zag mijn week er ongeveer ook uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Vrijdag: Shoarma.
Zaterdag: Broodje kroket en hamburger met een kroket extra.
Zondag: Roti.
Maandag: Bieten.
Dinsdag: Biefstuk.
Woensdag: Mie.
Donderdag: Patat met een kroket en een frikandel erbij.
Vrijdag: -onbekent-
Zaterdag: Brood met vleeswaren.
Whehehe... dat is duur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zondag: Uit eten
Maandag: Uit eten
Dinsdag: Uit eten
Woensdag: Uit eten
Donderdag: Uit eten
Vrijdag: Uit eten
Zaterdag: Uit eten
o dat was trouwens de afgelopen dagen, niet komendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vrijdag: Uit eten
Zaterdag: Uit eten
lullig zo zonder neukenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zo zag mijn week er ongeveer ook uit
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zo zag mijn week er ongeveer ook uit
Mja in mallorca was het rond de 70/80 euro elke dag met zn drieen, alleen vandaag toen we weer gewoon in nederland waren kostte het 182¤ met korting odmat bij een kennis wasquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan de juiste pics niet vinden...maar je hebt vast fantasie enzo![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja in mallorca was het rond de 70/80 euro elke dag met zn drieen, alleen vandaag toen we weer gewoon in nederland waren kostte het 182¤ met korting odmat bij een kennis was
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef M-I-L-F het volgende:
Bwehehee
http://youtube.com/watch?v=iXSVAxybhGk&mode=related&search=
Jij mag blijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef Bleekwater het volgende:
Bier![]()
[afbeelding]
Tieten![]()
[afbeelding]
Toen ik vriendje had zaten we op gem. van een keer of 12/14 per week die 4 jaar.... nu al een paar weken nixquote:
Hoe kun je je hier nou vervelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef Bierbroeder het volgende:
http://www.liquidgenerati(...)ontent.aspx?cid=2200
Voor als je verveeld wel ff leuk om te kijken
ik klik nieteensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe kun je je hier nou vervelen![]()
Goedzoquote:
* Bierbroeder wil wel een weekje langs komen danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Toen ik vriendje had zaten we op gem. van een keer of 12/14 per week die 4 jaar.... nu al een paar weken nix![]()
Is vanavond de klos!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef TROS het volgende:
TROS!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi
hey schatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Toen ik vriendje had zaten we op gem. van een keer of 12/14 per week die 4 jaar.... nu al een paar weken nix![]()
Ik blijf er om laggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef jogy het volgende:Gaarne niet reageren als je niet meer dan 2 woorden te typen hebt, enkel alleen een smiley of begint te kroeskroelen, doe dat maar ergens in één van de vele slowchatreeksen die Fok! rijk is. Hier wordt vanaf nu strenger op gelet en opgetreden. verbaggeren doe je maar in je achtertuin, als je geen achtertuin hebt dan koop je maar een bloempot met aarde erin en gooi je daar wat water in en smeer jezelf helemaal onder voor mijn part.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |