Dat is wel een landquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
.tk
Ajoh!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is wel een land.
http://en.wikipedia.org/wiki/.tk
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is wel een land.
http://en.wikipedia.org/wiki/.tk
quote:Tokelau is a non-self-governing colonial territory
ja, zijn al gezegdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Allantois het volgende:
.nu en .cc ook toch?
Niet zo bijdehand want hij staat weldegelijk tussen de Country code top-level domains.quote:
Ik kan hem alleen niet afspelen. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. Eisbär in de OP.. ik zie het nu pas.. ongelooflijk!
Het is geen land.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand want hij staat weldegelijk tussen de Country code top-level domains.
Eerst downloaden, dan afspelen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen niet afspelen. Hoe kan dat?
.mil ITARYquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Allantois het volgende:
Is .mil alleen gereseveerd voor schoonmoeders?![]()
Ja, maar dan geeft 'ie aan dat ik een programma moet selecteren. Welke?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eerst downloaden, dan afspelen...
Ssssh...dit is een kloonquote:
Wat dacht je van "Save to disk"?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar dan geeft 'ie aan dat ik een programma moet selecteren. Welke?
In het vorig topic waren er al zeven geraden, die drie maakt de boel vol. cc, nu & tv enzo zijn allemaal land-tld'squote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef existenz het volgende:
.com
.net
.edu
.org
.gov
.edu
.mil
.eu
.info
.name
Ze bedoelt als ze op het bestand klikt om het te openen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Save to disk"?
download Winamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar dan geeft 'ie aan dat ik een programma moet selecteren. Welke?
.biz dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
In het vorig topic waren er al zeven geraden, die drie maakt de boel vol. cc, nu & tv enzo zijn allemaal land-tld's
existenz + 1
Weet ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Ssssh...dit is een kloon
Check je mail.
Ik wacht geduldig af. Mijn periscoop gaat ook weer even naar beneden
Ja, ik heb hem opgeslagen en hij staat op mijn bureaublad. Maar als ik hem dan aanklik, vraagt 'ie met welk programma ik 'm wil openen. Met Windows Mediaplayer lukt het niet, en met I-tunes ook niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat dacht je van "Save to disk"?
spijkerbroek en een groen shirt (niet gezien).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef existenz het volgende:
Wat voor kleren had Piet Paulusma aan in het weerbericht dat net werd uitgezonden?
Algemene kennisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef existenz het volgende:
Wat voor kleren had Piet Paulusma aan in het weerbericht dat net werd uitgezonden?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
spijkerbroek en een groen shirt (niet gezien).
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
spijkerbroek en iets groens?
Hart van Nederland is algemene kennisquote:
Bijnaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef Allantois het volgende:
Spijkerbroek en rode trui
Als je op het kamp woont wel jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Hart van Nederland is algemene kennis![]()
Dankjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga naar bed. jajong veel plezier op kreta en de rest alvast weltrusten![]()
t-shirt/polo is goed, kleur laten we maar ff achterwegequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
spijkerbroek en rood t-shirt?
TheSilentEnigma +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een korte broek?
Rare PC heb jij. Is je WMP kapot? 't Is een gewone .mp3 hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem opgeslagen en hij staat op mijn bureaublad. Maar als ik hem dan aanklik, vraagt 'ie met welk programma ik 'm wil openen. Met Windows Mediaplayer lukt het niet, en met I-tunes ook niet...
Zó eens!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je op het kamp woont wel ja. Wat een kansloze vraag.
Ik draai de hele dag liedjes via de WMP...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Rare PC heb jij. Is je WMP kapot? 't Is een gewone .mp3 hoor.
Hoe lang moet je nog brommen?quote:
Dat kan toch prima op de ontbijttafel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Grim. het volgende:
Durex?
Vrouwen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jajong verwacht het sowieso niet aan de ontbijttafel.
Verschillende variëteiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef AntonDingeman het volgende:
productEN zeg je ... dus het zijn meerdere verschillende producten?
JACK DANIELSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Drinkt de familie Alberts niet altijd whisky bij het ontbijt??
Jup. Althans, volgens mijn bron.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Coca cola?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geteld. En de Eisbär-link gewijzigd. Probeer het nog eens, TSE...
Dat heb ik dus ALLANG gezegd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup. Althans, volgens mijn bron.
Yurithemaster + 1
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef Jajong het volgende:
Hmm ik weet dat Coca-Cola en Doritos dat deden, maar das niet voor op de ontbijttafel.. Hero?
