abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:06:20 #101
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_40993320
ohja mensen

14 Juli was ik geslaagd voor me rijbewijs
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_40993836
woensdag weer les
Fragile like a rose on the snow...
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:25:04 #103
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40993861
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:19 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Kan je het? dan is er niks om je zorgen over te maken toch?
Iedereen zakt hier op de lulligste dingetjes

Het was trouwens ook een verkapte TVP.

Tijd Voor Paniek

Maar ja ik hoop er gewoon het beste van en zie het allemaal wel
pi_40997000
Zo, jullie hebben aardig doorgekletst de 3 weken dat ik weg was

- wetgos (27 juli)
- FritsFluitketel (4 augustus)
- GnAgn (4 augustus)
- Descendant (9 augustus)
- Korenaga (15 augustus)

Gefeliciteerd met jullie rijbewijs

Gezakten ( weet nog niet wie, moet nog teruglezen als ik zin heb) veel succes de volgende keer!!!

Ik ga zelf volgende week nog 1 keer rijlessen en dan 4 september rijtest, ben erg benieuwd wat daar de uitkomst van is
pi_41023169
Zo, vandaga om 9 uur moest ik op en het ging heel goed!

geslaagd , dit was de 3e keer,

1ste keer was ik te langzaam en niet besluitvaardig, de 2e keer was ik te snel en nu deed ik alles goed :>

Straks maar is mn rijbewisj ophalen
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:38:15 #106
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41024516
Gefeliciteerd!!!
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:05:47 #107
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41025411
Gefeli

Over 2 uurtjes begin ik aan mij les vooraf, daarna om 3 uur mijn TTT. Begin nu een beetje klamme handjes te krijgen, maar dat gaat wel over in dat lesje vooraf. Ben meer zenuwachtig voor de vragen over de auto eigenlijk, dan voor het rijden zelf Ken de auto wel, maar ben zo bang dat ik het daar dan niet meer weet.
Moet gewoon goed om de auto heen kijken bij de bijzondere verrichtingen, da's het voornaamste. Verder zal ik wel de opmerking krijgen dat ik meer moet kijken etc. Dat weet ik nu al.
Zal het strax laten weten of ik hem gehaald heb of niet
To infinity…and beyond!
pi_41030556
gefeliciteerd Borreke
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:49:45 #109
11458 ivetje
pi_41034322
Ik heb mijn bijzondere verrichtingen gehaald
Moest vooruit in een vak parkeren en achteruit eruit, en fileparkeren achteruit. De eerste ging prima, de 2e stond ik scheef en ver van de stoep af Ging het op de goede manier corrigeren en keek goed etc. dus wel gehaald. En normaal lukt me het altijd prima dat fileparkeren etc. Moet nu nog wat meer met het kijken bezig zijn en dan mag ik ook op als ik dat goed doe
Vond het overigens een slecht gereden toets van mezelf, hij is zelfs afgeslagen een keer en dat gebeurt echt nooit. Verder bepaalde dingetjes gewoon die ik normaal wel beter doe. Maar heb hem iig
To infinity…and beyond!
pi_41034364
mooi dat je je vrijstelling hebt ivetje en succes met de lessen tot je examen
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:59:54 #111
11458 ivetje
pi_41034599
Thanx
To infinity…and beyond!
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:09:51 #112
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41036664
Bah net 2 uur rijles gehad en alles ging fout. Voelde als me 5de les ofzo. Overmorgen al afrijden dit gaat em echt niet worden.. Shit..
pi_41036845
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef aaipod het volgende:
Bah net 2 uur rijles gehad en alles ging fout. Voelde als me 5de les ofzo. Overmorgen al afrijden dit gaat em echt niet worden.. Shit..
Had 2 lessen voor mijn AVB ook een les die slechter ging dan de eerste en toen met gemak AVB gehaald de week erna. Slecht lesje zit er wel eens tussen maar dat zegt niks over je examen.
pi_41041363
zo net weer les gehad lekker in een keiharde regenbui zag haast geen hand voor ogen maar niks geraakt.
ff file gere en ff file geparkeerd enzo.

het ging weer lekker

morge weer ff een les om 1900 uur dat word les 8 in 3 weken
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_41041650
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Jenny_ het volgende:
Wie heeft er hier nog meer zo'n hekel aan de na-controle?

11 september moet ik op... spannend...
wat gebeurd er dan bij 'n na-controle?

trouwens ik moet ook op 11 september op om 10 over half 12.. spannunde tijden nu.
Vanmiddag een les gehad, nu donderdag weer. als het afrijden zo gaat zoals vandaag dan ben ik gegarandeerd geslaagd!
Drommels, Drommels, Drommels!!
pi_41048414
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:54 schreef aaipod het volgende:
Tijd voor paniek Nog 4 dagen tot me examen
Slaap gewoon de avonden van tevoren goed, als je een stresskip bent. Dan is het minder erg als het de dag ervoor niet lukt.

Trouwens, slaag gewoon, hoef je ook niet bang te zijn dat je 't niet doet.
Original Ratbiker
pi_41049418
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef MisterDico het volgende:

[..]

wat gebeurd er dan bij 'n na-controle?

trouwens ik moet ook op 11 september op om 10 over half 12.. spannunde tijden nu.
Vanmiddag een les gehad, nu donderdag weer. als het afrijden zo gaat zoals vandaag dan ben ik gegarandeerd geslaagd!
Als jij geeneens weet wat een nacontrole is, zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je gaat slagen.
Back in business.
pi_41049482
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

Als jij geeneens weet wat een nacontrole is, zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je gaat slagen.
Is dat toevallig na een bocht in de spielgels kijken ofzo? Zou het zelf namelijk ook niet weten?
pi_41049526
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Is dat toevallig na een bocht in de spielgels kijken ofzo? Zou het zelf namelijk ook niet weten?
Nou, niet alleen na een bocht. Eigenlijk moet het na elke handeling waarbij je spiegels gebruikt, zo is mij geleerd.

Maar goed, dat vergeet je al gauw hoor, maar het is wel nodig om te doen, ze kijken er best streng naar bij examens.
Back in business.
pi_41049548
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:38 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, niet alleen na een bocht. Eigenlijk moet het na elke handeling waarbij je spiegels gebruikt, zo is mij geleerd.

Maar goed, dat vergeet je al gauw hoor, maar het is wel nodig om te doen, ze kijken er best streng naar bij examens.
Ah ok, dat is nooit echt expliciet nacontrole genoemd in mijn lessen maar ik doe het inmiddels wel automatisch. Kan ook dat dat bij hem het geval is en dat hij gewoon lekker slaagt.
pi_41051876
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:40 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ah ok, dat is nooit echt expliciet nacontrole genoemd in mijn lessen maar ik doe het inmiddels wel automatisch. Kan ook dat dat bij hem het geval is en dat hij gewoon lekker slaagt.
idd, bij mij is het ook nooit na-controle genoemd, maar doe het wel

van de week eens een lesje voor volgende week plannen, ruim 6 weken niet gereden dan, wel lang dus
pi_41054196
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

oow als je het daarover hebt ja, nu ik las dat het spiegels checken enzo weer is.. dat doe ik eigenlijk automatisch na elke bocht die ik gemaakt heb. of bij het wegrijden. hoort eigenlijk automatisme te zijn
pi_41054308
En vergeet nóóit je dode hoek, om 't maar over kijktechnieken te hebben.
Het meerendeel van ongelukken op de snelweg en tussen auto's en motorrijders komt doordat automobilisten de dode hoek vergeten.
Original Ratbiker
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:49:06 #124
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_41056660
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:38 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik kwam er bij vrachtwagen pas 1 dag voor het examen achter dat er ook nog een nacontrole bestond daarvoor Was wel even wennen om dubbel zo vaak te gaan spiegelen Wel geslaagd gelukkig.

Gisteren naar het postkantoor geweest om mijn 2de stempel op een vers rijbewijs op te halen
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_41057220
Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gepost omdat ik zenuwachtig werd van alle examenverhalen hier. Maar wil nu toch even vertellen dat ik, na een paar dagen van zenuwinzinkingen, geslaagd ben!

Ik ben zo ontzettend blij
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_41057347
Ik kom net bij een stoplicht.. 2 banen voor linksaf, uiterst links stond een porsche boxster s met een heeeel klein aziatisch vrouwtje dr in, verder hele kruispunt leeg, dus ik ga gewoon rechts van dr staan.. en toen.. nouja ik kon het niet laten met piepende banden weg te rijden zodat ze evenlater achter me kon invoegen

betwijfel of zij iets doorhad van mijn race maargoed

Josvg, wanneer denk je weer op een vrachtwagen te kunnen rijden dan.. je wilt het niet beroepsmatig gaan doen toch?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:40:06 #127
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_41058276
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef Robin__ het volgende:
Ik kom net bij een stoplicht.. 2 banen voor linksaf, uiterst links stond een porsche boxster s met een heeeel klein aziatisch vrouwtje dr in, verder hele kruispunt leeg, dus ik ga gewoon rechts van dr staan.. en toen.. nouja ik kon het niet laten met piepende banden weg te rijden zodat ze evenlater achter me kon invoegen

betwijfel of zij iets doorhad van mijn race maargoed

Josvg, wanneer denk je weer op een vrachtwagen te kunnen rijden dan.. je wilt het niet beroepsmatig gaan doen toch?
Ik ga het inderdaad niet beroepsmatig doen, maar we hebben thuis een bedrijf met 5 vrachtwagens, dus ik kan voor de hobby genoeg rijden Hier en daar kan ik dan ook eens een vrachtje meepikken en wat geld verdienen Daar komt vakantiewerk bij en dat verdient ook aardig goed op de vrachtwagen
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_41059216
wie weet die site waar je examinatoren kan checken op hoe ze overkomen ofzo iets bij het afrijden van Examen B?
pi_41059993
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gepost omdat ik zenuwachtig werd van alle examenverhalen hier. Maar wil nu toch even vertellen dat ik, na een paar dagen van zenuwinzinkingen, geslaagd ben!

Ik ben zo ontzettend blij
gefeliciteerd
pi_41060011
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:
wie weet die site waar je examinatoren kan checken op hoe ze overkomen ofzo iets bij het afrijden van Examen B?
nooit van die site gehoord, als die bestaat ben ik ook wel benieuwd
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:36:07 #131
148573 Skitmark
Love Filled 1/1
pi_41063615
Godver gezakt....
"je zat teveel achterom"
WTF waar slaat dat op
"There Is No Spoone".
"........."
"....Then How Do We Eat Soup"
pi_41063842
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef Skitmark het volgende:
Godver gezakt....
"je zat teveel achterom"
WTF waar slaat dat op
huh, vaag

balen man, was het je 1e keer?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:04:31 #133
148573 Skitmark
Love Filled 1/1
pi_41064337
ja
Ik baal egt als een stekker.... vooral om zo'n klote ongegronde reden
"There Is No Spoone".
"........."
pi_41064776
Gefeliciteerd Lotjeb! Dat moet je vieren met Lush!

En Skitmark, balen hoor... klinkt als een enorm domme reden.
Back in business.
pi_41065176
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik ga het inderdaad niet beroepsmatig doen, maar we hebben thuis een bedrijf met 5 vrachtwagens, dus ik kan voor de hobby genoeg rijden Hier en daar kan ik dan ook eens een vrachtje meepikken en wat geld verdienen Daar komt vakantiewerk bij en dat verdient ook aardig goed op de vrachtwagen
Dat bijverdienen is natuurlijk ook wel nodig als je voor de hobby stukje wil gaan toeren me je truck

Wat zuipen die dingen.. liter om naar de 100 te komen en daarna 1 op 4 ofzo? ai ai ai
pi_41065396
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef Skitmark het volgende:
Godver gezakt....
"je zat teveel achterom"
WTF waar slaat dat op
Hoe vond je zelf dat het ging dan? Ik kreeg hetzelfde verwijt bij mn TTT, 'jaa das wel goed maar het duurt zo lang voor je weer rechtuit kunt kijken' (en toegegeven, in files enzo, als je juist extra goed moet kijken of het gaat passen, kan je soms best verrast worden door remacties) Een auto zit in je dooie hoek als ie met zn motorkap zo'n beetje naast het achterportier (indien je dat heb) zit, je hoeft je hoofd dus echt niet heel ver te draaien

Check je dooiehoek wel.. je heb altijd van die idioten die precies een baan terugschuiven IN iemands dooie hoek (kan je opzich wel doen.. maar niet als iemand achter een vrachtwagen oid rijd die ie mogelijk gaat inhalen )
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:48:49 #137
148573 Skitmark
Love Filled 1/1
pi_41065648
ja ik reed juist super netjes ....geen ingreep gehad niets.....
Me instructeur kon niet mee vanwege een stage lul achterin..... maar vondook dattie wel erg zat te mieren...
"There Is No Spoone".
"........."
pi_41066714
Je lest in een mclaren F1 (naar mijn weten de enige auto met 3 ztplaatsen)?

Verder ook niets ingevult op je uitslag formulier, geen tips voor volgende keer.. meestal komen ze wel met wat meer, als je zo veel geld betaald vind ik ook dat ze je wel een fatsoenlijke beoordeling moeten geven.. of ie nou goed of slecht is, zolang je dr maar iets mee kan
pi_41068106
tvp

morgen test voor de ogen. spannend
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41068178
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Yankee_One het volgende:
tvp

morgen test voor de ogen. spannend
Veel succes, ben benieuwd wat eruit komt Hopelijk mag je gewoon examen doen
pi_41068643
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel succes, ben benieuwd wat eruit komt Hopelijk mag je gewoon examen doen
dank je wel zenuwen komen morgen wel denk ik, heb er nu gelukkig nog geen last van
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41069984
Vandaag rijles gehad.
Voor mij ging het allemaal wel goed op 1 positiefoutje na bij een kruispunt. Maarja dat mag ook wel onderhand

De medelesser ging wat minder lekker

-Eerste 10 minuten met choke er op rijden
-Niet baksteensgewijs maar wel veel te dicht op mij rijden bij stoplichten
-Veel te dicht voor ander verkeer invoegen op de rechterrijstrook zodat de instructeur er voor bij moet.
-Vervolgens niet doorhebben dat de instructeur en ik naar rechts gaan uitvoegen ondanks dat het werd gemeld en kankerhard rechtdoor rijden op de snelweg
-Daarna moeten we hem inhalen op de snelweg en kachelt hij lekker met 110 op een 100 weg door en haalt ook van alles in zonder te wachten.
-Daarna gaat ie ineens rechts een afslag op wat we net zien waardoor we hem niet weer kwijt raken.
-Hij rijdt 40 op 50 wegen waar je 60 kan

Enzovoort
pi_41072893
ik mag morgen weer
Fragile like a rose on the snow...
pi_41075627
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef Knuffelslet het volgende:
ik mag morgen weer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:33:27 #145
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41078643
Morgen naar Amsterdam van 10:00 tot 14:00

Robin_, op welke weg zag je die Porsche Boxster? welke kleur had ie. volgens mij heb ik haar gezien vandaag.

A6 richting A27
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41078807
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef JosvG het volgende:

[..]

Dat is ook de reden waarom ik ben begonnen met lessen, maar ik ben wel van plan om er m'n beroep van te maken. Er is ongelooflijk veel werk te vinden in deze regio (zuidwest-Brabant). Ik heb al een beetje geïnformeerd bij diverse (transport)bedrijven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:21:37 #147
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41080225
Morgen om kwart voor 11 afrijden. De zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen Hehe help me hopen dat het goed gaat
pi_41080269
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef aaipod het volgende:
Morgen om kwart voor 11 afrijden. De zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen Hehe help me hopen dat het goed gaat
Veel succes
pi_41081195
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:33 schreef Robbiej het volgende:
Morgen naar Amsterdam van 10:00 tot 14:00

Robin_, op welke weg zag je die Porsche Boxster? welke kleur had ie. volgens mij heb ik haar gezien vandaag.

A6 richting A27

Ik zag dr bij de afrit bij de macdonalds.. ze kwam van de A6 af, vanaf almere buiten richting het gooi.

Daarna ging ze, achter mij, over de paralelweg richting gooisekant.. en daar ging ze ook naar toe, 1 zijweg voor mijn huisje

Kom je uit Almere dan?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:01:20 #150
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41085093
Nog 2 uurtjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')