abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:44:02 #154
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41085796
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ik zag dr bij de afrit bij de macdonalds.. ze kwam van de A6 af, vanaf almere buiten richting het gooi.

Daarna ging ze, achter mij, over de paralelweg richting gooisekant.. en daar ging ze ook naar toe, 1 zijweg voor mijn huisje

Kom je uit Almere dan?
Haha, nee ik kom uit Lelystad. maar we waren onderweg naar Schoonhoven gister. en we zagen ook een Boxster rijden met een aziatische vrouw er in
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:29:49 #155
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41092133
Gezakt.. Geen ingreep niets. Keek 1 keer bij het verwisselen an rijstrook niet goed en nacontrole op een rotonde was niet goed. Weet zeker dat ik wel goed keek en alles gezien had anders was er wel iemand dood geweest toch. Maar ja kan er moeilijk tegenin gaan. Had echt moeite om me woede te bedwingen toen ik het CBR uitliep.. Ben niet eens meer bij me instructeur in de auto gestapt was er zo flauw van.. Heb 7 kilometer naar huis gelopen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:43:44 #156
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41092515
Heeft dat rijden op rustige weggetjes om het kijken te leren toch niet geholpen
To infinity…and beyond!
pi_41093929
ik ben van plan binnenkort lessen te gaan nemen in amsterdam. Kent iemand een goede rijschool hier in de buurt?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_41093966
jemig, balen zeg aaipod, maarja kijken is wel erg belangrijk, en dan hoeft er echt niet iemand dood te gaan om daarop te zakken
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:29:14 #159
11458 ivetje
pi_41094052
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:26 schreef Sylvana het volgende:
jemig, balen zeg aaipod, maarja kijken is wel erg belangrijk, en dan hoeft er echt niet iemand dood te gaan om daarop te zakken
Nee idd, ben vandaag weer iemand tegengekomen die helaas niet goed uitkeek (en ik gelukkig wel). Rotonde, ik kwam met mijn fiets aanrijden en heb voorrang op die rotonde. Auto moet dus stoppen. Oude vent, kijkt niet op of om, racet gewoon door. Kon nog net op tijd slippend tot stilstand komen, maar mijn hart zat in mijn keel hoor. En die van het oude vrouwtje naast de bestuurder ook, die zag mij ineens vol op de rem gaan naast haar raampje
Kijk toch gdv uit je doppen op rotondes etc. want je hebt echt voor je het weet iemand onder je auto
To infinity…and beyond!
pi_41094412
Hm.. Ik moet straks voor het eerst na m'n rijexamen rijden..
Vanuit Noord-Holland naar Limburg en terug..

Ben eigenlijk best wel zenuwachtig.. Voor het eerst in een andere auto.. bestelbusje..
En dan ook nog zo'n lange rit....

Maja.. gewoon gaan.. Komt wel goed.. denk ik..
pi_41096138
Geen binnenspiegel

Neem gewoon goed de tijd, dan komt het best wel goed
pi_41096341
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Yankee_One het volgende:
tvp

morgen test voor de ogen. spannend
op het nippertje goedkeuring gekregen

nu alle formulieren naar het CBR opsturen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41098549
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Gaaaf! Gefeliciteerd!
pi_41099008
ik heb mijn praktijk voor de auto gehaald

alleen wat was ik vandaag stom

ik moest om 08:55 op maar ik was mijn paspoort vergeten
Dus proberen om mijn paspoort hierheen te halen maarjah toevallig was mijn vader net weg boodschappen doen. en mijn moeder kan niet autorijden.
Dus zij naar de buurmensen of iemand mijn paspoort kon brengen.
Mijn buurman wou dat wel doen maar hij moest eerst zijn kleren nog aantrekken.
Maar het duurde allemaal lang dus hebben we opgebeld en gezegd dat ze het maar naar een andere instructeur moesten brengen zodat hij het naar ons toe kon brengen.
maar later belde die instructeur weer en heb ik gezegd dat hij maar naar mij huis moest komen omdat het toch te lang duurde en dat dus sneller ging.
Maar daardoor miste ze elkaar en was er dus al teveel tijd verloren gegaan om het nog op tijd hier te hebben.

Daarom een spoedexamen aangevraagd en ik kon vanmiddag weer examen doen en ik had het nu wel gehaald ook al was ik wat te gehaast maar doordat hij mij besluitingsvaardig vond was ik geslaagd.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:13:32 #165
11458 ivetje
pi_41099256
Ik leg altijd voor een examen etc. al mijn spullen de avond van tevoren klaar zodat ik niets vergeet. Vind het wel een beetje dom om je paspoort te vergeten hoor

Maar gefeli
To infinity…and beyond!
pi_41099327
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef ivetje het volgende:
Ik leg altijd voor een examen etc. al mijn spullen de avond van tevoren klaar zodat ik niets vergeet. Vind het wel een beetje dom om je paspoort te vergeten hoor

Maar gefeli
dankje maar het is ook heel dom
pi_41100149
Vandaag m`n derde les gehad. 100 kmph gereden, dat was wel mooi.
Ook met piepende banden moeten remmen voor een zebrapad, dat was niet zo mooi

Ik vind het wel moeilijk als je bij het stoplicht linksaf moet en er komen tegenliggers aan die rechtdoor moeten.
pi_41100434
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:45 schreef Gesloten het volgende:
Vandaag m`n derde les gehad. 100 kmph gereden, dat was wel mooi.
Ook met piepende banden moeten remmen voor een zebrapad, dat was niet zo mooi

Ik vind het wel moeilijk als je bij het stoplicht linksaf moet en er komen tegenliggers aan die rechtdoor moeten.
Had ik in het begin ook moeite mee. Dat went. Ik heb nu vooral de ellende in straatjes waar maar 1 auto past, elkaar tegemoet komen.
pi_41100474
Als een stoplicht rond is heb je vrij baan rechtdoor.. is het een pijl heb je vrij baan voor de richting van de pijl.. is ie rond en wil je naar links/rechts moet je goed uitkijken (vooral links eigenlijk)

Straks denk je er niet eens meer over na joh
pi_41102420
Soms raak ik door de handelingen / informatie van me rijinstructrice zo in de war
Dat sommige dingen in het verkeer helemaal niet meer lopen zoals ik dacht het te doen.
Neem je een beslissing voor een fietspad te stoppen, zegt ze dat ik weer door moet rijden.
Kom ik in vergelijkbare situatie even veel afstanden qua verkeer wil ik doorrijden.
Zegt ze dat ik moet stoppen, zo weet je op een gegeven moment toch niet meer wat je moet doen.

Misschien zie ik het fout maar juist door dat soort dingen raak ik in de stress.
En begin ik aan me zelf te twijfelen en lukt de rest ook niet meer.

Ben ik hier nou de enige in of lopen jullie hier ook tegen aan ?
pi_41102702
Confronteer je instructeur er eens mee.. ik had dat ook wel eens.

1 keer deed ik, naar mijn inzien, het beste wat ik had kunnen doen, hij vond dat het totaal anders moest (en dat was ronduit stompzinnig en gevaarlijk) dus deed ik dat de keer daarna (en kon ik niet invoegen en moest ik lekker over de vluchtstrook rijden ghehe) vond ie niet zo goed maar was wel het perfecte moment om te vertellen dat ie me zwaar in de war bracht soms.. en of ie alsjeblieft 1 lijn kon trekken kwa goed en fout (en niet de ene keer 10 meter voor een fietser langs is goed en de volgende keer met piepende banden stoppen dus..)

Houd het wel beetje subtiel, das misschien wel zo slim.. met mijn instructeur was ik het subtiele stadium al tijdje voorbij toen
pi_41104311
Morgen theorie, vandaag voor het eerst in mn boekje gekeken oftewel een hopeloos uitzicht. Maar wel een leuke week gehad
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:29:11 #173
127956 Robbiej
pi_41105514
Zow. Maandag mijn laatste les en dan dinsdag 1 uurtje voor het examen rondtuffen door Emmeloord en dan mijn examen. vandaag naar Amsterdam geweest maar wat is dat godsgruwelijk druk zeg.. echt niet leuk meer. toen naar zaandam gegaan ff gezellig wat koffie gehaald bij de mac. en toen door naar amstelveen en even later weer naar Lelystad (in totaal 4 uur)

mn instructeur zegt dat ik het moet halen als ik me goed concentreer. dus dat komt hopelijk goed
pi_41105739
As vrijdag 10:00 is mijn aller eerste rijles, ben net 18 geworden. Heb er echt zin in
pi_41111905
Morgen bellen met de rijschool omdat ik eindelijk ga beginnen met lessen!! jippie!!!

Heb een tijd terug al wel een proefles gehad en dat ging eigenlijk behoorlijk goed, meteen dwars door de stad heen enzo (Alkmaar). Ik ben dus zo iemand die vind dat ie het meteen allemaal perfect moet kunnen, dat wordt nog leuk dus...
pi_41111980
zoooooooooooow

ik heb vandaag ook weer twee uurtjes heerlijk gelest!

Mocht van 7 tot 9 maar dat is van kwart over 7 tot half 10 geworden

Ging echt ontzettend lekker, had een leuke/goede medelesser, vooral veul bochten inkijken en even mn extra nacontrole afleren

Paar dingen niet goed gezien/gehoord, maar dat waren geen auto's maar zijstraten waar we IN moesten ook heeftie me lekker ergens in laten rijden waar niet mocht vondtie leuk

wel even een noodstop in de praktijk mogen brengen

ik reed op de rechterbaan voor rechtdoor, en er stond op de linkerbaar voor rechtdoor (rest was leeg ) een volvo station, een groene met een blind wijf erin, dat vlak voordat ik naast haar was besloot dat ze naar RECHTS moest, dus ook mijn baan nog even over wilde steken Zat al tever om uit te wijken naar links, en rechts stond een auto, en die wilde ik ook niet van dichtbij bekijken, dus: vol in de ankers, en nog netjes ook

daarna ff gestopt, ge-evalueerd en doorgereden: rijswijk, houtwijk, paar stukkies snelweg, leidschendam gehad
Hij vond dat het voor de derde les AVD ontzettend goed ging, en zei dat ik al aan MOEST gaan vragen en dat 'als alle vrouwen zo zouden rijden als jij, het een stuk beter in het verkeer zou gaan'

kortom: lesje vol vertrouwen

dinsdag weer
Fragile like a rose on the snow...
pi_41115519
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Knuffelslet het volgende:

Hij vond dat het voor de derde les AVD ontzettend goed ging, en zei dat ik al aan MOEST gaan vragen en dat 'als alle vrouwen zo zouden rijden als jij, het een stuk beter in het verkeer zou gaan'
En toen speelde jij voor de grap even de beledigde tuinbroek feminist ?

Top trouwens dat het zo goed gaat.. dacht dat het eerst met avb beetje tegen zat?
pi_41117622
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

beter voor je man, gefeliciteerd!
pi_41117632
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb mijn praktijk voor de auto gehaald
Gefeliciteerd Maar je paspoort vergeten is idd niet echt slim nee
pi_41119232
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef Robin__ het volgende:

[..]

En toen speelde jij voor de grap even de beledigde tuinbroek feminist ?

Top trouwens dat het zo goed gaat.. dacht dat het eerst met avb beetje tegen zat?
I gave him 'the finger'

en dat gaat met AVD ook werl weer komen hoor: de zenuwen
Fragile like a rose on the snow...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:48:52 #181
127956 Robbiej
pi_41122273
Hoe kan je eigenlijk het beste meten of je ogen goed genoeg zijn voor die ogentest? want ik zit mezelf af en toe best wel eens af te vragen. bij de proeftest met mijn instructeur moest ik ook een kenteken oplezen. en tja dat heb ik meer gegokt dan opgelezen. wel goed gegokt. mijn instructeur zegt dat ik me nergens druk om moet maken en dat 'ie het moeilijker had gemaakt door een grotere afstand. (ik schat zo'n 40 meter) maar hoe doet de examinator het dan? ik neem aan dat ze niet _precies_ 25 meter gaan opmeten. dus het zou zomaar ook 40 meter kunnen zijn...

twijfel twijfel...
pi_41123712
om en nabij de 25 is geen 40. maak je geen zorgen dus
pi_41127266
Bij mijn examens stonden we meestal met zijn allen 1 kentekenbord op te noemen, dus dat is helemaal makkelijk

31 augustus om half 4 nog een rijlesje gepland en dan 4 septeber rijtest
pi_41130129
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:48 schreef Robbiej het volgende:
Hoe kan je eigenlijk het beste meten of je ogen goed genoeg zijn voor die ogentest? want ik zit mezelf af en toe best wel eens af te vragen. bij de proeftest met mijn instructeur moest ik ook een kenteken oplezen. en tja dat heb ik meer gegokt dan opgelezen. wel goed gegokt. mijn instructeur zegt dat ik me nergens druk om moet maken en dat 'ie het moeilijker had gemaakt door een grotere afstand. (ik schat zo'n 40 meter) maar hoe doet de examinator het dan? ik neem aan dat ze niet _precies_ 25 meter gaan opmeten. dus het zou zomaar ook 40 meter kunnen zijn...

twijfel twijfel...
Ik moest ze altijd gewoon al lopende opnoemen.. Zo van: noem het nummerbord van DIE auto eens op? Ik, doorlopende, Die auto? (die groene?) Ja, die auto. (en dan sta je ondertussen al tien meter dichterbij )

Verder één keertje liep er een examenkandidaat vóór me, ook met instructeur & examinator, die moest 't zelfde nummerbord opnoemen. Lekker dom.

Ik draag wel gewoon contactlenzen en ik zie dan ook perfect hoor, maar al zou ik niet perfect kunnen zien dan had ik die nummerbordtesten toch nog wel gehaald, denk ik.
pi_41130745
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef zijle het volgende:
Morgen theorie, vandaag voor het eerst in mn boekje gekeken oftewel een hopeloos uitzicht. Maar wel een leuke week gehad
Zojuist weer terug, 50 uit 50 gehaald
pi_41131283
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef zijle het volgende:

[..]

Zojuist weer terug, 50 uit 50 gehaald
gefeliciteerd, doe je goed
pi_41132561
Vanavond ga ik op voor m'n theorie, ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe nog géén van de proefexamens gehaald... steeds rond de 7 fout. Brr!
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_41132713
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Noud_ het volgende:
Vanavond ga ik op voor m'n theorie, ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe nog géén van de proefexamens gehaald... steeds rond de 7 fout. Brr!
Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.

Had ze afgelopen maandag examen.. maar 1 foutje!

Als jij dat nou gewoon ook eens doet?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:32:16 #189
11458 ivetje
pi_41133139
quote:
Had ik ook, 7 fouten de laatste keer en bij mijn theorie-examen maar 3 fouten
To infinity…and beyond!
pi_41134408
of gewoon geen oefenexamens maken zoals ik 8)

slaag je met 2 fout 8)
pi_41135788
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dat zegt niks... 'n Vriendin van me leerde, leerde en leerde voor der theorie. Ze oefende, oefende en nog eens oefende met proefexamens. Telkens 10-11 fout.

Ik ook Heb 3 van die proefexamens gedaan, en die waren niet zo best
pi_41137478
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik ook Heb 3 van die proefexamens gedaan, en die waren niet zo best
Zij had 'r veel meer dan drie gedaan. Ik had 'r 'n boekje te leen gegeven met acht toetsen, die had ze sowieso allemaal gedaan, plus nog 'n aantal betaalde tests op de CBR-site..

Anyway, iedereen succes met z'n theorie!
pi_41137887
als ik voor de 2e keer theorie ga doen dan ga ik echt niet weer zoveel proefexamens maken, k heb al 2 jaar praktijkervaring onderhand, dus zit vast wel goed dan
pi_41140817
quote:
Oefenexamens schijnen veel moeilijker te zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door zijle op 25-08-2006 12:48:55 ]
pi_41140917
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef zijle het volgende:

[..]

Oefenexamens schijnen veel makkelijker te zijn
Ik ( en veel anderen) vinden het juist andersom, dat het echte examen veel makkelijker is
pi_41144259
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

En het is nog gelukt ook! Theorie binnen met 4 foutjes . Eén van de foutjes was wel met voorrang geven, dus ik hoop dat ik in de praktijk niet al teveel voetgangers ga raken . De proefexamens vond ik inderdaad veel moeilijker dan de officiële test, maar blijkbaar vond niet iedereen dat. Van de 42 mensen waren er maar 14 geslaagd .

Alle andere die binnenkort voor de theorie gaan succes iig!
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:26:58 #197
127956 Robbiej
pi_41144946
Ik begin nu eigenlijk best een beetje zenuwachtig te worden voor dinsdag (examen) mwoah niet echt zenuwachtig. maar meer van: geef nu dat papiertje nou maar eens. en als je van die verhalen hoort van mensen die om de onzinnigste dingen gezakt zijn.. dat helpt ook niet echt..

Ik heb er zó'n ontiegelijk zin in dat ik slaag. ik word helemaal gek dan haha..

maar het is eigenlijk nog maar moeilijk te bevatten dat ik hem dinsdag mischien éindelijk heb.. mischien komt dat omdat ik er zó erg lang op gewacht heb..

Maandag mijn laatste les (hoop ik) en dan dinsdag afrijden..

om 7 uur word ik opgehaald door mijn instructeur en een andere leerling die ook examen gaat doen. die heeft dan eerst examen. en dan heb ik 1 uur les (kortom: beetje rondtuffen door Emmeloord). en dan examen. dus ik zit 1.45 uur ongeveer alleen te wachten.

dit was ik van plan mee te nemen:

2/4 broodjes
een boek
kauwgom
vol pakje peuken
theoriecertificaat
identificatiebewijs
uitreksel gemeente
2 pasfoto's
eigen verklaring

wat vergeten?
pi_41145888
Vandaag theorie-examen gehad en geslaagd 3 foutjes
volgens mij is de helft van de zaal niet eens geslaagd
Nu op naar de TTT en dan Examen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:19:53 #199
127956 Robbiej
pi_41146679
Gefeliciteerd met jullie Theorie Noud_ en pascalheister!
pi_41146742
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:26 schreef Robbiej het volgende:

dit was ik van plan mee te nemen:
Zolang je dat maar niet vergeet komt het goed. Misschien vast bij elkaar zoeken en voor de deur leggen? En iets te drinken is wel zo fijn vind ik. (bier? )
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan echt niet rustig lezen als ik gestrest ben.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:23:59 #201
127956 Robbiej
pi_41146792
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:22 schreef crossover het volgende:

[..]

Zolang je dat maar niet vergeet komt het goed. Misschien vast bij elkaar zoeken en voor de deur leggen? En iets te drinken is wel zo fijn vind ik. (bier? )
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan echt niet rustig lezen als ik gestrest ben.
Drinken vind ik nog een goede ja bedankt!

En ach ja. ik moet toch wat in dat 1:45 uur? anders verveel ik me dood en ga ik mezelf opvreten aan de zenuwen die ik dan ter plekke genereer... en ik neem gewoon een Donald Duck pocket mee ofzo. strips leiden me wel af en anders een paar goede playboys
pi_41146954
Ja Donald Duck is relax
Vooral Willie Wortel
Klaar terwijl u wacht
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:02:14 #203
127956 Robbiej
pi_41148079
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:29 schreef crossover het volgende:
Ja Donald Duck is relax
Vooral Willie Wortel
Klaar terwijl u wacht
pi_41160523
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ( en veel anderen) vinden het juist andersom, dat het echte examen veel makkelijker is
Dat bedoelde ik ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')