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef Jajong het volgende:
Hmm ik weet dat Coca-Cola en Doritos dat deden, maar das niet voor op de ontbijttafel.. Hero?
Doei.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
Serieus, hoe kankertriest kan je zijn. Antonkneuzeman is er ook weer als eerste bij. Ik ben kwijt.
Mwah. Gisteren kreeg iemand een punt terwijl ie als antwoord gaf: 'het is géén semtex', dus dat is niet echt een argumentquote:
Zou je dit woord niet willen gebruiken? Dankjewel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
Serieus, hoe kankertriest kan je zijn. Antonkneuzeman is er ook weer als eerste bij. Ik ben kwijt.
Ja, maar dit is gewoon een verkapte manier om 3 dingen tegelijk op te noemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Mwah. Gisteren kreeg iemand een punt terwijl ie als antwoord gaf: 'het is géén semtex', dus dat is niet echt een argument
Kom op, het is maar een spelletje...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
of de stewardess die een glaasje Coca-Cola komt brengen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jajong, jaag je niet zo op. Anders zit je morgen helemaal onder de stress in het vliegtuig. En da's niet leuk voor de andere passagiers.
* Daffodil31LE proest zijn 7-Up tegen het schermquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
of de stewardess die een glaasje Coca-Cola komt brengen.
Ik gebruik kanker hoe en wanneer ik dat wil, en zal me zeker niet gaan aanpassen als een zielige trut zoals jij daarom vraagt. Elk ander had dat punt gekregen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zou je dit woord niet willen gebruiken? Dankjewel.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
of de stewardess die een glaasje Coca-Cola komt brengen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik gebruik kanker hoe en wanneer ik dat wil, en zal me zeker niet gaan aanpassen als een zielige trut zoals jij daarom vraagt. Elk ander had dat punt gekregen.
Ik ben naar Kreta. Daag
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik gebruik kanker hoe en wanneer ik dat wil, en zal me zeker niet gaan aanpassen als een zielige trut zoals jij daarom vraagt. Elk ander had dat punt gekregen.
Ik ben naar Kreta. Daag
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geteld. En de Eisbär-link gewijzigd. Probeer het nog eens, TSE...
Zo die is weg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben naar Kreta. Daag
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
e steen van Rosette.
Zoals ons Jajong zei:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet zo onaardig hè.. we moeten vergevingsgezind zijn is wat Jezus ons leerde.
Was die al langs gekomen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet weer de Steen van Rosetta
Over onaardig gesproken. Jajong begint me aardig de keel uit te hangen, en ik denk dat er meerdere er zo over denken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet zo onaardig hè.. we moeten vergevingsgezind zijn is wat Jezus ons leerde.
Hij is omeunig opgefokt iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Over onaardig gesproken. Jajong begint me aardig de keel uit te hangen, en ik denk dat er meerdere er zo over denken.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat het een leerling van me had kunnen zijn.
Ik had niet gedacht ik ik het goede antwoord zou raden dus moest ik snel ff een vraag verzinen en dit was het eesrte dat me te binnen schoot.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Al een keer of wat. Maar geeft niet; ik wil Stanley's persoonlijke vraag horen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Over onaardig gesproken. Jajong begint me aardig de keel uit te hangen, en ik denk dat er meerdere er zo over denken.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat het een leerling van me had kunnen zijn.
Da's onzin. Ik heb wel degelijk een leven (nog best een leuke ook), maar het stoort me als mensen op een spelletjesforum zeer onsportief zijn. We kunnen AKQ natuurlijk voortaan in KLB doen, dan zal ik de laatste zijn die er een woord aan vuil maakt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:41 schreef requiem4adream het volgende:
ach jajong is jajong.... laat dat jong... hij vermaakt zich tenminste... als je door alles wat er hier op fok gezegd wordt je aangevallen voelt of je irriteert heb je werkelijk waar geen leven..... dus loaat goan!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:41 schreef Chen het volgende:
, heerlijke opmerking vanmiddag. Dit is geen moffenquiz hé!
Ik had een vraag over een Duits district, en meteen begon die te zeiken. Dit is geen moffenquiz hé!quote:
Ik hoop echt dat hij die plank niet is vergeten in te pakken... Je weet nooit met Griekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed zo Daffo, steun hem maar een beetje.. na zijn vakantie is hij vast weer helemaal opgebloeid.
Ben jij zijn moeder ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind anders dat hij zich voor jajong begrippen ontzettend netjes heeft gedragen hier
nee z'n overgrootomaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder ofzo?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder ofzo?
Hallo vriendin van Jajong!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind anders dat hij zich voor jajong begrippen ontzettend netjes heeft gedragen hier
Niks van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Tokay het volgende:
Afijn, komt er nog een vraagje? Anders heb ik er nog wel een.
Heeee, dat klinkt Vlaams!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niks van.
O.quote:Ik wil Stanley's persoonlijke feestvraag horen.
Ik loop hier maar pas net rond dus ik weet niks van jullie allebei af.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Persoonlijke vraag, die ook meteen betrekking heeft op de meest besproken user (Meest uitgebreide verteller krijgt het punt):
Wat kun je vertellen over de bijna-ontmoeting tussen Jajong en Stanley_Climbfall?
Als je het weet, wacht dan even met antwoorden, laten we eerst de 'shots in the dark' van de onwetenden bekijken...
Jajong, als je meeleest.. zwijg voor deze keer even. Bedankt.
Vraag is komen te vervallen.quote:
Vanwege dat 'shots in the dark' zal het wel iets met een darkroom te maken hebben...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Persoonlijke vraag, die ook meteen betrekking heeft op de meest besproken user (Meest uitgebreide verteller krijgt het punt):
Wat kun je vertellen over de bijna-ontmoeting tussen Jajong en Stanley_Climbfall?
Als je het weet, wacht dan even met antwoorden, laten we eerst de 'shots in the dark' van de onwetenden bekijken...
Jajong, als je meeleest.. zwijg voor deze keer even. Bedankt.
Sorry, de vraag is komen te vervallen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef requiem4adream het volgende:
Heraklion
Vergeet de eieren niet te controleren op de juiste code, TSE!quote:
too badquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry, de vraag is komen te vervallen...
(Het antwoord is wel goed, maar je krijgt er dus geen punt voor.)
Slechte grap dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vanwege dat 'shots in the dark' zal het wel iets met een darkroom te maken hebben...
Excuses.quote:
Haha.... zeer close.. Daffo, ik verzin even een nieuwe vraag. Het persoonlijke aspect moet kliek-beeldvorming niet bevorderen vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stanley, als slechte scheidsrechter, wilde Jajong (de slechte voetballer) van 't veld sturen. Helaas liepen ze elkaar mis.
Was het dat?
Het zijn tweehonderste punt isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef Chen het volgende:
Riighht... en dit heeft met algemene kennis te maken omdat...?
Persoonlijke vraag bij mooie mijlpaal is een traditie, ingesteld door held Asmodian. Doe je gewoon leuk mee dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef Chen het volgende:
Riighht... en dit heeft met algemene kennis te maken omdat...?
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze vraag ook niet geheel in overeenstemming met de naam van de quiz, eigenlijk.
Nog nooit in mijn stadsie geweest?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nooit geweest nog, helaas.
Dat is nummer 4!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef SHE het volgende:
Roemenie natuurlijk, Stanley
Asmo is nog nooit in Lissabon geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lissabon dacht ik... Of was dat Asmo?
Krijgen voor dit grapje dan ook dubbele punten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens lees nou toch eens... Asmo is begonnen om bij elk honderste punt een persoonlijke vraag te stellen, iets wat de meesten heel leuk vonden. Stanley doet nu hetzelfde. Is toch juist grappig?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo?
Dat geloof ik graag; ik was ook zeer in mijn nopjes toen ik vernam dat er een middelbare school naar mij werd vernoemd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.
Dan was het iemand anders. Ik vergips me wel vaker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Is het dichtst bij nog denk ik. Oh nee, Hengelo is dichterbij. et zal elkaar niet veel maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
Urk?
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Bredaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verder naar beneden, Belg en dames..
Hij was toch op vakantie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef geenaam het volgende:
Eindhoven?
Ik heb de vraag niet eens gevolgd. Ik zit gewoon wat te raden.quote:
Nee toen gokte iemand geloof ik Lissabon. En dat had wel met die witte/gouden stad te maken dacht ik ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.
Of had het met die witte en gouden stad te maken??
Nee nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo? Niieuw topic in de wachtrij?
Reese +1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Reese het volgende:
Valkenburg dan
Da's geen pot, da's een eierdoos....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef SHE het volgende:
Ik pis ook altijd naast de pot he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |