boeiendquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:43 schreef cerror het volgende:
Het is nog geen 00:00!
Dit is de NBquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:43 schreef cerror het volgende:
Het is nog geen 00:00!
Nee mên, daarna zijn er nog 10 delen undercover geweest.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:47 schreef D.Rose het volgende:
hier waren we:
Nachtbar #1654 Loesje alsnog gefeli met je 10k posts
Oja.. -SL- en Amrod hadden het zgn verziekt voor de restquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:47 schreef D.Rose het volgende:
hier waren we:
Nachtbar #1654 Loesje alsnog gefeli met je 10k posts
Klopt, maar dit was de laatste échte NBquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:47 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee mên, daarna zijn er nog 10 delen undercover geweest.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
Jeah ook wij weer
eejjjjjjjjjjjjj PSquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
Jeah ook wij weer
nu?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja.. -SL- en Amrod hadden het zgn verziekt voor de rest
en nu?
Ik was daar ook bij, we hebben al 1000en keren sorry gezegd en ik heb alles geprobeerd om het weer recht te breien bij yvon.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja.. -SL- en Amrod hadden het zgn verziekt voor de rest
en nu?
B is net naar bedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:50 schreef Tiemie het volgende:
roep de rest eens effe, ofzo!
te laat voor Bengeltje.. dies al naar bed toe, heleaasquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:50 schreef Tiemie het volgende:
roep de rest eens effe, ofzo!
hier is het minder erg dan daar, daar komen imho opeens weer users die al tijden niet eens meer ingelogd zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]kijk eens aan... alsof iemand een blik Nachtbardurs opentrekt
bij Vrolijk verder ook al
Jammer zeg, nouja, aangezien we toch weer terug zijn. komt ze morgen vast wel effequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
te laat voor Bengeltje.. dies al naar bed toe, heleaas
Tiemiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:49 schreef Tiemie het volgende:
PS
ik miste je al...
Ik zei ook zgn, want dat was naar ik heb vernomen in de roddelpers niet de echte reden... ze willen / wilden gewoon van alle reeksen afquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:50 schreef PrintScreen het volgende:
En je weet best dat het nooit de bedoeling is geweest dat de NB dicht ging![]()
volgens mij hebben ze daar een telefoonlijst, iedereen op oproepbasisquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hier is het minder erg dan daar, daar komen imho opeens weer users die al tijden niet eens meer ingelogd zijn.
Dan bent u hier aan het juiste adres! biertje?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef Sauruzin het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar wat leuks
eerste deur linksquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef Sauruzin het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar wat leuks
ik ben niet anders van je gewentquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie
Waar een NB is ben ik ook
Daar lijkt het idd wel op jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daar een telefoonlijst, iedereen op oproepbasis
Hoi Rosequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjj PS
jaaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan bent u hier aan het juiste adres! biertje?
ze kan gewoon de volgende delen weer mee doenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi Rose
Dat B het nou net misloopt zeg
Keejquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zei ook zgn, want dat was naar ik heb vernomen in de roddelpers niet de echte reden... ze willen / wilden gewoon van alle reeksen af
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef D.Rose het volgende:
jaaaaa
Palmpje
quote:(nee, niet de boom of de handheld)
Preciesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze kan gewoon de volgende delen weer mee doen
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:54 schreef Tiemie het volgende:
Volgens mij had ik er al 2 voor je klaargezet, Shark.Bait
Was best wel grappig om te zien dat users die je echt tijden niet hebt gezien ineens allemaal er weer warenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hier is het minder erg dan daar, daar komen imho opeens weer users die al tijden niet eens meer ingelogd zijn.
Zolang het gekoelt is niet, idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]er kan nooit teveel klaarstaan Tiemie
We verwachten ook niet anders van haarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze kan gewoon de volgende delen weer mee doen
Mwah, ik ken er niet zoveel van. ik heb geloof ik [daar] in 3 topics meegepost én toen ging die reeks dicht.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was best wel grappig om te zien dat users die je echt tijden niet hebt gezien ineens allemaal er weer waren
Nouuu, dat gaat er wel in!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan bent u hier aan het juiste adres! biertje?
ik kwam daar nooit zoveel, NB was gezelligerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was best wel grappig om te zien dat users die je echt tijden niet hebt gezien ineens allemaal er weer waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |