Haha, nee ik kom uit Lelystad. maar we waren onderweg naar Schoonhoven gister. en we zagen ook een Boxster rijden met een aziatische vrouw er inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik zag dr bij de afrit bij de macdonalds.. ze kwam van de A6 af, vanaf almere buiten richting het gooi.
Daarna ging ze, achter mij, over de paralelweg richting gooisekant.. en daar ging ze ook naar toe, 1 zijweg voor mijn huisje
Kom je uit Almere dan?
Nee idd, ben vandaag weer iemand tegengekomen die helaas niet goed uitkeek (en ik gelukkig wel). Rotonde, ik kwam met mijn fiets aanrijden en heb voorrang op die rotonde. Auto moet dus stoppen. Oude vent, kijkt niet op of om, racet gewoon door. Kon nog net op tijd slippend tot stilstand komen, maar mijn hart zat in mijn keel hoor. En die van het oude vrouwtje naast de bestuurder ook, die zag mij ineens vol op de rem gaan naast haar raampjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:26 schreef Sylvana het volgende:
jemig, balen zeg aaipod, maarja kijken is wel erg belangrijk, en dan hoeft er echt niet iemand dood te gaan om daarop te zakken
op het nippertje goedkeuring gekregenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Yankee_One het volgende:
tvp
morgen test voor de ogen. spannend
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
op het nippertje goedkeuring gekregen
nu alle formulieren naar het CBR opsturen
dankje maar het is ook heel domquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef ivetje het volgende:
Ik leg altijd voor een examen etc. al mijn spullen de avond van tevoren klaar zodat ik niets vergeet. Vind het wel een beetje dom om je paspoort te vergeten hoor
Maar gefeli
Had ik in het begin ook moeite mee. Dat went. Ik heb nu vooral de ellende in straatjes waar maar 1 auto past, elkaar tegemoet komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:45 schreef Gesloten het volgende:
Vandaag m`n derde les gehad. 100 kmph gereden, dat was wel mooi.
Ook met piepende banden moeten remmen voor een zebrapad, dat was niet zo mooi
Ik vind het wel moeilijk als je bij het stoplicht linksaf moet en er komen tegenliggers aan die rechtdoor moeten.
En toen speelde jij voor de grap even de beledigde tuinbroek feministquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Knuffelslet het volgende:
Hij vond dat het voor de derde les AVD ontzettend goed ging, en zei dat ik al aan MOEST gaan vragenen dat 'als alle vrouwen zo zouden rijden als jij, het een stuk beter in het verkeer zou gaan'
beter voor je man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
op het nippertje goedkeuring gekregen
nu alle formulieren naar het CBR opsturen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb mijn praktijk voor de auto gehaald![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef Robin__ het volgende:
[..]
En toen speelde jij voor de grap even de beledigde tuinbroek feminist?
Top trouwens dat het zo goed gaat.. dacht dat het eerst met avb beetje tegen zat?
Ik moest ze altijd gewoon al lopende opnoemen.. Zo van: noem het nummerbord van DIE auto eens op? Ik, doorlopende, Die auto? (die groene?) Ja, die auto. (en dan sta je ondertussen al tien meter dichterbijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:48 schreef Robbiej het volgende:
Hoe kan je eigenlijk het beste meten of je ogen goed genoeg zijn voor die ogentest? want ik zit mezelf af en toe best wel eens af te vragen. bij de proeftest met mijn instructeur moest ik ook een kenteken oplezen. en tja dat heb ik meer gegokt dan opgelezen. wel goed gegokt. mijn instructeur zegt dat ik me nergens druk om moet maken en dat 'ie het moeilijker had gemaakt door een grotere afstand. (ik schat zo'n 40 meter) maar hoe doet de examinator het dan? ik neem aan dat ze niet _precies_ 25 meter gaan opmeten. dus het zou zomaar ook 40 meter kunnen zijn...
twijfel twijfel...
Zojuist weer terug, 50 uit 50 gehaaldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef zijle het volgende:
Morgen theorie, vandaag voor het eerst in mn boekje gekeken oftewel een hopeloos uitzicht.Maar wel een leuke week gehad
gefeliciteerd, doe je goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef zijle het volgende:
[..]
Zojuist weer terug, 50 uit 50 gehaald![]()
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Vanavond ga ik op voor m'n theorie, ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe nog géén van de proefexamens gehaald... steeds rond de 7 fout. Brr!
Had ik ook, 7 fouten de laatste keer en bij mijn theorie-examen maar 3 foutenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Vanavond ga ik op voor m'n theorie, ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe nog géén van de proefexamens gehaald... steeds rond de 7 fout. Brr!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.
Had ze afgelopen maandag examen.. maar 1 foutje!
Als jij dat nou gewoon ook eens doet?![]()
Zij had 'r veel meer dan drie gedaan. Ik had 'r 'n boekje te leen gegeven met acht toetsen, die had ze sowieso allemaal gedaan, plus nog 'n aantal betaalde tests op de CBR-site..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ookHeb 3 van die proefexamens gedaan, en die waren niet zo best
Oefenexamens schijnen veel moeilijker te zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Ik ( en veel anderen) vinden het juist andersom, dat het echte examen veel makkelijker isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef zijle het volgende:
[..]
Oefenexamens schijnen veel makkelijker te zijn
En het is nog gelukt ook! Theorie binnen met 4 foutjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.
Had ze afgelopen maandag examen.. maar 1 foutje!
Als jij dat nou gewoon ook eens doet?![]()
Zolang je dat maar niet vergeet komt het goed. Misschien vast bij elkaar zoeken en voor de deur leggen? En iets te drinken is wel zo fijn vind ik. (bier?quote:
Drinken vind ik nog een goede jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet vergeet komt het goed. Misschien vast bij elkaar zoeken en voor de deur leggen? En iets te drinken is wel zo fijn vind ik. (bier?)
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan echt niet rustig lezen als ik gestrest ben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:29 schreef crossover het volgende:
Ja Donald Duck is relax
Vooral Willie Wortel
Klaar terwijl u wacht
Dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ( en veel anderen) vinden het juist andersom, dat het echte examen veel makkelijker is
Das al lekker snelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:11 schreef zijle het volgende:
Net weer gelest, mag 7 of 8 september afrijden
![]()
En en en issie gelukt???????quote:
Hoop het wel, instructeur dacht gister dat ik eind september ongeveer het mag proberen, krijg dinsdag de definitieve datum, zal wel tegenvallen gok ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef Robin__ het volgende:
Das best schnell al![]()
De wachtlijsten zijn overal weer korter aan het worden?
Weet ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Veel plezier, Even. De snelweg is tof!![]()
Nee, dat lijkt mij nou ook niet echt normaal idd..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Even het volgende:
[..]
Weet ikMet proefrijles al op de snelweg gereden... Schijnt niet helemaal normaal te zijn maarja
![]()
> www.independer.comquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:49 schreef Robbiej het volgende:
Ik ben alvast een beetje op de feiten vooruit aan het lopen. maar weet iemand een goedkope verzekering voor beginnende bestuurders?
Jep al gekeken. maar de goedkoopste (¤59 p/m) heeft geen samenwerking met independer dus ik kan er niks mee. evenals een paar andere. anders moet ik meteen een bedrijf nemen voor ¤75 p/m..quote:
Dank. Ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Pizza Shooter, het gemiddelde aantal lessen ligt tegenwoordig overal rond de 40-45 hoor
Veel succes met je rijlessen iig
Dat kijken word ik ook echt moe van. Eerste wat eruit gaat als ik mijn papiertje heb is de dubbele check.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:41 schreef Even het volgende:
Vond er werderom geen hol aan op de snelwegWordt ook schijtziek van dat overdreven kijken...
Ik kreeg trouwens advies voor 30 uur lessen en zelfs dat vond ie nog wel veel...
Nou het kijken opzich is niet vervelend dat doe ik automatisch maar dat overdreven je kop bewegen als je moet kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat kijken word ik ook echt moe van. Eerste wat eruit gaat als ik mijn papiertje heb is de dubbele check.
sowieso, die dooie hoek. in de bebouwde kom en dan vooral zone's waar je geen 50 kan/mag rijden is het zeker aan te raden. fietsersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Even het volgende:
[..]
Nou het kijken opzich is niet vervelend dat doe ik automatisch maar dat overdreven je kop bewegen als je moet kijkenHelemaal je hoofd draaien enzo
Kan ook wel in vanuit mn ooghoek in mn spiegels kijken
Midden spiegel - hoofd beetje om hoog.
Buiten spiegel - hoofd draaien.
Dooie hoek - half je nek verdraaien zodat die man zeker weet dat je gegeken hebt.
Echt bullshit maar je kan zakken als je het niet doet![]()
Ja ik doelde ook op de snelwegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sowieso, die dooie hoek. in de bebouwde kom en dan vooral zone's waar je geen 50 kan/mag rijden is het zeker aan te raden. fietsers
maar op de snelwegals je goed in je binnenspiegel kijkt weet je al wat er achter je zit en hoef je niet ook eens over je schouder te kijken of je echt wel naar links kan
Dat dacht ik dus ook eerst, maar vandaag had ik een situatie op de snelweg waardoor het dus echt wel goed was, dat ik nog even die dode hoek nog een keer had gecheckt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar op de snelwegals je goed in je binnenspiegel kijkt weet je al wat er achter je zit en hoef je niet ook eens over je schouder te kijken of je echt wel naar links kan
Vind ik een beetje vreemd eigenlijk... ik bedoel, je rijbewijs halen zou toch overal even moeilijk moeten zijn? Iemand die ergens in de provincie zijn rijbewijs haalt zou in principe toch ook in Amsterdam moeten kunnen rijden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef zijle het volgende:
Ik denk dat het aan ligt of je in de grote stad woont of niet, in mijn woonplaats ligt het gemiddelde bij bijna alle rijscholen zo rond de 25/30 lessen.
Yup.. bijna onmogelijk om dat aan te zien komenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef Knuffelslet het volgende:
snelweg, A4, bij A'dam, 4-baans
jij rijdt op 2, wilt inhalen naar 3
en van 4 komt er ineens iemand naar 3 omdat op 4 iemand rijdt die harder wil..
je kunt op de snelweg niet altijd voorkomen in iemands dode hoek op te schuiven: je kunt nou eenmaal niet met alles en iedereen rekening houdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Yup.. bijna onmogelijk om dat aan te zien komen![]()
Hebben die mensen nooit geleerd niet in iemands dooie hoek terug te komen? Gebeurt best vaak![]()
Als het goed is heeft je instructeur/trice een spiegeltje gericht staan op jou ogen. Daarin ziet hij/zij precies waar jij naar kijkt wetc. Ik hoef mijn hoofd helemaal niet overdreven te bewegen, ze ziet altijd precies wat ik wel en niet heb gezien, ook als ik vanuit mijn ooghoeken kijk. Ook bij de TTT heb ik dat dus niet gedaan en dat was gewoon goed. Ligt dus ook een beetje aan de rijschool gok ik zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Even het volgende:
[..]
Nou het kijken opzich is niet vervelend dat doe ik automatisch maar dat overdreven je kop bewegen als je moet kijkenHelemaal je hoofd draaien enzo
Kan ook wel in vanuit mn ooghoek in mn spiegels kijken
Midden spiegel - hoofd beetje om hoog.
Buiten spiegel - hoofd draaien.
Dooie hoek - half je nek verdraaien zodat die man zeker weet dat je gegeken hebt.
Echt bullshit maar je kan zakken als je het niet doet![]()
Is het dan niet slimmer om eerst wat verder door te sparen ipv nu al je geld uit te geven aan lessen en dan moeten stoppen omdat je geen geld meer hebt?? Met 25 lessen moet je echt erg goed kunnen rijden wil je het dan in 1 keer halen hoor. Veel mensen lukt het niet binnen 25 lessen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dank. Ik heb er zin in.
Zelf dacht ik overigens meer aan 25 lessen, veel meer staan de financiėn ook niet echt toe namelijk.
Idd, en in het begin vond ik het lang genoeg om die mensen te zien als ze me naar huis brachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef Robin__ het volgende:
De hele les lang bedoel je
Laaater, zou ik echt geen zin in hebben hele tijd NOG iemand die op je fikken zit te kijken
Schaam je je dan? Ik vond het altijd wel gezellig als iemand bij mij mee reed. En hoe wil je het gaan doen als je een keer voor je vrienden rijdt? En als je niet wilt dat iemand bij je meerijdt moet je dat aangeven. Maar dat heeft niks te maken met het bij iemand meerijden. Als er ook maar iemand is die het ook wel gezellig vindt dan kun je daarbij meerijden, en toch wat leren van die persoon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef Robin__ het volgende:
De hele les lang bedoel je
Laaater, zou ik echt geen zin in hebben hele tijd NOG iemand die op je fikken zit te kijken
Die heb ik pas in mijn laatste lessen gekregen. Ik vind het ook wat vreemd als je bijzondere verrichtingen doet na zo weinig lessen; ik denk dat nogal wat mensen zo'n auto dan nog niet eens volledig onder controle hebben. Die bijzondere verrichtingen gaan me nu vrij makkelijk afquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ging pas na een les of 10 voor het eerst op de snelweg, eerst moest ik alle bijzondere verrichtingen doen enzo
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
Ik heb 6 sept aanstaande theorie en ben toch al wel 2 weken bezig met leren denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
Een uurtje voor mijn theorie examenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
1 keer het boekje doorgelezen. daarna in de week voor het theorie alles nog een keer doorgekeken. ligt er ook maar aan hoe je goed bent in lerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
nee, heb 4 september rijtest ( medische keuring)quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?
woeii ben terug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te makenVeel plezier!
In Rotterdam in iedergeval wel, volgens mij werd het pas later ingevoerd bij de andere CBR's, ik weet niet precies wanneer. Neem in iedergeval je pinpas voor de zekerheid meequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
Koppeling loslaten als je afslaat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
Ik zit midden in een snelcursus, nu ongeveer 25 uur gehad. Volgende week tussentijdse toets en de week erna al het examen! Kijken, kijken en nog eens kijken! O ja, en koppeling loslaten als je afslaat!
En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Robin__ het volgende:
Koppeling loslaten als je afslaat?
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:39 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?
toen ik gister belde met het CBR vertelden ze mij dat je vanaf - ik dacht - 18 september ALLEEN nog maar kon pinnen/chippen bij het CBR. moet je even bellen, dan weet je het zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Dat is soms ook gewoon nodig hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?
Ja echt een irritante rotonde is dat! Je moet 'm gewoon vaak genoeg oefenen (zoals ik gedaan heb), dan voel je je helemaal op je gemak en doe je hem met je ogen dicht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Heb je ook ervaring in het verkeer als automobilist, het kunnen rijden is niet het moeilijkste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wil nu wel eens mijn rijbewijs halen.. het liefst in een weekje (herfstvakantie)
Wie heeft er ervaring mee? Wat ben je er voor kwijt? Kun je gelijk die week examen doen? Hoeveel uur rijd je (ik kan zelf al rijden)..
En misschien heeft iemand ook ervaringen met bep. rijscholen in Groningen. Van Oosterpoort weet ik dat je spoedcursus kan, maar Bos Roden lijkt me ook goede rijschool.
Ik vind 3e, 4e en 5e afslag erg klote om te doen...Naar de 3e rijstrook rijden en dan gelijk spiegelen of je door kunt schuiven naar rechts...ik wil er in een keer overheen kunnen, niet twee keer de rotonde rijden, en dat is soms niet mogelijk! Maar idd, veel oefenen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef wetgos het volgende:
Ja echt een irritante rotonde is dat! Je moet 'm gewoon vaak genoeg oefenen (zoals ik gedaan heb), dan voel je je helemaal op je gemak en doe je hem met je ogen dicht.
Lijkt me vrij stug dat je in een week je rijbewijs kan halen. Ze zeggen het altijd wel, maar het loopt altijd uit. Reken op zeker 2 a 3 weken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wil nu wel eens mijn rijbewijs halen.. het liefst in een weekje (herfstvakantie)
Wie heeft er ervaring mee? Wat ben je er voor kwijt? Kun je gelijk die week examen doen? Hoeveel uur rijd je (ik kan zelf al rijden)..
En misschien heeft iemand ook ervaringen met bep. rijscholen in Groningen. Van Oosterpoort weet ik dat je spoedcursus kan, maar Bos Roden lijkt me ook goede rijschool.
Geen idee, ik moet 4 september een rijtest doen bij het CBR, dan gaan ze kijken of ik veilig deel kan nemen aan het verkeer, als dat is, dan kan ik weer examen doen ( BNOR) en anders zal ik allemaal (neurologische) testen moeten doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
hey syl wanneer heb jij nou examen?
ok nou succes iigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet 4 september een rijtest doen bij het CBR, dan gaan ze kijken of ik veilig deel kan nemen aan het verkeer, als dat is, dan kan ik weer examen doen ( BNOR) en anders zal ik allemaal (neurologische) testen moeten doen
Bekend met faalangst?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef crossover het volgende:
Ik vraag me af of je na zoveel keer zakken wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |