Haha, nee ik kom uit Lelystad. maar we waren onderweg naar Schoonhoven gister. en we zagen ook een Boxster rijden met een aziatische vrouw er inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik zag dr bij de afrit bij de macdonalds.. ze kwam van de A6 af, vanaf almere buiten richting het gooi.
Daarna ging ze, achter mij, over de paralelweg richting gooisekant.. en daar ging ze ook naar toe, 1 zijweg voor mijn huisje
Kom je uit Almere dan?
Nee idd, ben vandaag weer iemand tegengekomen die helaas niet goed uitkeek (en ik gelukkig wel). Rotonde, ik kwam met mijn fiets aanrijden en heb voorrang op die rotonde. Auto moet dus stoppen. Oude vent, kijkt niet op of om, racet gewoon door. Kon nog net op tijd slippend tot stilstand komen, maar mijn hart zat in mijn keel hoor. En die van het oude vrouwtje naast de bestuurder ook, die zag mij ineens vol op de rem gaan naast haar raampjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:26 schreef Sylvana het volgende:
jemig, balen zeg aaipod, maarja kijken is wel erg belangrijk, en dan hoeft er echt niet iemand dood te gaan om daarop te zakken
op het nippertje goedkeuring gekregenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Yankee_One het volgende:
tvp
morgen test voor de ogen. spannend
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
op het nippertje goedkeuring gekregen
nu alle formulieren naar het CBR opsturen
dankje maar het is ook heel domquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef ivetje het volgende:
Ik leg altijd voor een examen etc. al mijn spullen de avond van tevoren klaar zodat ik niets vergeet. Vind het wel een beetje dom om je paspoort te vergeten hoor
Maar gefeli
Had ik in het begin ook moeite mee. Dat went. Ik heb nu vooral de ellende in straatjes waar maar 1 auto past, elkaar tegemoet komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:45 schreef Gesloten het volgende:
Vandaag m`n derde les gehad. 100 kmph gereden, dat was wel mooi.
Ook met piepende banden moeten remmen voor een zebrapad, dat was niet zo mooi
Ik vind het wel moeilijk als je bij het stoplicht linksaf moet en er komen tegenliggers aan die rechtdoor moeten.
En toen speelde jij voor de grap even de beledigde tuinbroek feministquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Knuffelslet het volgende:
Hij vond dat het voor de derde les AVD ontzettend goed ging, en zei dat ik al aan MOEST gaan vragenen dat 'als alle vrouwen zo zouden rijden als jij, het een stuk beter in het verkeer zou gaan'
beter voor je man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
op het nippertje goedkeuring gekregen
nu alle formulieren naar het CBR opsturen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb mijn praktijk voor de auto gehaald![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef Robin__ het volgende:
[..]
En toen speelde jij voor de grap even de beledigde tuinbroek feminist?
Top trouwens dat het zo goed gaat.. dacht dat het eerst met avb beetje tegen zat?
Ik moest ze altijd gewoon al lopende opnoemen.. Zo van: noem het nummerbord van DIE auto eens op? Ik, doorlopende, Die auto? (die groene?) Ja, die auto. (en dan sta je ondertussen al tien meter dichterbijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:48 schreef Robbiej het volgende:
Hoe kan je eigenlijk het beste meten of je ogen goed genoeg zijn voor die ogentest? want ik zit mezelf af en toe best wel eens af te vragen. bij de proeftest met mijn instructeur moest ik ook een kenteken oplezen. en tja dat heb ik meer gegokt dan opgelezen. wel goed gegokt. mijn instructeur zegt dat ik me nergens druk om moet maken en dat 'ie het moeilijker had gemaakt door een grotere afstand. (ik schat zo'n 40 meter) maar hoe doet de examinator het dan? ik neem aan dat ze niet _precies_ 25 meter gaan opmeten. dus het zou zomaar ook 40 meter kunnen zijn...
twijfel twijfel...
Zojuist weer terug, 50 uit 50 gehaaldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef zijle het volgende:
Morgen theorie, vandaag voor het eerst in mn boekje gekeken oftewel een hopeloos uitzicht.Maar wel een leuke week gehad
gefeliciteerd, doe je goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef zijle het volgende:
[..]
Zojuist weer terug, 50 uit 50 gehaald![]()
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Vanavond ga ik op voor m'n theorie, ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe nog géén van de proefexamens gehaald... steeds rond de 7 fout. Brr!
Had ik ook, 7 fouten de laatste keer en bij mijn theorie-examen maar 3 foutenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Vanavond ga ik op voor m'n theorie, ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe nog géén van de proefexamens gehaald... steeds rond de 7 fout. Brr!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.
Had ze afgelopen maandag examen.. maar 1 foutje!
Als jij dat nou gewoon ook eens doet?![]()
Zij had 'r veel meer dan drie gedaan. Ik had 'r 'n boekje te leen gegeven met acht toetsen, die had ze sowieso allemaal gedaan, plus nog 'n aantal betaalde tests op de CBR-site..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ookHeb 3 van die proefexamens gedaan, en die waren niet zo best
Oefenexamens schijnen veel moeilijker te zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Ik ( en veel anderen) vinden het juist andersom, dat het echte examen veel makkelijker isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef zijle het volgende:
[..]
Oefenexamens schijnen veel makkelijker te zijn
En het is nog gelukt ook! Theorie binnen met 4 foutjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.
Had ze afgelopen maandag examen.. maar 1 foutje!
Als jij dat nou gewoon ook eens doet?![]()
Zolang je dat maar niet vergeet komt het goed. Misschien vast bij elkaar zoeken en voor de deur leggen? En iets te drinken is wel zo fijn vind ik. (bier?quote:
Drinken vind ik nog een goede jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet vergeet komt het goed. Misschien vast bij elkaar zoeken en voor de deur leggen? En iets te drinken is wel zo fijn vind ik. (bier?)
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan echt niet rustig lezen als ik gestrest ben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:29 schreef crossover het volgende:
Ja Donald Duck is relax
Vooral Willie Wortel
Klaar terwijl u wacht
Dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ( en veel anderen) vinden het juist andersom, dat het echte examen veel makkelijker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |